Soupertripper - nieuw lid

Soupertripper

Rookie
16 mrt 2017
3
1
Leeuwarden
Hallo allemaal,

Mijn naam is Andrew, ik ben 31 en ik woon in Leeuwarden. Momenteel ben ik bezig met het halen van mijn motorrijbewijs. Afgelopen maandag heb ik mijn theorie examen gehaald (3 foutjes) en nu staat het AVD examen gepland op 20 april. Het lijkt nog een eeeeuwigheid te duren voor het zover is.

De wens om motor te gaan rijden ontstond ná een vakantie naar Vietnam, waar een vriend en ik dagelijks veel (lange) tochten maakte op een paar 125'jes. Hij een automaat, ik een schakelbrommer. Een jaar later (weer thuis) kocht ik een 50cc schakelbrommer om 's zomers in Friesland mee te touren. Dan heb je natuurlijk al snel gevoel dat je meéér wilt. Afgelopen januari had ik dan eindelijk de mogelijkheid en heb ik de knoop doorgehakt. Sindsdien les ik in Leeuwarden bij Ton van Spanje.

Kort geleden heb ik een Yamaha XJ 600 uit 1991 gekocht, in goede staat en met weinig KM's. Hij staat nu in m'n 'garage', waar ik er af en toe gewoon even naast ga staan om te kijken hoe mooi die is! O-)

Het hoofddoel van de motor is om te gaan touren. Ik kijk er naar uit om veel tochten te gaan rijden, alleen of samen met anderen. Ik ben een reis aan het plannen om van Lands' end naar Dunnet Head/John o' Groates te gaan (of andersom). Het initiële plan was om met de auto te gaan, maar.. de definitieve uitvoering laat ik nog even afhangen van hoe het gaat op m'n eigen motor. ;) In de toekomst zou ik graag willen touren door de Alpen, Scandinavië en Spanje/Portugal.

Groeten :W
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan