Vacuum probleem carburateur gsx600f

Yke

MF veteraan
8 feb 2011
1.576
61
Bakkeveen
Heb voor mijn vriendin een gsx600f uit 1994 gekocht als eerste motor alleen heb ik hiermee het volgende probleem.
Ik wou gaan synchroniseren vandaag met de carbtune omdat hij hem niet in een lijn door trekt. Dus de carbtune op de vacuum aansluitingen aangesloten en nou blijkt dat een van de carburateurs (een van de middelste) geen vacuum geeft. Maakt niet uit als ik veel of weinig gas geeft, er komt geen beweging in de balkjes.
De gasschuif met naald (waar bovenaan het membraam zit, volgens mij is dit de juiste benaming maar weet het niet helemaal zeker) gaan wel omhoog bij alle vier de carburateurs. Ook loopt hij wel op vier cilinders en zijn alle uitlaatbochten heet. De gene die geen vacuum geeft wordt misschien wel iets warmer dan de rest, maar zeker weten doe ik dat niet.
Weten jullie waar aan dit kan liggen? Heb ook al gekeken als deze ergens valse lucht trekt maar heb dat nog niet gevonden. Ook het inlaatrubber is nog heel.
 
ofwel is de vacuum-aansluiting verstopt op het blok, ofwel is die meter kapot.
meter kan je makkelijk tsten door op een andere cylinder aan te sluiten.
verstopping ook : darm los en afdichten met je vinger, zou je een verschil moeten horen/voelen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan