Bandit probleem...

Ruud1325

MF'er
20 okt 2014
191
22
Ik heb de bandit weer eens buiten willen halen, maar wat blijkt hij loopt voor geen meter meer. :(
Heb daarom de carb's gedemonteerd en helemaal uit elkaar gehaald en lekker één voor één in het ultrasoon badje gedaan er zat namelijk best wel wat verdroogde benzine in. ;(
Dit drie keer gedaan met elke carb maar ben vergeten hoe ver de luchtschroef stond in gedraaid met als gevolg dat hij nu niet meer lekker loopt, op het moment dat hij loopt reageerd hij heel traag met op toeren komen, tijdens openen van gashandle heb ik het bwhaa geluid.
Als ik het luchtfilter iets knijp dmv iets voor de luchtfilter opening te doen dan reageerd hij prima op de gas speling maar niet tijdens rijden, tijdens rijden net of de rem constant word ingedrukt en dus ook geen toeren
Tijdens het rijden en soms tijdens moment dat hij wel even redelijk stationair draait een fikse knal uit de uitlaat en stationair afstelling blijft ok niet goed, deze varieerd van hoog naar laag.
Wie heeft advies, want carb's verwijderen is niet erg en moeilijk maar die gas kabel aan de carb monteren wat een gigantisch k.t werkje, of ik doe iets niet goed dat kan ook natuurlijk...... |(
Ruud
 
Laatst bewerkt:
denk dat een WPHB een goede start is, maar denk dat in het bandit topic de meeste info te krijgen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan