Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Verheul is inderdaad de enige die een perfect passende hoes maakt voor de XX.
Heeft wel als nadeel dat je een kofferrek moet demonteren, anders past het niet meer.
En ja, hij is juist voor buitengebruik gemaakt.
Elke dealer kan hem leveren.
Ik had ze altijd op voorraad, maar de vraag is te ver teruggezakt. Nu alleen nog op bestelling.
 
waar heb je die hoes vandaan en is hij voor buiten ? FOTO.!


full


full



Ja is voor buiten, maar doet het binnen ook goed ;-).
Motor staat 's zomers afwisselend binnen/buiten dus heb maar een goede hoes gekocht.

Bij Ten Kate gekocht:
Verheul motorhoezen | Sport/Superbike XL | Tenkateshop.com - Tenkateshop.com

Enige 'nadeel': het is geen hoes die je ff opfrommelt en klein kan maken. Is stugge stof. WEL kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Zijn bijna dezelfde bakken op de spatborden en de breedte na toch? Het brengt wel giga veel (opberg) ruimte mee. Ga je de bak verder nog cosmetisch in lijn met de motor brengen?
 
Ja hoor , zijn dezelfde bakken op het spatbord na ...... en de naam ( Beringer is Frans )

de bak word geheel ontmanteld , nieuwe voorruit , chroom bumper en antenne eraf , nieuw intereur , gaten opvullen en spuiten ( zwart ) zoals de motor
 
LM = lichtmetaal 😄

Eind is in zicht dus. We zien de foto's graag verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de meeste onderdelen ook weer thuis. Afgelopen week afgehaald bij Nielspaint. Volgende week de laatste onderdelen.

Vandaag rustig aan begonnen met het opbouwen:

full

full

full

full


Morgenavond de vorkpoten eronder. Loop volgende week is het spatbord en laatste zijkap klaar en dan hopelijk volgend weekend de puntjes op de i.
 
Ik heb de meeste onderdelen ook weer thuis. Afgelopen week afgehaald bij Nielspaint. Volgende week de laatste onderdelen.

Vandaag rustig aan begonnen met het opbouwen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Morgenavond de vorkpoten eronder. Loop volgende week is het spatbord en laatste zijkap klaar en dan hopelijk volgend weekend de puntjes op de i.
Het zag er al goed uit nu bijna alles gemonteerd is helemaal :9~
 
Ik heb de meeste onderdelen ook weer thuis. Afgelopen week afgehaald bij Nielspaint. Volgende week de laatste onderdelen.

Vandaag rustig aan begonnen met het opbouwen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat ziet er erg mooi uit ben benieuwd naar het eind resultaat :9~ :9~
Morgenavond de vorkpoten eronder. Loop volgende week is het spatbord en laatste zijkap klaar en dan hopelijk volgend weekend de puntjes op de i.
 
Ik heb de laatste onderdelen net gezien, en het is weer een puik staaltje werk van Niels.
Mijn special-paint BB (ook van Niels) schiet totaal niet op.... :(
 
hoi frank
heb je enig idee wat de kosten zijn om het kontje en de seatcowl te laten doen door niels paint ? in de origenelle kleur
 
Terug
Bovenaan Onderaan