Welke kleding op een naked bike.....?

Roof boxer... hahaaa, heb het ook even bekeken. Daar wil je toch nog niet dood mee gevonden worden. Niet zoveel interessante films kijken lijkt me....
 
Van het weekend mijn nieuwe naked besteld en nu natuurlijk op zoek naar een nieuwe outfit wat vinden jullie:

Leren combi pak

Of een motorjas met kevlar spijkerbroek?


En welke helm dragen jullie op je naked? Ik zit te denken aan de roof boxer?

vergeet je bontkraag en teenslippers niet bij die helm :')
Aka 3 wielscooter petjes outfit en iets met licht getint
 
Dat ligt eraan.

Ga ik een dag sportief rijden dan gaat mijn overal aan.
Ritjes van A naar B meestal in motorjas en kevlar spijkerbroek.
Weekendjes weg motorjas + lederen broek
Regen? Mijn wett suite met flippers :+

De batmuts is een Shark Evolution, sinds ik die heb ligt mijn integraal helm stof te happen.


Dit jaar wil ik nog wel motorschoenen aanschaffen, bij een zogenaamde "escalatie" tijdens een ritje is het niet heel handig als je met je gympen rijdt :X :+
 
Laatst bewerkt:
Snap gewoon niet dat mensen het zo moeilijk vinden aan het uitzoeken van een motor of de kleding.
Als je om gebruikers ervaring vraagt snap ik nog.

Hoe vaak je wel niet een lijstje krijg hier moet het aan voldoen scheeuwt u maar.
Lijkt haast of mensen nog te lui zijn om Zelf dingen uit te zoeken.

Snap wel dat mensen niet voor lul willen lopen ( :+) maar voor je gewone kleding vraag je toch ook niet aan je hele omgeving wat wel en niet te doen.

TS neem dat wat jij prettig vind en niet dat volgens de 1 wel hoort en de ander niet dan kom je nooit tot een antwoord.

Je hoeft natuurlijk niet te reageren als je het de zoveelste lijstje of weer deze vraag zo hinderlijk vind ;)... Maar of het klagen erover gaat helpen weet ik niet :P. Trouwens stond me Caps-lock niet aan, dus schreeuwen?... _O-

Snap wel wat je bedoelt met zelf uitzoeken, maar aan anderen vragen die misschien meer ervaring hebben valt daar ook onder. Immers kan je nooit alles zelf vinden en ziet de één wat anders dan de andere. Daarom geef ik gewoon een lijst met wat ik ter beeldvorming.

Nooit geschoten is altijd mis ;)
 
full
 
Dat mensen überhaupt een roof boxer helm overwegen, echt vreselijk. Ik rijd zelf een naked bike en ik draag gewoon een leren jas en een kevlar broek. Daarnaast gewoon een Shoei GT-air als helm.
 
Van het weekend mijn nieuwe naked besteld en nu natuurlijk op zoek naar een nieuwe outfit wat vinden jullie:

Leren combi pak

Of een motorjas met kevlar spijkerbroek?


En welke helm dragen jullie op je naked? Ik zit te denken aan de roof boxer?

Gefeliciteerd met je nieuwe motor :t
Bedenk waar je de motor voor gaat gebruiken, ga naar een motorkledingzaak, laat je informeren en koop een outfit waar je jezelf lekker in voelt en die beschermt. Mijn ervaring is dat het vaak niet bij één outfit blijft :$

Heb zelf een HJC RPHA Max systeemhelm, textiel pak van Revit, waterdichte jeans(Revit), doorwaai jeans(Booster), Hoodie (Booster), laarzen (Vanucci), hoge sneakers (Alpine Stars) en dan nog 3 paar handschoenen variërend van dikke Goretex tot doorwaai (Revit en Alpine Stars)
 
Ook ik rij op een naked en heb 2 outfits. De ene bestaat uit een leren combi met laarzen en de andere is een combinatie van een textielen jas, kevlar verstevigde spijkerbroek en een paar Timberlands. Het is maar net wat je zelf fijn vind. De combi gebruik ik vooral voor lange ritten en toerritjes en de ander voor woon/werk verkeer.
Als helm zou ik toch eerder gaan voor iets waarbij je minder last hebt van windgeruis, dat ben je snel zat namelijk en na een flink stuk snelweg merk je dat ook wel aan je oren.
 
Ik zelf heb een leren 2-delige outfit, textiel jas en broek, doorwaai jas en kevlar jeans. Verder ook laarzen en motor schoenen. Ik kijk naar t weer, waar ik naar toe ga enz voor te kijken wat ik aantrek. Die Roof Boxer, ga hem eens testrijden op een naked en je legt hem snel terug. Koop je een goede integraal helm. Ik heb een Shoei GT air in het blauw/wit en dat is ideaal aangezien ik een blauwe motor heb. Alpinestars leren jas is ook blauw/wit/zwart. Textieljas is zwart, beetje neutraler maar ik heb deze ook gekozen omdat deze goed zat en best wel wat functies had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan