KTM Meeting zo 9 april + ritje en terasje

koenWitjes

MF veteraan
23 jan 2010
3.903
101
026
KTM Demodag zondag 9 april JTX Racing in CUiCK.

Aangezien er te weinig anmio is voor een ktm meeting verwijs ik de mensen die zin hebben in een ritje naar de ktm ervan te maken :) .

]
4348504347_27655b3c3b_b.jpg

RC125_op1rij.jpg
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij op zich wel leuk. alleen zal het stukje autobahn veel supermoto's tegen houden om te komen denk ik.
kunnen een bepaalde afrit va te voren bekend maken, er zal toch rekening gehouden moeten worden met de groep en verschillende motoren :) bedoeling is effe stukje gas te kunnen geven maar de rest lekkere slinger route pakken.
 
Leuk idee, alleen is er op die dag ook een allroad rit te rijden via MF..........denk dat een aantal KTM'ers die gaan rijden.........

Eerste MF Allroad rit
hmm scherp dat had ik niet gezien! maar zoveel all roaders zijn er denk ik niet die ktm rijden of heb ik het mis?

:P blijft lastig om voor iedereen een geschikte datum/dag te plannen.
 
hmm scherp dat had ik niet gezien! maar zoveel all roaders zijn er denk ik niet die ktm rijden of heb ik het mis?

:P blijft lastig om voor iedereen een geschikte datum/dag te plannen.

Denk inderdaad dat het handiger is om aan de hand van de groep een rit te plannen. Autobahn is leuk voor de 1000cc+ KTM's, maar voor alles daaronder voegt het niet veel toe denk ik.

Sowieso, mocht blijken dat de datum toch niet erg handig blijkt te zijn, misschien verstandig om een datum te kiezen die iets verder weg is. Meestal is de kans dan groter dat meer mensen dan kunnen komen. ;)
 
Denk inderdaad dat het handiger is om aan de hand van de groep een rit te plannen. Autobahn is leuk voor de 1000cc+ KTM's, maar voor alles daaronder voegt het niet veel toe denk ik.

Sowieso, mocht blijken dat de datum toch niet erg handig blijkt te zijn, misschien verstandig om een datum te kiezen die iets verder weg is. Meestal is de kans dan groter dat meer mensen dan kunnen komen. ;)

Ik sta open voor een andere datum als blijkt dat er dan meer animo zou zijn ..

Vetreft die rit, het gaat op een paar kilometer effe dollen.
 
JTX Racing in Cuijk als meeting point?
Is een KTM Dealer, kan me niet voorstellen dat die daar problemen mee hebben.
 
JTX Racing in Cuijk als meeting point?
Is een KTM Dealer, kan me niet voorstellen dat die daar problemen mee hebben.

Heb openingspost gewijzigd .

Jtx racing in Cuick heeft een ktm demo dag.

Voor de ktm freaks wel leuk underdaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan