Motorpak Stadler goretex proshell in nieuwstaat 1,78m 72kg

nopper

MF veteraan
11 jun 2004
3.192
10
meerhout
Toppak van stadler. Waterdicht for life door goretex proshell. Proshell neemt geen water op en wordt dus niet zwaar. Het droogt ook supersnel. Dit pak is voorzien van alle bescherming en is in topstaat. Kost in de handel 1600€. Combinatie leder en textiel (leder op de gedeeltes die het meest moeten beschermd worden.)
Uitritsbare wintervoering is nooit gebruikt. Jas heeft ventilatie en een extra afneembare zak als optie.

Jas is maat 48
Broek is maat 50. De maat van de broek is groter omdat deze een vrij smalle snit heeft.

Ter referentie : ik draag jeans maat 32, lengte 34

Ik meet 1,78m en weeg 72kg. Voor mij past het perfect.
Doe een reëel bod in de buurt van 375€ en het pak is van jou.

Op te halen in Meerhout, België. Versturen geen probleem

full
 
Laatst bewerkt:
Toppak van stadler. Waterdicht for life door goretex proshell. Proshell neemt geen water op en wordt dus niet zwaar. Het droogt ook supersnel. Dit pak is voorzien van alle bescherming en is in topstaat. Kost in de handel 1600€. Combinatie leder en textiel (leder op de gedeeltes die het meest moeten beschermd worden.)
Uitritsbare wintervoering is nooit gebruikt. Jas heeft ventilatie en een extra afneembare zak als optie.

Jas is maat 48
Broek is maat 50lang. De maat van de broek is groter omdat deze een vrij smalle snit heeft.

Ter referentie : ik draag jeans maat 32, lengte 34

Ik meet 1,78m en weeg 72kg. Voor mij past het perfect.
Doe een reëel bod in de buurt van 375€ en het pak is van jou.

Op te halen in Meerhout, België. Versturen geen probleem

[afbeelding]
Welk type en hoe oud is het pak........en hoe lang gebruikt?
Mankeerd er iets aan etc.
Is dit wel een mannenpak? Zie een vrouwennaam in je profiel staan. :+

Jammer dat je zo'n eind weg woont......want qua maatvoering klopt het wel (is altijd persoonsafhankelijk)
 
Het pak is in topstaat. Niks mis mee. Het werd twee seizoenen gebruikt. Het is een herenpak.
Naam van het pak is track pro/race pro.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg vragen om foto's te sturen van mezelf in het pak : ik weeg nu 75kg, en heb geen problemen met ademen. De jas biedt ook heel wat verstelmogelijkheden voor wie graag een buikje wil kweken.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan