The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Ingezoom op foto ergens in het midDen is een vleugel met 2 motoren te zien. Achter het vliegtuig met de rode strepen

[afbeelding]
:t

Ik herken hem zelfs op de eerste foto :Y al is hij daar wazig.

Het is een Avro. Heel waarschijnlijk een Avro RJ-100. Brussels Airlines heeft er zo heel wat en die vliegen op elke NL luchthaven. Al is deze geen van Brussels.

Goed gezien zeg ik.

De meesten denken bij 4-motorige vliegtuigen meteen aan de grote vliegtuigen zials de B-747, maar er vliegen veel meer kleine toestellen met 4 motoren dan grote.
 
:t

Ik herken hem zelfs op de eerste foto :Y al is hij daar wazig.

Het is een Avro. Heel waarschijnlijk een Avro RJ-100. Brussels Airlines heeft er zo heel wat en die vliegen op elke NL luchthaven. Al is deze geen van Brussels.

Goed gezien zeg ik.

De meesten denken bij 4-motorige vliegtuigen meteen aan de grote vliegtuigen zials de B-747, maar er vliegen veel meer kleine toestellen met 4 motoren dan grote.

Ik had schrale hoop dat er eentje met 3 of meer motoren hier zou staan. Veelal zie ik 2 motorige vliegtuigen hier staan. rotterdam airport is niet de grootste, dus ik verwacht ook niet veel ervan.

Ik heb zelf nog een rondje gereden om te kijken of ik dichterbij kon komen en/of tussen de gebouwen door het vliegtuig kon spotten. Dit was mn beste foto van het vliegtuig met motor erop hahaha _O-

De wind beukte er best op los en zie dan maar een je telefoon stil te houden zodat ie van zo'n afstand een scherpe foto kan maken. :N
 
full
 
Ik had schrale hoop dat er eentje met 3 of meer motoren hier zou staan. Veelal zie ik 2 motorige vliegtuigen hier staan. rotterdam airport is niet de grootste, dus ik verwacht ook niet veel ervan.

Ik heb zelf nog een rondje gereden om te kijken of ik dichterbij kon komen en/of tussen de gebouwen door het vliegtuig kon spotten. Dit was mn beste foto van het vliegtuig met motor erop hahaha _O-

De wind beukte er best op los en zie dan maar een je telefoon stil te houden zodat ie van zo'n afstand een scherpe foto kan maken. :N
Met drie motoren ga je ze idd niet snel vinden. Kom je steeds minder tegen. Daardoor leek de opdracht moeilijker dan ze is :P

Het is juist op kleine luchthavens dat die kleine Avro's veel te vinden zijn :Y
Ik wist dus wel dat je er daar ook zo eentje zou kunnen vinden, maar de spanning mag er wel wat in gehouden worden he })

Aan het verlengde van de runway gaan staan en wachten tot er eentje land op opstijgt ;)
Maar ja, dan moet je wachten, en dat is niet altijd de juiste tactiek in dit spel :+

En idd, de wind ging gisteren weer lekker tekeer B|

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een trappenmaker
Dus geen algemene doe-het-zelf, of algemene schrijnwerkerij/houthandel, maar echt een specifieke trappenmaker.

Voorbeeldje ...
 
Federale Overheidsdienst Financiën, daar kan je zowel je belastingaangifte gaan doen als informatie en/of advies vragen.

Indien goed:

Je motor bij een pakket(ten) isolatie materiaal
Gemakkelijkste te vinden op/aan bouwerven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ZRpe8I5.jpg


Al een geluk heb ik nog wat overschot van mijn bouw.
Next: Je motor bij een pakket dakpannen. De pannen moeten nog aan elkaar gebonden zijn voor transport
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Al een geluk heb ik nog wat overschot van mijn bouw.
Die hebt gij goe gezien 8-)
--------------------------------------------------------------------------

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een situatiebord* van een rotonde die een verwijzing naar een industrie terrein bevat
* zo een voorafgaand groot bord/wegwijzerpaneel duidend op een rotonde, dus niet een complex van wegwijzers, of een enkele wegwijzer op een rotonde zelf.
Voorbeeldje ...
die van het voorbeeld bevat enkel verwijzingen naar industrie terreinen, maar er mogen andere verwijzingen opstaan ook uiteraard, zolang er minstens 1 verwijzing naar een industrie terrein op staat.
 
ktZBGP5.jpg


Je motor bij een stads/dorpinformatiebord

Oftewel zo'n stratending wat je vaak tegenkomt bij het binnengaan van een plaats.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan