Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar alleen de zondag geweest , ga dit jaar beide dagen !
Snap niet zo goed wat mensen altijd te zeiken hebben.. leuk evenement !

Over het algemeen hoeft dat zeiken over van alles en nog wat op een forum voor mij ook niet zo nodig. Daarom heb ik het vorig jaar eerst een kans gegeven en ben ik ondanks mijn bedenkingen toch gegaan. Dat beviel me zodanig dat ik nu voor het eerst sinds 2005 thuis zal blijven. Dat wordt vDM aanmoedigen vanaf de bank. Zal toch even wennen zijn.
 
Over het algemeen hoeft dat zeiken over van alles en nog wat op een forum voor mij ook niet zo nodig. Daarom heb ik het vorig jaar eerst een kans gegeven en ben ik ondanks mijn bedenkingen toch gegaan. Dat beviel me zodanig dat ik nu voor het eerst sinds 2005 thuis zal blijven. Dat wordt vDM aanmoedigen vanaf de bank. Zal toch even wennen zijn.

mmm, misschien kom ik met de blade naar je thuisbioscoopje, heb ik toch het gevoel dat ik op de motor naar het WSBK ben geweest. _O-
 
Dan zal ik het even uitleggen, vroeger hadden we een mooi programma op de zondag met oa 2 superbikeraces.
Nu is het verdeeld over 2 dagen waardoor de zondag niet echt de moeite waard is om daar een heel eind voor te gaan rijden.
De entree prijs voor de zondag is hetzelfde gebleven , 49 pleuro's
Dorma, bedankt :(

Reden genoeg om te zeiken

zondag 2015

08:40 08:55 WK Superbike Warm-up
09:05 09:20 WK Supersport Warm-up
09:30 09:40 Superstock 1000 Warm-up
10:30 21 laps WK Superbike Race 1
11:40 18 laps WK Supersport Race
13:10 21 laps WK Superbike Race 2
14:15 14 laps Superstock 1000 Race
15:05 10 laps European Junior Cup Race
15:45 14 laps Dutch SBK Race

zondag 2017

09:00 09:15 World Supersport - WUP
09:30 09:45 World Superbikes - WUP
10:00 10:15 Superstock 1000 - WUP
11:30 World Supersport - Race
13:00 World Superbikes - Race 2
14:20 WSS300 - Race
15:15 Superstock 1000 - Race
Als ik het tijdschema van / via Nieuwsmotor mag geloven, dan zullen er nog een aantal klassen zoals de KTM 390 cup en een Ducati cup race aan worden toegevoegd. Of die op de zaterdag of zondag gaan rijden weet ik niet, maar ik neem haast aan op zondag, of allebei.

In dat geval zouden er evenveel races verreden worden op dezelfde dag, zij het dat een race nu een cup-klasse is geworden i.p.v. een World Superbike race.

Ik ben van plan om alle drie de dagen te gaan dit jaar. :) Met Koningsdag richting Assen, en vervolgens drie dagen heerlijk motor spektakel bekijken. Op de rustige vrijdag misschien nog wel even het paddock in. Ik kijk er naar uit hoor. :Y
 
Als ik het tijdschema van / via Nieuwsmotor mag geloven, dan zullen er nog een aantal klassen zoals de KTM 390 cup en een Ducati cup race aan worden toegevoegd. Of die op de zaterdag of zondag gaan rijden weet ik niet, maar ik neem haast aan op zondag, of allebei.

In dat geval zouden er evenveel races verreden worden op dezelfde dag, zij het dat een race nu een cup-klasse is geworden i.p.v. een World Superbike race.

Ik ben van plan om alle drie de dagen te gaan dit jaar. :) Met Koningsdag richting Assen, en vervolgens drie dagen heerlijk motor spektakel bekijken. Op de rustige vrijdag misschien nog wel even het paddock in. Ik kijk er naar uit hoor. :Y

Sluit jij weer af? :)
Indien ja, vergeet ook niet het licht uit te doen en het alarm aan.
 
Vorig jaar alleen de zondag geweest , ga dit jaar beide dagen !
Snap niet zo goed wat mensen altijd te zeiken hebben.. leuk evenement !

In dit geval vindt ik dat niet zo heel raar.

Ik vindt het leuk om de races te kijken en als ze hier in Nederland zijn wil ik daar ook wel graag op het circuit bij zijn.

Ik heb echter geen tijd/zin om daar een hele zaterdag en een zondag aan kwijt te zijn, en dus ook twee keer dat stuk op en neer naar Assen te moeten rijden.

Vorig jaar ben ik dan ook 1 dagje geweest maar als ik dat vergelijk met hoe het eerst was vond ik dat toch een stuk beter te doen: dan heb je de 2 superbike races, WSS en nog wat andere races en was de dag lekker gevuld.
 
Ik blijf het een vreemde beslissing vinden. Waarschijnlijk proberen ze zo de toeschouwers een heel weekend binnen te krijgen, een kaartje voor zaterdag en zondag is even duur als alleen zondag.
Maar ik vraag me af of dat gaat werken, er zijn er genoeg die zaterdags niet kunnen.
Kijk maar naar de eerste TT op zondag, ondanks het niet zo mooie weer en dan druk ik me voorzichtig uit was het wel uitverkocht !!

Ik zie wel, ik neig naar de zaterdag, 21 euro voor een dagje motorsport vrije trainingen, 3 superpole's en 1 superbikerace vind ik die twee tientjes wel waard.

Rare wereld, op zaterdag naar superbike en zondags naar de TT :? :?
 
Tja vind het ook klote een zaterdag en zondag race maar is niet anders. Vorig jaar de zondag geweest en weet echt nog niet wat ik ga doen me het SBK weekend.
 
Ik blijf het een vreemde beslissing vinden. Waarschijnlijk proberen ze zo de toeschouwers een heel weekend binnen te krijgen, een kaartje voor zaterdag en zondag is even duur als alleen zondag.
Maar ik vraag me af of dat gaat werken, er zijn er genoeg die zaterdags niet kunnen.
Kijk maar naar de eerste TT op zondag, ondanks het niet zo mooie weer en dan druk ik me voorzichtig uit was het wel uitverkocht !!

Ik zie wel, ik neig naar de zaterdag, 21 euro voor een dagje motorsport vrije trainingen, 3 superpole's en 1 superbikerace vind ik die twee tientjes wel waard.

Rare wereld, op zaterdag naar superbike en zondags naar de TT :?
:?

Da's logisch (Cruijff), want op zondag verkopen ze meer kaarten! :')

Zo werd de overgang van de TT naar de zondag in ieder geval verkocht aan het publiek en de media.
 
Aragon is er nu ook zat te koop van Mickey... :}
full
 
Alleen jammer van die Aruba IT Ducati jassen daarnaast. Ik zou een dikkere muur eisen!
 
In dit geval vindt ik dat niet zo heel raar.

Ik vindt het leuk om de races te kijken en als ze hier in Nederland zijn wil ik daar ook wel graag op het circuit bij zijn.

Ik heb echter geen tijd/zin om daar een hele zaterdag en een zondag aan kwijt te zijn, en dus ook twee keer dat stuk op en neer naar Assen te moeten rijden.

Vorig jaar ben ik dan ook 1 dagje geweest maar als ik dat vergelijk met hoe het eerst was vond ik dat toch een stuk beter te doen: dan heb je de 2 superbike races, WSS en nog wat andere races en was de dag lekker gevuld.

Ik begrijp jou gedachte ook wel, ik heb het voordeel dat ik er 20 min vanaf woon.
Zoals ik al zei ben ik vorig jaar alleen de zondag geweest en ik zat er al rond 8 uur, prima dagje gehad !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan