Meer plaatjes !!

Leuk multifunctioneel paaltje !

P1250138.jpg


Komt trouwens van hier: Hubert Kriegel on Thetimelessride RTW
 
Laatst bewerkt:
Weer eens wat plaatjes. een hoop bewegende: Ons reisje van afgelopen maand naar scandinavië.


En ja hoor; een zijspan kan ook op z'n kant in de sneeuw!
 
Laatst bewerkt:
Lekker koude neus gaan halen :+
Erg leuk met de nodige spanning tussendoor! Knap gefilmd en gemonteerd ook :}

Hoe hard gaat zo'n sneeuwscooter eigenlijk? Dat wil ik ook nog ooit doen.
 
Deze "cross" scooters die wij hadden gaan ruim 150 km/h !! 2 cilinder tweetakt met injectie, ruim 120 pk, verbruik 1 op 4! Kostte ongeveer 175 euro voor een dag, excl. brandstof.
Het is aardig vermoeiend want je staat heel veel. Zeker als je de snelheid er flink in hebt, het is dan net motorcross. En je krijgt gigantisch kramp in je rechterduim, daarmee geef je gas. Maar de acceleratie is gigantisch! En flink meehangen in de bochten, anders gaat ie rechtdoor of op z'n kant, we hebben alles getest!

full
 
1 groot feest!
lekker windy

maar mocht de enigma niet mee?

wel leuk om ook eindelijk eens dat enorme schip van een corda(vande motorschuur) te zien rijden :)
 
Deze "cross" scooters die wij hadden gaan ruim 150 km/h !! 2 cilinder tweetakt met injectie, ruim 120 pk, verbruik 1 op 4! Kostte ongeveer 175 euro voor een dag, excl. brandstof.
Het is aardig vermoeiend want je staat heel veel. Zeker als je de snelheid er flink in hebt, het is dan net motorcross. En je krijgt gigantisch kramp in je rechterduim, daarmee geef je gas. Maar de acceleratie is gigantisch! En flink meehangen in de bochten, anders gaat ie rechtdoor of op z'n kant, we hebben alles getest!

[afbeelding]

Was da toevallig zo'n mooie Rotax die ook in een RSV huist?
 
Deze "cross" scooters die wij hadden gaan ruim 150 km/h !! 2 cilinder tweetakt met injectie, ruim 120 pk, verbruik 1 op 4! Kostte ongeveer 175 euro voor een dag, excl. brandstof.
Het is aardig vermoeiend want je staat heel veel. Zeker als je de snelheid er flink in hebt, het is dan net motorcross. En je krijgt gigantisch kramp in je rechterduim, daarmee geef je gas. Maar de acceleratie is gigantisch! En flink meehangen in de bochten, anders gaat ie rechtdoor of op z'n kant, we hebben alles getest!

[afbeelding]


ik heb dat in zweden ook gedaan. Verschikkelijk gaaf om te doen. Ik ben met de gids nog even een "stukje" door het bos gegaan. Hij had door dat ik wel wat motorcross ervaring had en wilde eventjes laten zien hoe ze in zweden met die dingen rijden.We gingen met een gang van bijna 100 km per uur tussen de bomen door. Als je in die dikke sneeuw stopte zakte je bijna tot aan je oren in de sneeuw weg.
Zijn scooter was voorzien van een R1 blok en kon nog wel wat harder maar die van ons hadden een of ander autoblok erin hangen. Ze waren nog snel zat maar ik moest echt mijn best doen om met dat ding te springen, ze waren wat zwaar. :P
 
Ik weet niet wat er voor blok in zit maar het was het 2011 model van Polaris.

Wij hadden de mazzel dat we een goed verhuuradresje wisten alwaar we op pad konden zonder gids *D
Dus kaart mee en rossen !
 
Met tape op de koplamp heb ik ook een tijdje rond gereden, dat wil zeggen 3 dagen (toen werd ik aangehouden en bekeurd).
 
Ik weet niet wat er voor blok in zit maar het was het 2011 model van Polaris.

Wij hadden de mazzel dat we een goed verhuuradresje wisten alwaar we op pad konden zonder gids *D
Dus kaart mee en rossen !


Eigenlijk is het ook veel leuker om zonder gids te gaan. Aan de andere kant, toen we hier dwars door het bos gingen wist hij waar we doorheen pasten en welke kant we op moesten. Ik was hopeloos verdwaald. :P
 
oke meer plaatjes. jou span tijdens de eurotoer 2005.
full

ik ree toen nog met de solo vox mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik het in 2004 ook mee gereden met span. Stond nog foto op mmc.
Foto 7 van eurotoer 2004 op www.mmc72.nl

Ik met Sabre span wat ik net had dat jaar en maatje met Blackbird EML.
Heerlijk hoeken en solo's er uit rijden in de haarspelden }) was toen 28 :)

euro07.jpg


JFJ!!
 
Laatst bewerkt:
ik stond meestal op het bovendste stukje bij de grote boom. [ foto freak rally 2003 ]
full
 
leuk man . je heb het na al die jaren gevonden . ik was al weer vergeten dat ik deze foto's in 2012 heb geplaatst. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan