Landmarkrally 2016, de introductie

En we hebben weer een nieuwe tussenstand:

full
 
Kunnen we de datum niet verlengen tot 1 dec,want denk dat er tot die tijd best nog mooie dagen komen om te rijden en ik heb nu ook meer tijd in het weekend om te gaan rijden
 
Jaap,bedankt voor het uitzetten van deze geweldige rally ben weer eens op plekken en in dorpen waar ik al een tijd of nog nooit ben geweest.
Geen idee of je dit jaar weer zoiets gaat doen.
 
landmarkrally 2018


Hadden we in 2010 een Oude Brikken LandmarkRally, door Ting-Ting opgezet, met willekeurig gekozen objecten, in 2012 een OBLR met als leidraad “vliegen”, opgezet door Nohome en in 2014 weer een door hem georganiseerde OBLR met als thema het herdenken van het begin van de 1ste Wereldoorlog 100 jaar geleden. De volgende in 2016 had als thema Waterwerken

voor 2018 gaat mijn gedachten uit naar versterkingen. Omdat in elke provincie van Nederland altijd wel een paar objecten aanwezig zijn is dat gekozen als motief. Je moet dan hierbij denken aan stadswallen, kastelen, schansen maar ook dijken en zelfs de Deltawerken kunnen een object zijn.

Als jullie op- of aanmerkingen of verbeteringen hebben op die van 2016 hoor ik dat graag. Het kan dus gaan om de opzet, de puntenwaardering of de periode. Voorlopig ga ik uit van de opzet zoals die voor 2016 gegolden heeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan