BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Als je er moeite in wil stoppen is dat de weg naar de winkel/website. Aan die kaartjes is niets zelf te sleutelen, voor de prijs hoef je het niet te laten.
 
Nee een Android klappie.

En die geheugenkaart is zo'n grote en die zie ik voor 23 euro voorbij komen, vind ik toch wel aardig geld.
 
Nergens een Windows bakkie staan of een externe kaartlezer op USB die je ergens anders op kunt aansluiten?

Zou wel heel toevallig zijn dat die niets meer doet, nadat je de foto's er hebt afgehaald.
In je camera heb je vaak ook nog een formateer mogelijkheid, die kun je ook nog proberen.


Geheugenkaart is niet per ongeluk op write protect gezet (met het schuifje aan de zijkant) ?
 
De pekel is verdwenen na alle buien en het voorjaar komt eraan. De motor is weer schoon, alleen de uitlaatbochten met Antox behandelen.

Was vandaag weer heerlijk op de motor. Ook de schijven en remblokken gaan vervangen worden.
 
Antox ?
Wat is dat ?

Hier ook even een klein stukkie gereden.
Asfalt ging gierend onder de Michelins door.
Sturen ging en stuk beter nadat de banden op spanning gebracht waren :$

Nergens een Windows bakkie staan of een externe kaartlezer op USB die je ergens anders op kunt aansluiten?

Ja, ga ik proberen :)

Zou wel heel toevallig zijn dat die niets meer doet, nadat je de foto's er hebt afgehaald.
In je camera heb je vaak ook nog een formateer mogelijkheid, die kun je ook nog proberen.

Die had ik reeds gevonden en tevergeefs geprobeerd. :/


Geheugenkaart is niet per ongeluk op write protect gezet (met het schuifje aan de zijkant) ?

zo'n knopje heb ik niet kunnen ontdekken. ;)
 
De pekel is verdwenen na alle buien en het voorjaar komt eraan. De motor is weer schoon, alleen de uitlaatbochten met Antox behandelen.

Was vandaag weer heerlijk op de motor. Ook de schijven en remblokken gaan vervangen worden.

Kun je de Antox behandeling eens visualiseren met een plaatje voor en na de behandeling, want ik ben wel benieuwd hoe en of dat spul een beetje werkt?
 
Niet te hard zeggen Ron,
NSA kijkt en luistert op allerlei manieren mee :+
zelfs via een uitgeschakelde Smart TV. '(

Kun je dat Antox ook particulier aanschaffen in kleine hoeveelheden?
tube of zo?

Het lijkt meer dat dit industrieel wordt gebruikt en dat je gelijk een offerte moet aanvragen voor een heel vat of minimaal 2 kilo.
 
Ik heb eerder op het forum foto's geplaatst van voor en na. Moet je even via de zoekfunctie kijken op antox.

De delen die warm worden, worden dof. Het middelste en laatste deel van de uitlaat worden als nieuw. En zijn gelijk glanzend. Ik ga straks met Belgom de uitlaatbochten polijsten. En dan als ze warm worden krijgen ze de goudgele kleur, dat is echt mooi. Alles is dan echt weer als nieuw, daar kun je niet tegen poetsen. Zeker het stuk wat onder de motor ligt, is vaak niet om aan te zien. Dat is nu echt als nieuw!!
 
Die laatste foto daar lijkt het wel een nieuwe uitlaatbochten set inclusief nieuwe demper :9~

Die Zündapp is ook wel nostalgie.
Koppelingskabel had eigenlijk wat hoger moeten lopen, anders hadden zie die koelribben daar niet hoeven inkorten van de "super breitwand" :X

Leuke plaatjes wel :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan