Silly Season 2017

Wat silly season 2018 geneuzel... zat mij net te bedenken: eind dit jaar loopt het contract tussen HRC en Jack Miller af. Mocht Lorenzo/Ducati besluiten dat het voor hunner beiden PR beter is om vroegtijdig afscheid te nemen, zou Miller dan de volgende Australiër zijn om Ducati naar grote successen te rijden? :P
 
Wat silly season 2018 geneuzel... zat mij net te bedenken: eind dit jaar loopt het contract tussen HRC en Jack Miller af. Mocht Lorenzo/Ducati besluiten dat het voor hunner beiden PR beter is om vroegtijdig afscheid te nemen, zou Miller dan de volgende Australiër zijn om Ducati naar grote successen te rijden? :P

Zeg nooit, nooit. Maar voor zover ik weet is het redelijk uitzonderlijk dat contracten in de auto- en motorsport vroegtijdig beeindigd worden. Ok, Crutchlow ging vroegtijdig weg. Maar kan me haast niet voorstellen dat dit binnen zo'n korte termijn nogmaals gebeurd. Zou niet goed zijn voor het Italiaanse merk. Aan de andere kant zou het wel mooi zijn om weer een Australiër op de Ducati te zien :Y
 
Ik zie het nog gebeuren. Net weer enorme frustratie bij zijn proefstart. Hij mist Wilco gewoon.
 
Wanneer het voor beide partijen beter is om afscheid van elkaar te nemen, zou ik niet weten waarom niet...

Ducati bespaart een hoop salariskosten en JL kan overstappen naar een merk die een motor heeft die wel bij zijn rijstijl past.
 
Alsof de Honda zo lekker smooth te berijden is :?

Mocht Lorenzo heel het seizoen blijven worstelen dan zie ik hem echt niet de 2 jaar uitdienen :N
 
Ik denk dat de buitenstaanders zich drukker maken dan Jorge zelf ....tuurlijk had hij het liever and.ers gezien

Jahoor Gerrit, Jorge oogt heel ontspannen en z'n lichaamstaal spreekt boekdelen :')

Alle gekheid op een stokkie; dit is Jorge ook niet gewend dat aantobben. Compleet nieuwe situatie.
 
Laatst bewerkt:
DANNY KENT PARTS WAYS WITH KIEFER RACING

Danny Kent parts ways with Kiefer Racing

Due to irreconcilable differences I’ve decided to part ways with Kiefer Racing and the Moto2 Team.
It’s been a difficult period since joining the team and I don’t feel I’m able to reach my potential so I’ve decided to step away.
I’m still hungry & determined & believe I can be competitive in Moto2. I wish Kiefer Racing the best for the future.”
 
Laatst bewerkt:
En wie gaat Alex Rins vervangen in Jerez...?

Takuya Tsuda? Niet echt snel...
Sylvain Guintoli? Rijdt Factory Suzuki in BSB en heeft MotoGP ervaring.
Danny Kent? Heeft toch niks anders te doen op dit moment...
Randy De Puniet? Heeft meegeholpen om de Suzuki te ontwikkelen in 2014.
 
Grrrr. Verschrikkelijke gozert is het ook. Ik denk dat zijn carriere gedaan is nu.
Bij Leopard had ie ook al Peter Bom eruit geluld vorig jaar.
 
En wie gaat Alex Rins vervangen in Jerez...?

Takuya Tsuda? Niet echt snel...
Sylvain Guintoli? Rijdt Factory Suzuki in BSB en heeft MotoGP ervaring.
Danny Kent? Heeft toch niks anders te doen op dit moment...
Randy De Puniet? Heeft meegeholpen om de Suzuki te ontwikkelen in 2014.
Ik weet ook niet of ze hem wel zullen vervangen in Jerez al. Volgens mij hoeft vervanging pas op te komen dagen tijdens het derde raceweekend waarin de vaste rijder afwezig is. Maar Guintoli zou een interessante keuze zijn. Als er iemand een schat aan ervaring meebrengt, is het Guintoli.
 
Laatst bewerkt:
DANNY KENT PARTS WAYS WITH KIEFER RACING

Danny Kent parts ways with Kiefer Racing

Due to irreconcilable differences I’ve decided to part ways with Kiefer Racing and the Moto2 Team.
It’s been a difficult period since joining the team and I don’t feel I’m able to reach my potential so I’ve decided to step away.
I’m still hungry & determined & believe I can be competitive in Moto2. I wish Kiefer Racing the best for the future.”

Hm Kiefer himself was gister voor de camera met Cementa al zo vaag erover... dit dus.
 
Ik weet ook niet of ze hem wel zullen vervangen in Jerez al. Volgens mij hoeft vervanging pas op te komen dagen tijdens het derde raceweekend waarin de vaste rijder afwezig is. Maar Guintoli zou een interessante keuze zijn. Als er iemand een schat aan ervaring meebrengt, is het Guintoli.
Ze kunnen wel even centjes besparen en op Iannone focussen.
Een andere rijder brengt toch alleen maar meer vragen.
Al zou het geweldig zijn als bijvoorbeeld Guintoli meteen los zou zijn op de machine.
Beetje strijd in het team. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ze kunnen wel even centjes besparen en op Iannone focussen.
Een andere rijder brengt toch alleen maar meer vragen.
Al zou het geweldig zijn als bijvoorbeeld Guintoli meteen los zou zijn op de machine.
Beetje strijd in het team. *O*

Niet bang dat Guinters een Checa'tje doet? :/
(na paar rondjes binnenkomen en klaar; opgepompte armen, niet meer gewend aan de enorme krachten)
 
Niet bang dat Guinters een Checa'tje doet? :/
(na paar rondjes binnenkomen en klaar; opgepompte armen, niet meer gewend aan de enorme krachten)
Niet bang, maar grote kans, Checa was toen ook heel erg fit. :Y
Carlo Checa's MotoGP return came to a disappointing end when the Spanish star, third in this year's World Superbike Championship, withdrew from Sunday's Portuguese Grand Prix due to crippling pain in his right forearm.

full


Starting his first MotoGP race since 2007 from 17th and last after the cancellation of qualifying, Checa began to suffer arm-pump after just a few laps, dropping him from eleventh to last by lap 13 of 28, when he retired.

The 38-year-old blamed the arm-pump on a lack of set-up time, although its worth noting that another Superbike rider, Michel Fabrizio, retired with exactly the same problem during a one-off ride for Pramac at Brno 2009.

"My bike was perfect, but my forearm, unfortunately not," said Checa. "I feel sorry for the technicians who worked for me this weekend and for the Pramac Racing Team, for not having completed today's race.

"The bike I got to ride in Superbike this year is very different from the MotoGP given to me by the Pramac Racing Team and I never got the possibility to try it on the dry asphalt condition for more than ten laps, this certainly haven't helped me.

"After six laps my forearm pain was really insufferable, I could not properly use the brake, my lap pace was not very good as the beginning of the race, and because of the pain I could not be able to be as fast as I wanted.

"I tried to keep it until the end, but the pain was too strong to complete the fifteen laps that had separated me from the chequered flag. I hope that in Valencia the weather condition will be kind with me so that I can be able to have a good race weekend."

Read more at Arm-pump ends Checa's MotoGP return
 
En wie gaat Alex Rins vervangen in Jerez...?

Takuya Tsuda? Niet echt snel...
Sylvain Guintoli? Rijdt Factory Suzuki in BSB en heeft MotoGP ervaring.
Danny Kent? Heeft toch niks anders te doen op dit moment...
Randy De Puniet? Heeft meegeholpen om de Suzuki te ontwikkelen in 2014.

Randy de Puniet rijdt tegenwoordig Kawa in de Endurance...
 
ik denk dat het de vraag is hoe goed/slecht Tsuda het doet in Jerez. denk dat Guintoli wel meer track-ervaring heeft op le mans.
 
Nice *O* ik zie dat de Suzuki het in de BSB niet zo goed doet. -O-
 
Dan hoop ik van ganser harte dat Kent niet meteen heel veel sneller is als Bendsneijder en Antonelli.
 
Terug
Bovenaan Onderaan