Ex-lessersrit april 2017

Beide dagen is de start in Lelystad, bij de Shell. Ik verander vanavond de deelnemerspost.
 
Top, doe mij maar beide dagen in optie. Als het lukt wil ik wel beide dagen mee.
 
Ik probeer mijn collega ook mee te krijgen, die heeft ook eind augustus zijn motorrijbewijs gehaald, alleen heeft hij een keer een motor gehuurd en verder niet. Voor dat weekend huurt hij er dan waarschijnlijk weer een, of er moet iemand in Lelystad zijn die er twee heeft en er een aan hem voor de rit wil uitlenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
December 2016 m'n rijbewijs (en motor) gehaald... Mjah denk dat ik nog wel als Ex-lesser tel ;)

Wel nog eventjes ovb i.v.m. werk (Piket :/) en andere dingen...
Beide data.

Rij vanuit Eindhoven.

Geen ervaring met voorrijden / in groep(en) rijden op motor.
Wel ervaring met in 'colonne' rijden in auto. (zowel de vorm waarbij iedereen op eigen inzicht inhaalt als die waarbij er een blok gevormd word)

In bezit van TT(410) voor eventuele kaart-gebeuren.
In bezit van 20S tbhv communicatie.
 
Laatst bewerkt:
in principe wordt er in baksteenvorm gereden. behalve in bochten. inhalen wordt in principe niet gedaan. het tempo ligt (hopelijk ;) ) dusdanig dat de groep niet uit elkaar getrokken wordt en we als groep kruisingen over kunnen. aangezien voor X20DTL en mij de route ook nieuw is en nog niet voorgereden is, is nog niet bekend welke kruisingen verkeerslichten hebben en waarbij dus de kans bestaat dat de groep uiteen valt (want door rood licht rijden doen we niet).

er is een verschil in 'voor-rijden' en 'voorop-rijden'. voorrijden houdt in dat een route van tevoren getest wordt op (navigatie-)foutjes. voorop-rijden betekent dat je als 1e rijder rijdt. bij de komende ex-lessersritten is X20DTL of ben ik dat.

ik heb zelf een TT40, moet 'm nog wel even opsnorren, opladen en de aangepaste route erin schieten. voor de communicatie heb ik (ook) een Sena 20S. heeft nog nooit aan een ander communicatiemiddel gehangen, dus zou het prettig zijn om dan eens te testen of ze net zo makkelijk te pairen zijn als Sena beweert.
 
Laatst bewerkt:
waarvan akte.

ik moet onderhand eens goed gaan zoeken naar mijn tomtom. geen flauw idee waar dat ding gebleven is, nadat ik terugkwam van vakantie, vorig jaar.
 
Ik denk ik ook deze keer met de eerste rit ( 16 April ) mee ga doen. Zet mij daar in iedergeval maar bij dan.
 
Leuk! Ik heb een jaartje mijn rijbewijs maar nog totaal geen ervaring met in groepen rijden. Kan ik mee?😄
 
hoi Leonie! natuurlijk kan je mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd (en hoe groter de groep, wat dan wel weer een lekkere uitdaging is :) ). geef je even aan welke datum je kunt (16 of 30 april) ? dan zet ik je er bij.

:]
 
Even voor de duidelijkheid: 16 april is eerste paasdag en dus dan ga ik niet mee. Ik wist het niet hoor, maar dan zet ik me liever in de lijst voor 30 april.
 
hallo allemaal

meld me graag aan om mee te gaan op 30 april !! mocht het echt met bakken uit de lucht komen vallen dan haak ik af !!


gr chrisace !! fz6 apeldoorn
 
ok. ik werk de deelnemerslijst morgen bij.

Tomtom is inmiddels gevonden en wordt momenteel actueel gemaakt, qua kaarten etc. morgen de route er in schieten en zien wat-ie er van bakt...
 
Ik sluit ook mogelijk aan, wel m'n rijbewijs vorig jaar al gehaald, maar nog nooit in een groep gereden. Moet nog even thuis overleggen of het de 16de of 30ste wordt.

Gr. Martijn
 
Heb in November mijn rijbewijs gehaald en zou wel mee willen op de 30e, kan het alleen nog niet met zekerheid zeggen of ik mee kan.
 
heb (nu pas) de lijst bijgewerkt.

door de weersvooruitzichten voor gisteren heb ik de route nog niet voorgereden. ik ben ook weer niet zo'n bikkel die zich voor zijn plezier zeiknat laat regenen, ondanks bekuipte motor en nieuwe, nog waterdichte, motorjas.

nog tijd (en gelegenheid) genoeg om dat te doen. Tomtom lijkt de route te hebben geaccepteerd zoals ik hem bedacht heb...

:]
 
hier is ook animo voor de rit, wil je mij voor de 30e erop zetten? 8-)

heb sinds eind december vorig jaar mn rijbewijs op zak, en rij inmiddels al op mn eigen fiets solo :]
maar ik wil ook graag ervaring op gaan doen met het rijden in groep.
ik kom dan vanaf A'foort, maar als het gaat regenen haak ik af. :/

Hopelijk tot dan! :W

Lonewulf
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan