Sparen jullie bij een tankstation?

... on topic: ik spaar bij geen enkele winkel of pomp. Dat geleuter met die pasjes en accounts... Ik ga geen tijd en moeite stoppen in het zoeken van de áller-, állergoedgoopste pomp en daar dan steeds langs rijden..............

Dat is voor mij dan weer makkelijk!
Ik woon heel dicht bij de Firezone, dus verder zoeken naar een goedkope pomp is zinloos.
Maar zelden dat ik een lagere prijs zie, dan bij deze pomp om de hoek.

Ik kom nog wel eens in Duitsland. Daar is het nog billiger!
Dus bij terugkomst in NL vlak voor de grens meestal eerst nog effe volgooien met E10.
 
Ik spaar bij de BP omdat ik alleen 98 tank (getunede auto en een motor die niet tegen ethanol kan). Nog niets gedaan met dat pasje maar geloof dat er iets van €100 op staat ofzo...
 
Ik spaar bij de BP omdat ik alleen 98 tank (getunede auto en een motor die niet tegen ethanol kan). Nog niets gedaan met dat pasje maar geloof dat er iets van €100 op staat ofzo...

Ik "spaar" daar alleen maar omdat ik elders géén RON98+ kan tanken en heb er dus ook voor een slordige €150,- aan Freebees staan, met m'n Daily Drive (Lease bak) heb ik inmiddels al (weer) een slordige 30K aan airmiles gekregen van m'n werkgever (mag alleen Shell tanken) en die gaan wel weer een keer op aan de verjaardagscadeautjes voor de neefjes/nichtjes.
 
Laatst bewerkt:
nou,nou jij bent ook geen zonnetje in huis :+
tanken in duitsland :?
ik neem me de moeite niet :N al woon ik op 5km van de grens
met 17 ltr zet 't geen zoden aan de dijk ik moet al 1 ltr oproken voor de korting
en ik ga ook niet opzoek naar goedkope peut
ik tank omdat ik moet tanken ;) is me worst wat 't kost :X



:^

Als de tank bijna leeg is tank ik bij de eerstvolgende pomp, als ik om moet rijden om bij een pomp te komen met spaaracties en dat soort onzin ben ik het voordeel al weer kwijt aan de brandstof die ik verstook om er te komen.
En ik heb ook een gruwelijke hekel aan gesleep met pasjes, bonnetjes en dergelijke.
 
:^

Als de tank bijna leeg is tank ik bij de eerstvolgende pomp, als ik om moet rijden om bij een pomp te komen met spaaracties en dat soort onzin ben ik het voordeel al weer kwijt aan de brandstof die ik verstook om er te komen.
En ik heb ook een gruwelijke hekel aan gesleep met pasjes, bonnetjes en dergelijke.

Misschien wel grappig: Ik kon hier tot een paar maanden geleden op amper 500Mtr. van m'n eigen huis met de "lease bak" van m'n werkgever tanken (alléén shell is het devies)..... Sinds een paar maanden is dat een "LUKOIL" tankstation (Franchise welke van origine eigenlijk Russisch is) en de prijzen liggen er nu ineens een cent of 2 lager dan elders in de regio (én dus ruim 13 cent onder de "landelijk adviesprijs" welke aan de snelwegen gehanteerd wordt).

Ik kan/moet nú dus een kilometer of "tig" om gaan rijden óf aan de snelweg gaan tanken om Shell te kunnen krijgen... Dus ik vraag me af welke "regelingen" m'n werkgever heeft mét "Shell" :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan