Het Eifel-Moezel Weekeind editie 2017

.....in of kort na aanstaand weekend (8-9-10 april) [ * ] krijgen alle deelnemers een Nieuwsbrief met ditjes-en-datjes in hun mailbox.

Onderwerpen:
-Startlocatie-en tijd
-Bergtraining
-Groepsindeling en voorrijders
-Kamerindeling en aankomst bij Am Tunnel
-Routes
-Pech of ongevallen onderweg
-Nieuws

Dus hou je mailbox in de gaten. *O*

Groetjes, Erik.

[ * ]Edit....zodra ik de email adressen van mijn maat Nico heb ontvangen :+
 
Laatst bewerkt:
slow.jpg
 
Er zijn nog plaatsen vrij voor de Bergtraining !
Zowel de zaterdag als de eventuele zondag is nog mogelijk.

Geef je op voor 22 april op via het in de Nieuwsbrief genoemde emailadres.
 
Mensen die omvallen bij een 120 gr bocht of meer zijn zowieso verplicht om mee te doen Erik :P ;)
 
Laatst bewerkt:
BREAKING NEWS !!!

*** Laatste Nieuwsbrief + Routes zijn via de mail verzonden ***

*O* :W

Erik.
 
pffff das beter ...als je Weeronline bekijk ...trek dan je regenpakje maar aan vrijdag 80% zaterdag. 65% kans op regen enz ..

Hoop dat de jouwe gelijk heeft Erik
 
pffff das beter ...als je Weeronline bekijk ...trek dan je regenpakje maar aan vrijdag 80% zaterdag. 65% kans op regen enz ..

Hoop dat de jouwe gelijk heeft Erik

Bij buitenlandse tripjes pak ik meestal eentje uit het land zelf. Dit is van Wetter.de

Maar goed het moet nog wel uitkomen ;)
 
Ben er klaar voor

24000 beurt dus olies en oliefilter mee,remblokken, remvloeistof ...Paul heeft hopelijk ook inch maten bij ?

Kweet niet of ik de set banden mee krijg. :+
 
Laatst bewerkt:
Het weekend is ondertussen succesvol afgesloten!

In totaal waren er ca 30 man, op een paar kleinigheidjes na voor iedereen probleemloos verlopen. Zelf had ik de eerste dag een plotseling defecte accu, en er was iemand (zonder noemenswaardige schade) de berm gereden nadat ie zich verremd had.

We hebben redelijk goed weer gehad en het was super gezellig!

Op Facebook staan heel veel foto's, misschien kan 1961_erik er nog een paar hier droppen ook?

Aangezien plofkop, 1961_erik en grootkaalnix aangegeven hebben dat ze het newbies weekend dit jaar voor het laatst zouden organiseren heb ik me samen met paul_k en micb het initiatief genomen om de traditie in 2018 voort te zetten!

Omdat we niet elk jaar naar hetzelfde hotel / gebied willen zijn we als eerste aan het zoeken naar een geschikte locatie. Zodra er meer bekend is zal er een nieuwe startpost verschijnen.
 
Is er al een weekend (data)in 2018 dat jullie op het oog hebben?

Hemelvaartweekend is van donderdag (hemelvaartsdag) 10 mei af, zou je donderdag-zondag kunnen doen, kost het de meesten maar een ipv 2 verlofdagen.

De week daarna is het pinksterweekend vanaf zeg vrijdag 18 mei tm 2de pinksterdag 21 mei.

Schat in beide gevallen in dat (optie op)hotelkamers vroegtijdig moeten worden geregeld. Just saying, no pun intended.
 
Erik, we hebben nog geen definitieve datum maar het zou zomaar het eerste weekend van Mei, of inderdaad hemelvaart en dan inderdaad do-zo kunnen worden. die 2 zijn de meest logische in ieder geval. Er wordt ondertussen hard gewerkt aan een nieuwe startpost.
 
Erik, we hebben nog geen definitieve datum maar het zou zomaar het eerste weekend van Mei, of inderdaad hemelvaart en dan inderdaad do-zo kunnen worden. die 2 zijn de meest logische in ieder geval. Er wordt ondertussen hard gewerkt aan een nieuwe startpost.

Thx! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan