Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb ook veel last van motor ongelukje van 5 jaar geleden met pols toen verbrijzeld :X

Nu naar 6 jaar dikke onstekingen er telkens in :X
Baan gewisseld van timmerman naar chauffeur en gaat wel wat beter maar zit alsnog een ei op het gewricht :(

Kunnen ze niks aan doen zeggen ze :X :X :X
 
Vandaag de tank en zitje gespoten in kleur. Morgen nog 2x spuiten. 1x rood op t zitje en 1x zwart op de tank. Onderste randje van de tank word zwart.

LIv354v.jpg

leRhZl3.jpg


ook het spatbord ingekort.

x5Sq9pv.jpg
 
Ziet er goed uit, dat wordt een dik apparaat zo.

Ik heb ook weer mooi speelgoed voor dit seizoen:
WP_20170304_14_40_57_Pro-Medium-800x450.jpg

GSX-R 750 K4 met 29dkm :)

Bewust een iets ouder model omdat die wat ruimer is. Verder een aardig verschil tov de GSX650F die ik hiervoor had. Erg blij mee!
 
Dat moet bij deze ook nog gebeuren, leuk uitlaatje. :P Komt wel goed! En idd, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :+
 
Ziet er goed uit, dat wordt een dik apparaat zo.

Ik heb ook weer mooi speelgoed voor dit seizoen:
[afbeelding]
GSX-R 750 K4 met 29dkm :)

Bewust een iets ouder model omdat die wat ruimer is. Verder een aardig verschil tov de GSX650F die ik hiervoor had. Erg blij mee!

Is een mooie brommer, Johan!
Veel plezier ermee!

btw: wil je deze in de O.P. hebben?
 
hahaha, toch mooi dat zo'n motor al zo lang plezier brengt zeg.!!


ik hoop dat het morgen droog is zodra ik thuis ben, dan ga ik even wat out-door pic's maken van de vfr..


R39CuUO.jpg
 
behuizing staat redelijk schuin, nou is t model ook wel zo. maar verlichting staat aardig goed kan m nog iets naar benede verstellen inwendig, mocht dat niet genoeg zijn... dan steek ik de poten wat door hahahaha..


maar thx Adjuh, ik hoop dat t morgen droog is dan kan ik even wat fotos maken en dus ook een nieuwe foto voor de openings post.
 
hier even wat foto's en een filmpje van de vfr buiten.

QyNktkT.jpg

il8Gg67.jpg

LjjM2q6.jpg

olJ4CO7.jpg



@Adjuh wil je de 2de foto gebruiken in de openigs post aub.
 
Thanks Adjuh, en dat mag zeker. Neem marshmellows mee!! doe ik ze wel braden haha

En idd zonden voor die plaat maar ja meneer de agent vind dat wel fijn als ik die gebruik haha. vd week even plaat er op lijmen dan kan ik vrijdag lekker met de motor rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan