kawasaki z800

Mijn nieuwe aanwinst: Z800 Sugomi *O*
full
 
Vraagje: ik heb op forums al tegenstrijdige info gevonden over een full akrapovic uitlaat met/zonder powercommander.

Ik zou mijn voorbocht ook willen veranderen naar een akrapovic.
Geeft dit een groot verschil in geluid en/of vermogen?
Is een powercommander dan noodzakelijk om beter te lopen/beter geluid?
 
Afstellen is sowieso wel slim om te doen.
Je wilt niet dat de motor te arm gaat lopen en op lang termijn dus problemen kan veroorzaken in het blok.
:N
 
Hoi, ik ben nieuw hier en moet nog wat zoeken hoe alles werkt. Ik moet ook toegeven dat ik beter overweg kan met de motorfiets dan met een pc. Sinds enkele maanden ben ik trotse bezitter van een z800 . Bij de aankoop twijfelde ik tussen een z1000 en een z800 maar de zithouding op de z800 vond ik persoonlijk beter al zijn het beiden prachtige fietsen!
 
Morgen eindelijk mijn Z800 (e) ophalen *D
Wou altijd een enduro/supermoto maar na het halen van mijn rijbewijs een keer voor de grap op een z800 gereden en was direct verkocht
Als er nog wat leven in dit topic zit zal ik wat foto's posten
 
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem.. ik wil andere knipperlichten aan de voorkant van mijn z800.. kan iemand my helpen hoe ik dit kan aanpakken? De knipperlichten voor heb ik al een schroefje los gehaald en dan kan je een soort borgplaatje eraf halen. Nu loop ik echter vanaf daar vast!
 
Vorig jaar nieuw gekocht, inmiddels redelijk af.

IMG_20160908_145736_1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, dat zijn de originele kappen. Alle stickers zijn verwijderd middels een föhn, WD 40 en heel veel geduld. O-)
 
Is er iemand die een gel zadel heeft uitgeprobeerd? Ik ga in de zomer naar Sardinië en vraag me af of zo'n zadel echt veel meer comfort biedt..
 
Ik heb de bougies vervangen. Man.. man.. man.. wat een werk! Eerst alle kappen en de tank er af:

Motor%20zonder%20kappen%20en%20tank.jpg


Om dan tot de ontdekking te komen dat je nog steeds nergens bij komt:

Bovenaazicht%201.jpeg


Je kunt de bougies niet zien op de foto's, maar hier een korte beschrijving:

Bougie 1: kun je makkelijk bij komen. Dan moet je het vloeistof reservoir los schroeven.
Bougie 2: Hel. Je hebt 0,0001 ruimte om te werken.
Bougie 3: Hel. Je hebt 0,0001 ruimte om te werken.
Bougie 4: kun je met veel priegelwerk bij komen door een schakelaar los te schroeven.
 
Ohja.. Ook gelijk een aansluiting voor een afkoppelbare microfoon gemaakt voor een action cam. De kabel is netjes weggewerkt onder de kappen en de tank.

Ingang%20microfoon.jpg
 
Dag iedereen,

Ik ben van plan september een nieuwe motor te gaan halen ivm m'n rijbewijs upgrade naar A. Ik heb nu een Yamaha MT-07 35kw versie. Ik twijfelde op m'n 20e al heel erg over de z800 maar die was net te duur! Ik snap alleen niet hoe dat nou zit met die 70kw en die 82kw variant. Worden ze beide nog geproduceerd of hoe zit dat? Laat ze t niet weten op het MT forum dat ik hier gereageerd heb :P
 
De z800e is nog steeds in productie en de z800 is in 2016 voor het laatste verschenen als ik het goed heb!
 
Terug
Bovenaan Onderaan