Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

Zo uit de Frans-Chinese fabriek: de Mash Family Side
400cc ééncilinder met spannetje

mash-five-hundred-family-side-1_lbb.jpg

mash-five-hundred-family-side-2_lbb.jpg

mash-five-hundred-family-side-3_lbb.jpg

mash-five-hundred-family-side-4_lbb.jpg

mash-five-hundred-family-side-5_lbb.jpg

mash-five-hundred-family-side-6_lbb.jpg


Tijdens het Salon van Brussel presenteerde MotoMondo, de Mash-importeur voor de Benelux, de Mash Family Side(car).

Deze Sidecar is de eerste Euro IV gehomologeerde in serie geproduceerde zijspan. Deze is gebaseerd op de Euro IV Mash Five Hundred met Delphi EFI Injectiesysteem en wordt geleverd in de kleur Irish Green.

De zijspan is geveerd, is geremd en is voorzien van een stuurdemper. Tevens is de Family Side voorzien van een mechanische achteruit versnelling. De motorfiets is gehomologeerd voor 3 personen met een maximaal gewicht van 250kg. De zijspan is zeer mooi afgewerkt met oog voor details!

De Mash Family Side wordt vanaf mei leverbaar en kost € 8.990,- in België. In Nederland kost de Family Side € 10.494,- inclusief BTW/BPM, leges en onvermijdbare kosten.
 
Laatst bewerkt:
Ook van Bert111 geweest toch? Stond te koop bij Jager Hoogeveen.
 
full

Kwam deze tegen op de carnavalswagen van BC Het Vagevuur, die bij mij in het dorp een bouwlocatie hebben. Mooie Carnavalswagen, en ondanks dat ik donateur ben van een andere club was dit voor mij de winnaar. ;)
 
[afbeelding]
Kwam deze tegen op de carnavalswagen van BC Het Vagevuur, die bij mij in het dorp een bouwlocatie hebben. Mooie Carnavalswagen, en ondanks dat ik donateur ben van een andere club was dit voor mij de winnaar. ;)

dikke remschijven en sportbandje voor zo'n leger brik :}

En wat kieke ze allemaal blij in dat publiek. Echt lagge dat karnevalle. *O*
 
Echt lagge dat karnevalle. *O*

Nou geweldig, denk dat het er een beetje aan ligt waar je vandaan komt. Van de week, een weekje op vakantie geweest in de Eifel. Op maandag met de auto in elk k#t dorpje in België én Duitsland vast gestaan omdat daar van die mafkezen zo nodig moesten 'feesten'.

Ik kreeg bijna begrip voor figuren die met een auto een mensenmassa inrijden... |(
 
Zal best gezellig zijn maar hier kennen we het gelukkig ook niet. Feestjes zat ;)
 
360.jpg



360.jpg



ik heb mijn spanneke bijna op de rit
alu gietwielen vervangen voor spaakwielen
rvs spatborden
nieuw subframe met zadel
en achterschokbrekers voor langere versie omdat anders het spatbord de band raakt
lange megatons vervangen met de korte versie
en oldschool kleppendeksels monza benzine dop
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan