Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 19

:W wat is het ineens stil op de app :P

a6215-rustaaagh_640x480_BGresize.jpg
 
Toch nog wat leven dus! :D. Nu maar wachten op het goede weer, kunnen we een keertje een ritje doen:)
 
14222230_1137952462957558_2546077450868193386_n.jpg


Hi Allen!

Ik ben vorig jaar verhuist naar Asperen(bij Leerdam) en heb MF Den Bosch dus soort van verlaten haha.
Dus meld ik mij hier aan, als dat mag natuurlijk!

Ik ben Elles, 25 jaar.

Rides: Zx-10R '05, ZX-6r '98 die ik op het circuit gebruik, TT-350 enduro, 500 euro challenge motor: KLE500 en een harley die ik nog moet kentekenen.

Ik sleutel heel wat weg dus voor technische vragen en motoren die niet of slecht lopen kun je altijd bij mij terecht.

Laat maar weten wanneer jullie gaan rijden en hebben jullie een soort van vaste meetplek? in DB hadden wij die 's avonds in de zomer op een vast punt op wat te ouwehoeren en rijden.
 
Laatst bewerkt:
Welkom Elles! :W

Mooi lijstje met motors :]

Vroeger spraken we vaak af bij de mac in IJsselstein, tegenwoordig zijn er helaas niet veel ritjes meer. Hopelijk gaat dat dit jaar veranderen. Ik ben in ieder geval altijd in voor een ritje.

Voor aankomende zaterdag wil ik een route uitstippelen van Gorinchem richting het oosten en dan richting Utrecht. Niet al te groot rondje, eerst weer ff inkomen :]
 
Meh, ik stond dit weekend op de vluchtstrook op de anwb te wachten :'(.
Motor staat nu bij de garage, nieuwe dynamo en spanningsregelaar nodig..
 
[afbeelding]

Hi Allen!

Ik ben vorig jaar verhuist naar Asperen(bij Leerdam) en heb MF Den Bosch dus soort van verlaten haha.
Dus meld ik mij hier aan, als dat mag natuurlijk!

Ik ben Elles, 25 jaar.

Rides: Zx-10R '05, ZX-6r '98 die ik op het circuit gebruik, TT-350 enduro, 500 euro challenge motor: KLE500 en een harley die ik nog moet kentekenen.

Ik sleutel heel wat weg dus voor technische vragen en motoren die niet of slecht lopen kun je altijd bij mij terecht.

Laat maar weten wanneer jullie gaan rijden en hebben jullie een soort van vaste meetplek? in DB hadden wij die 's avonds in de zomer op een vast punt op wat te ouwehoeren en rijden.
Welkom hier :W Das een hele fijne kawa :9~
 
Wat gaan we nou krijgen er wordt hier even iets gepost *D
Afgelopen dinsdag nog even een heel klein stukje gereden.

Tijd dat het stabieler weer wordt. Kan ik de motor ook naar zijn nieuwe stekje verhuizen *D

Welkom Elles! :W Mooie verzameling motoren, leuk dat je zelf sleutelt ook e.d.!

Vroeger spraken we vaak af bij de mac in IJsselstein, tegenwoordig zijn er helaas niet veel ritjes meer. Hopelijk gaat dat dit jaar veranderen. Ik ben in ieder geval altijd in voor een ritje.

Voor aankomende zaterdag wil ik een route uitstippelen van Gorinchem richting het oosten en dan richting Utrecht. Niet al te groot rondje, eerst weer ff inkomen :]

Zeker, laat die ritjes maar weer terug komen!

Handig, ik open Basecamp en wat staat er voor me neus?
Rond Gorinchem check, richting oosten en terug, klein rondje, check ;) Utrecht, meeh nee ;)
Was ik blijkbaar dus laatst mee bezig, hoewel ik het daar wel ken.

Openingsritje van maken? Meer geïnteresseerden?

Openingsrit 2017: zaterdag 11 maart
Verzamelpunt: McDonalds Meerkerk (A27 afrit 25)
Tijd: 11:30


HXpJEmY.png
 
Laatst bewerkt:
Wat gaan we nou krijgen er wordt hier even iets gepost *D
Afgelopen dinsdag nog even een heel klein stukje gereden.

Tijd dat het stabieler weer wordt. Kan ik de motor ook naar zijn nieuwe stekje verhuizen *D

Welkom Elles! :W Mooie verzameling motoren, leuk dat je zelf sleutelt ook e.d.!Zeker, laat die ritjes maar weer terug komen!

Handig, ik open Basecamp en wat staat er voor me neus?
Rond Gorinchem check, richting oosten en terug, klein rondje, check ;) Utrecht, meeh nee ;)
Was ik blijkbaar dus laatst mee bezig, hoewel ik het daar wel ken.

Openingsritje van maken? Meer geïnteresseerden?

Openingsrit 2017: zaterdag 11 maart
Verzamelpunt: McDonalds Meerkerk (A27 afrit 25)

Tijd: ???

[afbeelding]

Goed bezig Kevski! *O*

Hoeveel km is de rit? Uurtje of 10:00 / 11:00 doen?

De weersvoorspellingen voor zaterdag zien er goed uit :]
 
Klein rondje he, 80km. 11 uur is vroeg zat voor zo'n rondje toch, iets later kan eventueel zelfs ook nog.

Owh..... Dat valt wel mee idd.

11:30 doen dan? Heb nog een verjaardag vanaf 16:00, vandaar O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan