5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

190km ritje, 3 terrasjes, heerlijk!

Ridderkerk, Algera Brug, dijk naar Gouda, door naar Alphen --> Terras Wet'n Weld
Rondom de nieuwkoopse plassen, door naar Woerden, richting IJsselstein binnendoor naar Vianen, Terrasje 2.
Vianen richting Giessenburg, binnendoor, sliedrecht, wijngaarden, Alblasserdam --> terrasje 3.

lekker hoor, niet al te drukke wegen gekozen, was goed te doen!
 
Laatst bewerkt:
Niet verkeerd Smit. Vorige week nog rondje Lekdijk gedaan. Verwachtte er niet veel van, maar bij Nieuwegein overgestoken en terug naar Krimpen was dat stuk toch best goed te doen.

Dat rondje wat jij omschrijft ken ik niet zo goed. Zitten daar ook nog leuke stuurweggetjes in?
 
Ja was wel een grappige rit, iets teveel 30 kmh stukjes ertussen.
Ik kan de gpx route wel eens sturen.

Afgelopen vrijdag 340 km gereden, lekdijk alblasserdam tot Arnhem, Arnhem tot Apeldoorn (Veluwe) naar Barneveld (Veluwe) en bij Wijk bij Duurstede weer de lekdijk (noord) op. Fantastisch mooie omgeving daar in/op de Veluwe.
 
Dusss, afgelopen weekend 280km-rondje binnendoor naar Middelburg (Oud Beijerland/Numansdorp. Mooie rit wederom, rustige wegen en veel mooi asfalt.

Wdxg88C.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo oma! Dus.. iemand die binnenkort met een droge dag weer eens een stukje wil/gaat/kan rijden?
Ik heb een Tuono '04 inmiddels, bevalt prima dat ding :]

Heeft er iemand überhaupt nog een motor? :+
@Preatorian, fietsje huren dan maar?

PS. zaterdag 23 mei ga ik naar Lelystad voor een paar rondjes/bochten sessies op het politiecircuit. Feel free to join me! Via http://motorcircuittraining.nl/products-page €79,= voor 4 sessies, leuk om weer even wat aan de techniek te werken.

Jep, ik heb R nog steeds 1 :)

Reed toevallig laatst met de auto daar, zie ik inderdaad ineens een kerk staan, lol!!
 
Ziet eruit als een leuke rit!

Dat was het zeker! :} schitterend, geen idee nog wat we in de 'randstad' doen hier...naast werken

Hier nog een leuk ritje van afgelopen weekend :] , 330 km heen en 390km terug (2 dagen, alleen maar binnendoor):

330km - binnendoor
ZX439yc.jpg



390km - binnendoor
5BcB1Ve.jpg
 
Laatst bewerkt:
a.s. zaterdag is er nog een Tuono rit, waarbij de 999s ook welkom is, ga anders mee?
Rit start in Nijmegen zaterdag 10.00, ik plan om er vrijdag avond heen te rijden, overnachten oid en lekker te rijden + weer terug (vermoedelijk via een dijk ipv snelweg).
 
Mensen,
Ik ga weer motorrijden, Zundapp eruit en Duc Monster erin.
Weet iemand waar ik in de buurt een motoraanhangwagen kan huren/lenen?
Ik hoor graag van jullie.
groeten
 
Mensen,
Ik ga weer motorrijden, Zundapp eruit en Duc Monster erin.
Weet iemand waar ik in de buurt een motoraanhangwagen kan huren/lenen?
Ik hoor graag van jullie.
groeten

Nog maar eens een berichtje plaatsen dan...
Iets met "he weer rijden" en "oude tijden" en "niemand rijdt meer gezeur" en "geen tijd want excuus X" :Z :+

Die monster zal al in je schuur staan zeker? Hoe bevalt die, welk type?
 
Laatst bewerkt:
Heren, we zijn bezig om een heuse HOLEC reunie te regelen. We gaan dan kijken wie het snelst is op 4 wielen op een kartbaan.

Het maakt niet uit of je:

  • sinds 2003 of 2012 een HOLEC bocht rijder bent
  • met de dood bent bedreigd
  • een dijkbewoner spookrijdend op je af hebt zien komen
  • de flapjes kent
  • de flapjes hebt verwijderd
  • de flapjes nooit hebt gezien
  • moest vluchten voor de politie
  • de politie hebt uitgelegd dat je het niet was
  • je schaamranden hebt

Anyway... bij voldoende animo gaan we proberen zoveel mogelijk man op de kartbaan te krijgen.

Interesse? Meldt het even, dan kijken we even wat het communicatief het handigste is, hier op het forum of een whatsapp groep.
 
+1, ik ben voor, hoewel ik nog geen fuck heb gedaan met de App O-)

EDIT: leden toegevoegd 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan