Honda CB1300 Superfour

full


Mijn nieuwe aanwinst, morgen ergens op een dijk in de betuwe te bewonderen

full


Het mini kuipje is eraf gehaald
Sorry voor de foto op z'n kant
 
[afbeelding]

Mijn nieuwe aanwinst, morgen ergens op een dijk in de betuwe te bewonderen

[afbeelding]

Het mini kuipje is eraf gehaald
Sorry voor de foto op z'n kant
Hey René, er zijn toch geen Bold'Ors verkocht hè? Leuk dat je een dikke 1300 (er bij) hebt gekocht, ik ken hem nog niet, waar komt deze vandaan?

Voor leuke toertochten miv. 2 april as. t/m. eind oktober; zie www.superfour.nl :]
 
Hey René, er zijn toch geen Bold'Ors verkocht hè? Leuk dat je een dikke 1300 (er bij) hebt gekocht, ik ken hem nog niet, waar komt deze vandaan?

Voor leuke toertochten miv. 2 april as. t/m. eind oktober; zie www.superfour.nl :]

Ja, 2 bolletjes verkocht, maar heb er nog 5 over, ik heb nu meer tijd voor de restauratie van de 5 overgebleven, vorige jaren was ik vooral bezig met het rijdend houden van de verkochte.

Ik heb de 1300 gekocht in Tolkamer, van een particulier die hem te zwaar vond.
 
Laatst bewerkt:
Die uitlaatbochten zijn overigens weer tot hoogglans (chroom)glans op te poetsen met veel ellebogenstoom! Of de uitlaat demonteren en er een boortol met polijstschijf tegenaan gooien............

Ben er al mee bezig, met elleboogstoom _O- schotch brite en belgom alu, aankomende winter haal ik ze ervan af en doe het grondiger, eerst maar eens een seizoen gaan genieten :]

full


full
 
Laatst bewerkt:
zal me hier ook maar eens melden, heb dit weekend een cb1300 gekocht
mooi rood/wit met het kuipje erop (vind ik zelf erg mooi).

heb nu alleen een 2-tal vragen:
- zit nu een mijlenteller op met daarin ook een ring met de kilometers maar ik zou een km-teller vele malen duidelijker vinden. Weet iemand een km-teller te vinden of heeft er zelf 1 liggen?
- iemand een nette demper liggen, de ori is zo'n giga kachelpijp.

voor de rest deze zomer hopelijk lekker toeren!
 
Leesbril :P

Volgens mij kan je hem op km zetten .Anders hou je mijlen aan als km's dan zit je altijd goed qua bonnen :+
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer ben jij (ook al) vijandelijk Willem? _O-

heb een berichtje van je gehad maar kan met dat mailadres niet terugmailen ( -O- )

zoek gewoon valblokken voor op de voorste bloksteun. origineel honda is te duur en lelijk.

ik dacht eigenlijk dat alleen de snelheidsteller zelf gewoon uit de tellerbak gehaald kon worden, dus zonder vervanging van complete tellerbak. maar misschien zit ik verkeerd...

en uitlaatdemper: had de leovince gezien op marktplaats maar vind die erg lelijk dus die wordt hem niet. vind de akra's wel mooi maar onbetaalbaar, zoek nog even verder tot er een mooi en betaalbaar exemplaar voorbij komt.

zal binnenkort foto's maken en hier plaatsen!
 
chrisjemol

Ben jij trouwens helemaal gestopt met het circuitrijden ??

nee hoor
heb de bmw s1000rr verkocht en ben een R7 replica aan het bouwen op mijn gemakje.
die is misschien dit jaar klaar maar waarschijnlijker is volgend jaar.

Rug is slecht en heb een dochtertje dus de competitie ed doe ik niet meer...
25/5 ga ik wel met mijn neefje mee naar mettet, heb nog een cbr954rr circuitbike die hij daar mag gebruiken. ik ga hem supporten dan

maar nu dus lekker op de superontspannen rijdende cb! lekker koppelbeest
 
nee hoor
heb de bmw s1000rr verkocht en ben een R7 replica aan het bouwen op mijn gemakje.
die is misschien dit jaar klaar maar waarschijnlijker is volgend jaar.
Dat je de s1000rr verkocht had wist ik ,gelezen hier op MF .Vandaar ook mijn vraag aangezien je nu de CB1300 gekocht hebt.

Leuk project gaat dat worden die bmw R7 . Heb ze nog nooit zien rijden tis meer een custom-bike toch ?


Rug is slecht en heb een dochtertje dus de competitie ed
doe ik niet meer...
25/5 ga ik wel met mijn neefje mee naar mettet, heb nog een cbr954rr circuitbike die hij daar mag gebruiken. ik ga hem supporten dan
Begrijpelijk dat met je rug en kind :t De cbr954rr die zak je neefje goed bevallen denk ik :] :Y




maar nu dus lekker op de superontspannen rijdende cb! lekker koppelbeest

Rij zelf ook een koppelbeest maar vond het circuittijden ( niet competitie) leuker .
 
Terug
Bovenaan Onderaan