Yamaha TRX850 topic deel 10

Hallo, we hebben een 4e rijder gevonden, een Duitse coureur met een TRX met R6 versnellingsbak en 118 pk. Dus dat komt zo wel goed!

Iedereen bedankt voor het meedenken en gewoon langskomen op 6 juni in Assen.
De toegang is gratis!
 
Hallo, we hebben een 4e rijder gevonden, een Duitse coureur met een TRX met R6 versnellingsbak en 118 pk. Dus dat komt zo wel goed!

Iedereen bedankt voor het meedenken en gewoon langskomen op 6 juni in Assen.
De toegang is gratis!


Oh ..der Huby ?? ik wil ook wel wat assisteren .. (als ik vrij kan krijgen)
 
Laatst bewerkt:
Jasicher, der Huby!

Hij schijnt ook wel lekker snel te zijn!

Graag Theo! Ik zit toch ook als wat te dubbelen, ook omdat Mariska in een ander team rijdt.
Dat moet ik ook wat volgen.

Van Migchem sr. helpt ook.

zo wordt het al een echt team!

groet,

Pieter
 
Vandaag weer het eerste fatsoenlijke rondritje na de revisie gedaan, gewoon heerlijk brullen! en dat terwijl ik de 100 waarschijnlijk niet eens aangeraakt heb.. Simpelweg genieten zo!
 
Vandaag weer het eerste fatsoenlijke rondritje na de revisie gedaan, gewoon heerlijk brullen! en dat terwijl ik de 100 waarschijnlijk niet eens aangeraakt heb.. Simpelweg genieten zo!
Ook een mooie eerste rit gemaakt ene Pieter de benzine lekkage is over *O*
 
ook ik heb de TRX weer even uitgelaten. moest wel even wakker geschut worden...

eerst 1 cilinder, beetje gas en nummer 2 was ook wakker })

maar ik denk dat ik de carburateurs even moet reinigen. onderin pakt hij moeilijk op, als ik optrek bijvoorbeeld slaat hij, bij minder als half gas, een soort van dood. als je niet uitkijkt slaat hij dan af. stationairsproeier dicht ??

dat denk ik althans
 
ook ik heb de TRX weer even uitgelaten. moest wel even wakker geschut worden...

eerst 1 cilinder, beetje gas en nummer 2 was ook wakker })

maar ik denk dat ik de carburateurs even moet reinigen. onderin pakt hij moeilijk op, als ik optrek bijvoorbeeld slaat hij, bij minder als half gas, een soort van dood. als je niet uitkijkt slaat hij dan af. stationairsproeier dicht ??

dat denk ik althans

Lijkt mij ook .. even er uitdraaien en doorblazen (meestal)
 
De afgelopen dagen flink aan het TRX rijden geweest, 3 stuks verkocht, dus die moesten zo na de winter ook even opgefrist worden.
Daarnaast nog 2 TRX-en voor onderhoud binnen,
Dus lekker veel proefritjes gedaan!

Als je dan na een paar TRX-en weer op een TDM900 stapt voor een ritje is het echt even wennen....haha!

De TRX900R is ondertussen voorzien van een RamAir inlaatkanaal met airbox, dus binnenkort maar eens testen op Assen! 11 april een circuitdag geboekt, dan met de afstelling bezig zodat we een week later goed voor de dag komen!
 
De afgelopen dagen flink aan het TRX rijden geweest, 3 stuks verkocht, dus die moesten zo na de winter ook even opgefrist worden.
Daarnaast nog 2 TRX-en voor onderhoud binnen,
Dus lekker veel proefritjes gedaan!

Als je dan na een paar TRX-en weer op een TDM900 stapt voor een ritje is het echt even wennen....haha!

De TRX900R is ondertussen voorzien van een RamAir inlaatkanaal met airbox, dus binnenkort maar eens testen op Assen! 11 april een circuitdag geboekt, dan met de afstelling bezig zodat we een week later goed voor de dag komen!
Dus NL is weer 3 TRX rijders rijker! *O*

Vergeten te vragen gisteren. Ik heb het blok gewisseld voor mijn woon-werk motor.
Met het aandraaien van de lange bout, achterkant en dan de bovenste, ging de draad kapot!
M'n sleutelhulp en ik vonden 75Nm (volgens WPHB) ook wel veel voor zo'n relatief dunne bout, maar toch, het staat nou eenmaal in het handboek. Is dat bij jullie ook wel eens gebeurd? Ik had nog zo'n bout dus vooralsnog is het wel opgelost maar vond het wel vreemd.
 
De afgelopen dagen flink aan het TRX rijden geweest, 3 stuks verkocht, dus die moesten zo na de winter ook even opgefrist worden.
Daarnaast nog 2 TRX-en voor onderhoud binnen,
Dus lekker veel proefritjes gedaan!

Als je dan na een paar TRX-en weer op een TDM900 stapt voor een ritje is het echt even wennen....haha!

De TRX900R is ondertussen voorzien van een RamAir inlaatkanaal met airbox, dus binnenkort maar eens testen op Assen! 11 april een circuitdag geboekt, dan met de afstelling bezig zodat we een week later goed voor de dag komen!
Zien we de TRX misschien wat vaker in het wild :}
 
Dus NL is weer 3 TRX rijders rijker! *O*

Vergeten te vragen gisteren. Ik heb het blok gewisseld voor mijn woon-werk motor.
Met het aandraaien van de lange bout, achterkant en dan de bovenste, ging de draad kapot!
M'n sleutelhulp en ik vonden 75Nm (volgens WPHB) ook wel veel voor zo'n relatief dunne bout, maar toch, het staat nou eenmaal in het handboek. Is dat bij jullie ook wel eens gebeurd? Ik had nog zo'n bout dus vooralsnog is het wel opgelost maar vond het wel vreemd.

Weer een bewijs dat je soms beter op je gevoel kunt afgaan :) , gewoon vast draaien met een drupje borgmiddel...
 
Laatst bewerkt:
Hallo, we hebben een 4e rijder gevonden, een Duitse coureur met een TRX met R6 versnellingsbak en 118 pk. Dus dat komt zo wel goed!

Iedereen bedankt voor het meedenken en gewoon langskomen op 6 juni in Assen.
De toegang is gratis!
Top. Fazer signing off.... _O- :W
 
Ja fijn, geven me ze allemaal een schop na :( :+
Ik ben idd wel eens gestopt met de momentsleutel omdat het op gevoel niet goed zat.
Maar goed, dit keer dus niet. :/
 
Mariska en ik krijgen al bijna de race kriebels, op 11 april de eerste trainingsrondjes op Assen maken!
Dan de nieuwe airbox uittesten, stiekem al een stukje gereden, vanaf de 4e versnelling begin je het effect goed te merken, maar de afstelling zal nog wel aangepast moeten worden.
Of misschien een stukje van de luchtinlaat afplakken...

 
Dat is nog drie weekjes Pieter. Vanochtend de TRX uit de schuur geduwd na de winterperiode. Starten zonder gedoe, heerlijk.
 
IMG_0286.jpg


Op de originele velgen komen racetecs. Toch even de Marchesini's passen. Ze moeten nog opgeknapt worden maar het staat wel goed. :9
 
Mooi zeg! Wel even je ketting spannen...
Thanks. I know, zit nog geen tandwiel op. Want die heb ik nog niet.
De originele remschijven passen wel maar het tandwiel is een 'gekke' maat. Daar moet ik nog iets voor vinden of op maat laten maken.
 
Mooie fiets zo , de wielen zijn toch magnesium ? zou ik een adres zoeken die ze ook kan testen op scheurtjes voordat je ze laat coaten..
Ze zijn in goede handen. :Y

Ik vind het super mooi zo rood met wit. Maar met deze kuipdelen ga ik natuurlijk niet het circuit op.
Bijna jammer dat ik ze aan Tarwetijger senior heb beloofd. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne afgelopen zaterdag voor het eerst sinds oktober uit de schuur gegraven :]

Startte verbazingwekkend goed! Zelfs beter dan mijn dagelijkse woon-werk fiets...

Wel hoor ik bij stevig optrekken een kort schurend geluid (best hard ook :? ). Weet alleen niet zo goed waar het precies vandaan komt... '(
 
Ik heb de mijne afgelopen zaterdag voor het eerst sinds oktober uit de schuur gegraven :]

Startte verbazingwekkend goed! Zelfs beter dan mijn dagelijkse woon-werk fiets...

Wel hoor ik bij stevig optrekken een kort schurend geluid (best hard ook :? ). Weet alleen niet zo goed waar het precies vandaan komt... '(

Dat is je koppeling , hoef je geen zorgen om te maken als hij dat bij een koude motor doet .
 
Terug
Bovenaan Onderaan