Terrot HO(S)

En dank voor de link en tips, ik ga eens kijken!
 
Super! Je films zijn net zo goed als je foto's.


Dit was een tweede testvlucht met een nieuwe drone, ik moet nog even oefenen. Ik wilde eigenlijk mijn Enfield pakken, maar die had een uiterst zeldzaam moment van niet willen (gaskabel brak, maar die was ook al een tijd aan vervanging toe).
 
Vandaag eindelijk weer mooi weer. Mooie kans om de omgeving verder te verkennen en nog wat te stoeien met de drone:

 
Dat opstappunt uit je video:

full

is voor mij een bekende plek *O*

full

Vaak genoeg tijdens vakanties langs gefietst :]
 
Laatst bewerkt:
En ik mag nu dus in die omgeving wonen *O* Echt heerlijk hier. Vanochtend nog een paar uur rond geracet op de fiets.
 
Dank! En klopt, lekker naar de Veluwe verhuist en dat bevalt meer dan prima.
 
MIOB ik heb ff een vraagje, aangezien jij toch allemaal Engels troep hebt..

Mijn CL360 is nu praktisch klaar, dus ik ga naar de keuring toeleven, maar nou zit ik met het volgende...
De teller die erop zit geeft mijlen aan.. Weet jij soms of dat een probleem is voor de keuring ?
 
MIOB ik heb ff een vraagje, aangezien jij toch allemaal Engels troep hebt..

Mijn CL360 is nu praktisch klaar, dus ik ga naar de keuring toeleven, maar nou zit ik met het volgende...
De teller die erop zit geeft mijlen aan.. Weet jij soms of dat een probleem is voor de keuring ?


Geen idee, ik hou me niet bezig met onbetrouwbare Japanse meuk ;P


Ik zou gewoon de RDW even bellen!
 
Als het een gecombineerde teller is die zowel mijlen als kilometers aan geeft dan mag het. Moet wel verlichting op zitten. Dus een fietstellertje met een lampje er boven mag ook.
 
Hmmm, ik kwam een paar jaar geleden met mijn mijlenteller zonder problemen door de RDW keuring. En daar staat geen km/h aanduiding op.
 
In mijn klassieke Volvo (Califonische import) zit ook een mijlenteller. Er rijden zoveel klassieke Amerikaanse motoren en auto's met mijlentellers rond in Nederland.
Voor veel klassiekers is er simpelweg geen vervangende teller verkrijgbaar en een mijlenteller is, mits hij goed functioneert, daarom geen probleem is bij de RDW keuring.

Edit: dit heeft allemaal niets met de mooie Terrot te maken en ik stel voor dit naar een ander topic te verhuizen.
 
Laatst bewerkt:
@ MIOB, what about een plaatje van de terrot met een jongedame van het vrouwelijke geslacht in contemporele kledij?
 
Terrot.. engelse troep.. _O-

Volgens mij heeft meneer ook een ariel...

En ik heb ook jaren op het punt gestaan om een terrot te kopen, nog steeds.. dus praat mij niet van dit Frans/Zwitserse uurwerk op benzine..

Het enige wat mij eigenlijk weerhoud om zo'n stuk mechanica te kopen is het praktische gebruik.

Even snel iets doen gaat niet, terwijl ik daarvoor juist wel motor rij. Ik heb me altijd geinteresseerd voor Terrot, juist omdat het niet Engels is :P
 
@ MIOB, what about een plaatje van de terrot met een jongedame van het vrouwelijke geslacht in contemporele kledij?


Regel jij de dame en locatie? ;)

(daar gaat best wat tijd in zitten en ik ben echt veel te druk de laatste tijd)
 
Volgens mij heeft meneer ook een ariel...

En ik heb ook jaren op het punt gestaan om een terrot te kopen, nog steeds.. dus praat mij niet van dit Frans/Zwitserse uurwerk op benzine..

Het enige wat mij eigenlijk weerhoud om zo'n stuk mechanica te kopen is het praktische gebruik.

Even snel iets doen gaat niet, terwijl ik daarvoor juist wel motor rij. Ik heb me altijd geinteresseerd voor Terrot, juist omdat het niet Engels is :P

Snel is relatief hè ;)

Ik pak de Terrot regelmatig om snel even boodschappen te doen.
 
ik zie ook het probleem niet. En het rijden op een echt oude motor is veel leuker. Je bent meer machinist en veel positieve reakties.
Tegenwoordig ben ik aan het trailen met een 55tiger matchless 350. Hardstikke leuk.
Het koppel is enorm, het gewicht ook (da's wat minder als je om pleurt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan