TT Teammanager Competitie

Heb op dit moment een Excel scheet gemaakt met info en statistieken,
kijken of dit mij helpt om een team samen te kunnen stellen.

vindt het wel moeilijk om te kiezen voor wie ik in het begin van het seizoen moet gokken :9

Ik heb iets vergelijkbaars gedaan.

Maar hoe zat het ook alweer. 'Resultaten uit het verleden'.... :+
 
Ik speel ook mee, (je kan meerdere subcompetities spelen overigens, duurde even voordat ik dat door had) dus als er mensen uit het oosten naast de MF subcomp ook de Twente subcomp willen spelen, wees welkom.
Ik ben alleen nog aardig aan het twijfelen wat motor en chassis betreft,.. wel of geen LCR honda nemen, crutchlow rijd goed maar telt maar 1x punten :(
 
Is het trouwens nu nog 'gratis' om je team aan te passen?
met andere woorden krijg ik al mijn geld nog terug :9

En als het seizoen is begonnen dan is het 90% van de dagwaarde toch?

En het kan aan mij liggen maar vindt het wel irritant dat sommige details niet helemaal kloppen; team naam, motorblok, helmen.. :/
 
Tot de start kan je het idd vrij aanpassen ;)

Dat niet alles perfect is heb ik geen problemen mee , het had ook beter / netter gekund maar misschien betaal je dan € 9,95
 
Hey peeps,

Een developer had mij naar aanleiding van mijn vorige post benaderd.
Ze hebben de details die niet klopte aangepast in hoeverre op dit moment mogelijk.

Hoe tof is dat :)
 
En iemand interesse in een code voor account met korting?
Stuur dan even een Privé bericht :)

Sorry voor de spam haha :9
 
Laatst bewerkt:
Kan Jeff hier op het forum de subleague racesport-nl vrij geven? We wilden deze zelf opstarten maar nu is deze naam al bezet???
 
Ik doe mee aan de subleague, maar sta wel onder mijn voornaam. Zo zijn er meer die meedoen maar onder andere naam dan ze hier bekend zijn. Beetje moeilijk te volgen wie wie is op deze manier?
 
Ik doe mee onder mijn MF nickname V Rossi 46

Vind dat er van de MF-ers er maar weinig meedoen.
Je ziet genoeg namen altijd voorbij komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan