Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Vandaag ook wat leuks op de kop getikt:

210jbi8.jpg
 
Mogelijk is van PIAA een dergelijk endurance koplamp unit te verkrijgen. Diverse endurance teams passen dit merk toe. Wel zal dit in de praktijk maatwerk worden in je topkuip.
Ik krijg ook een nieuwe snorkel waar een beugel bijgeleverd wordt voor de koplampbevestiging, hij heeft iig een NC30 koplamp liggen om de boel mooi op maat te maken. Ik ben benieuwd of ik wat kan vinden, ik ga eens even op het net zoeken, thanx *D
 
Laatst bewerkt:
Origineel kuipwerk zit er op.
Wat ik wel super vind is dat de datum van de eerste toelating en eerste afgifte in Nederland gelijk zijn en van 1996.
 
Vandaag ook wat leuks op de kop getikt:

[afbeelding]

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Heeft de RVF veel gelopen?
Ik kijk ook heel raar aan tegen de wing op de tank. Hij moet veel meer naar voren en hoort rechter te staan. Maar het kan door de foto komen.
De voorkant van de wing zit vrijwel tegen de scheidingslijn van de afdekplaat waar de luchthappers op zitten. Ook zit het logo lager.
full

full


RVF NC35 collectie feb. 2013
 
Laatst bewerkt:
Klopt de tank is ooit herspoten en logo niet goed geplakt.
De rvf staat al wat jaren stil en moet even tot leven gewekt worden.
 
Dat logo valt mij ook op inderdaad.
Wat mij nog meer opvalt is dat je zegt dat de eerste toelating 1996 is.
Als dat zo is, en ik ben geen kenner, dan zouden de letter RVF op de kuip in het geel moeten zijn.
Volgens mij zijn ze van '94 t/m '96 gebouwd en is de RVF 400 RR van '94/'95 en die heeft het kuipwerk van jou en de RVF 400 RT is van '96 en die zou een iets andere kleurstelling moeten hebben.
Helemaal zeker weet ik het niet, maar er zitten hier mensen die er vééééél meer verstand van hebben dan ik.

Waar stond deze eigenlijk geadverteerd ??
 
Stond niet geadverteerd, ik ken de vorige eigenaar en die had hem al die tijd in bezit. Bedoel te zeggen dat ie niet eerst in het buitenland gereden heeft, hij is in NL nieuw verkocht en de eerste keer tenaamgesteld. Overjarig kan natuurlijk.
 
Ik zie een vreemde rem/voetsteun beugel, en bevestiging voorspatbord ! Wel gaaf ding. *D
Klopt, oplettend allemaal :)
Dat heeft de vorige eigenaar naar eigensmaak aangepast, dit vond ie mooier.
Hij was wel vaker met metalen plaatjes bezig, hij wilde eigenlijk het logo er nog in laseren.

Als ie loopt dan haal ik gelijk de laser demper er onder uit :).
 
Laatst bewerkt:
Stond niet geadverteerd, ik ken de vorige eigenaar en die had hem al die tijd in bezit. Bedoel te zeggen dat ie niet eerst in het buitenland gereden heeft, hij is in NL nieuw verkocht en de eerste keer tenaamgesteld. Overjarig kan natuurlijk.

Zou je nog aan de vorige eigenaar kunnen navragen waar hij deze fiets toen heeft gekocht?

In 1996 een gloednieuwe RR uitvoering gezien 0km in de showroom Probikes in Tilburg...prijskaartje 35.000 NLG(!)
Stond op een podium in een hoek bij ingang van de kantoorruimte. Bedrijf is niet veel later in liquidatie gegaan. Mogelijk is deze RR toen via dat kanaal verkocht. Net als vele tientallen vierhonderds in de grote hal showroom.
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat adres in Tilburg ken ik ook Rozenstraat meen ik), mooi die loods vol met 400-tjes.
De vorige eigenaar had het over Kerkdriel en dat het er uiteindelijk een paar rvf-s waren, voor 1 typegoedkeuring aangevraagd en de rest kon er zo achteraan.
En die prijs ja 35000 gulden, mijn gsx-r 1100w kosste toen nieuw 27000 gulden.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

De sticker op de tank ziet er gek uit. Is hij overgespoten of is het kuipwerk niet origineel?

Nog even navraag gedaan bij de vorige eigenaar over het spuitwerk van de tank, hij bevestigde wat ik al dacht. Het spuitwerk is opdracht gedaan van de "Honda select dealer van Noord-Brabant". Is mij daar ook al eens overkomen dat ik dacht dat zij de kennis wel in huis zouden hebben......, verder zal ik er niets over zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Nog even navraag gedaan bij de vorige eigenaar over het spuitwerk van de tank, hij bevestigde wat ik al dacht. Het spuitwerk is opdracht gedaan van de "Honda select dealer van Noord-Brabant". Is mij daar ook al eens overkomen dat ik dacht dat zei de kennis wel in huis zouden hebben......, verder zal ik er niets over zeggen.

Locatie in "wolk"...?
 
Laatst bewerkt:
Uit eigen ervaringen: het zijn prutsers! Niet Honda waardig. Kom er nooit meer. :N

Jongens, dit hoort niet thuis op dit forum.
Voor die discussie moet je bij die dealer zijn, niet hier.
Bespreek dit onderling via PB of via andere wegen. Maar denk goed na of het bijdraagt tot een oplossing.
Ons forum is gelukkig altijd verschoond gebleven van dergelijke zaken.
Laat dit zo blijven.

Wij gaan hier alleen genieten van onze mooie v4 tjes.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan