Net aangemeld. En voor wie nieuwsgierig is: Dit ben ik

Gregoor

Rookie
5 mrt 2017
1
0
Schinnen
Hoi,
Net lid geworden van dit forum.
Ik vind het leuk om droom-dingetjes om te zetten in doe-dingetjes. Zo heb ik vorig jaar mijn eerste mini-muziekalbum (Brothers-Battles-Beliefs) uitgebracht onder de naam van Vigilan Freeland. Gewoon voor de fun en daarom slechts in een heel kleine oplage. Allerlei muzikanten hebben belangeloos meegedaan (violen, cello, klarinet, toetsen, dwarsfluit, didge, etc.). Fantastisch hoe mensen willen helpen met het verwezenlijken van iemands droom! Ben ik hen voor altijd dankbaar voor. Wanneer je interesse hebt kun je het resultaat hier beluisteren: https://soundcloud.com/vigilan-freeland/sets/brothers-battles-beliefs

En dit jaar liep ik warm voor een custom made scrambler, die ik bij toeval tegenkwam. Ik dacht gelijk: "Dit wordt mijn volgende project! Ik wil in 2017/2018 mijn eigen scrambler gaan bouwen!".
Ik ben helaas niet zo'n ervaren sleutelaar. Dat vind ik wel jammer, want dit betekent dat ik een beroep moet doen op anderen zonder dat ik kennis en expertise kan teruggeven op het gebied van motorfietsen. Ik heb via FB een oproep gedaan en twee man hebben zich al gemeld om me te helpen. Cool toch?

Ik heb al een aantal specs bepaald, waaraan de fiets moet voldoen:
> circa 650 cc
> 1 of 2-cilinders (eventueel 3)
> Basisfiets niet duurder dan 1000 euro.
> 80-er jaren (wellicht begin 90)
> eenvoudig solide blok (met kickstarter)
> liefst duo shock vering
> liefst luchtgekoeld.
Denk aan: Kawasaki W650, Yamaha XS650.

Maar....., ik ben vrij lang (1.88m). Dus misschien ook wel beter om een Honda Dominator of iets dergelijks om te bouwen. Voldoet niet aan alle specs, maar past mij misschien beter.
Ik kijk gewoon wat ik op mijn pad vind en beslis dan definitief.

Zo, en nu ga ik eens kennis en inspiratie opsnuiven hier op het forum.
Schroom niet om me alvast wat tips mee te geven. Alvast veel dank hiervoor!
See you!

Gregoor
 
:W Gregoor
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan