[Poll] Nieuwe tweede locatie MFMM?

Nieuwe tweede locatie MFMM?

  • Ja, maakt mij niet uit waar

    Stemmen: 3 7,3%
  • Ja, mits de route toeristisch is en niet te ver

    Stemmen: 29 70,7%
  • Nee, alleen Veenendaal is prima

    Stemmen: 9 22,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41

JMBruh

MF veteraan
7 sep 2008
2.144
1
Hoi :W

De laatste paar MFMM's (voor degenen die nieuw zijn of 'm niet kennen; dit is de tweejaarlijkse Megameeting in Veenendaal en voorheen Amersfoort) heb ik met plezier georganiseerd, en zodoende ben ik ook bezig met een datumpje prikken en het topic en event aanmaken voor de eerste editie van 2017.

Echter, waar de meeting voorheen altijd in Veenendaal begon en zich later naar Amersfoort verplaatste, gebeurt dit de laatste paar edities niet meer aangezien onze vrienden in het blauw daar er nogal werk van hebben gemaakt om ons te weren, wat ik ze niet helemaal kwalijk neem gezien de ligging van de McDonald's Amersfoort in combinatie met de hoeveelheid overlast die specifiek daar veroorzaakt werd. Nu vraag ik mij dus af of er behoefte is aan een nieuwe tweede locatie om naar toe te rijden en de meeting voort te zetten, of dat het meerendeel het wel prima vindt zoals het de laatste paar keren is gegaan.

Dus bij deze de vraag voor de MFMM bezoekers:
Zou jij graag een nieuwe tweede locatie zien om tijdens de MFMM naar toe te rijden?

Aan de hand van de uitslag van de poll bepaal ik of ik moeite ga doen een locatie te kiezen en toe te voegen aan het topic en event, of dat ik het lekker laat zoals het de laatste paar keer was.

Dank voor de aandacht :]
 
wat ik er van mee kreeg was Veenendaal altijd een grote showroom , 1 rotonde waar je leuk op de foto gezet kon worden en gekletst en koffie drinken.
'na verloop van tijd' verdween iedereen weer en werd het (volgens de verhalen dan) een grote stuntshow in Amersfoort.

Als men toch voor begin vd middag alweer wegrijd is het misschien een leuk idee om mensen uit bepaalde regio's een rit richting 1 vd 4 windrichtingen te rijden, kan men zelf kijken wanneer men afhaakt/naar huis gaat, of misschien zelfs terug naar Veenendaal.
Net als dat er elk jaar tig topics gestart worden op naar de MFMM te rijden vanaf punt X.
 
Laatst bewerkt:
Als het kan gewoon de hoofdlocatie op Veendendaal houden of Brabant natuurlijk ( dichterbij voor mij ).
 
gelredome arnhem mooie verzamel plek daarna kan je mooi richting de posbank en daar een rit maken, eventueel nog lekker stukje dijk vanaf huissen en via nijmegen weer terug naar gelredome .
 
gelredome arnhem mooie verzamel plek daarna kan je mooi richting de posbank en daar een rit maken, eventueel nog lekker stukje dijk vanaf huissen en via nijmegen weer terug naar gelredome .

:t
Zit ook een mcdonalds en het is een examenlocatie voor het AVB dus kunnen mensen gelijk hun skills laten zien _O-
 
*O* Ruppert,

Start locatie Veenendaal, en wat mij dan leuk lijkt, om met de hele kudde naar de tweede locatie te " rijden ".

:]

Dat hebben we +/- 12 jaar terug een keer gedaan van Veenendaal naar Amersfoort.
Van Veenendaal naar Amersfoort, een lint van honderden motoren binnendoor :}
 
Laatst bewerkt:
AVB, vraag mij bepaalde dingen maar niet, want ben ik toch een deels vergeten hoe het precies moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan