Geen nieuw forum-lid

Vikash

MF'er
14 jul 2010
37
0
Den Haag
Hallo allemaal.

Hier geen nieuw forum-lid.
Maar toch weer even voorstellen.

Mijn naam is Vikash en kom uit Den Haag.
Ben meer een 4wiel-rijder ivm gezin.
Heb in 2014 helaas afscheid genomen van mijn R6. Dit ivm het welbekende fenomeen genaamd gezinsuitbreiding.

Nu er wat, financieel gezien, stabiliteit aan zit te komen wil ik toch weer eens gaan kijken voor een motorfiets.
Ik hoef er niet al dit jaar op te zitten. Maar intussen ben ik wel informatie aan het vergaren.
Ik wil namelijk een oude sporttour aanpakken. Deze omzetten tot de naked/streetfighter-stijl.
Ik wil bewust blijven en tot 900cc gaan.
Omdat mijn ritten helaas niet zo geweldig zullen zijn.

Ik zou graag in contact willen komen met anderen die ervaring hebben met zulke conversies. Wellicht dat ik belangrijke punten zo vooraf kan vermijden.
Verder ben ik echt geen klusser. Dus zal een tijdje duren. Wil wel seizoen van 2018 kunnen rijden.
Hoeft niet de mooiste bike te worden. Zolang het maar technisch goed en veilig is.

Dus bij deze aangenaam 👋
 
Welkom op MF Vikash, :)

Kijk gewoon lekker rond hier,er zijn zoveel topics waar je je vragen kunt stellen,dan komt het best goed!
Ik ken het gedoe met relatie en wat opbouwen wel,ben er zelf ook wat jaartjes tussen uit geweest.
Veel leesplezier,en kijk ook even of er toevallig geen regionaal topic is voor je directe omgeving,kun je ook veel aan hebben.

Succes hier,en lekker :] na een tijdje,als je weet wat je gaat doen!
:t :W
 
:W Vikash
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan