Dramatisch winterseizoen Gerbing

Status
Niet open voor verdere reacties.

MotorBurler

Rookie
22 mrt 2017
5
0
Ik post dit onder een andere alias dan mijn gewone alias hier op MF. Ik weet dat er hier medewerkers en eigenaren van andere motorzaken aanwezig zijn en ik wil polsen of zij dezelfde problemen hebben ervaren deze winter als wij.

We zijn al jaren vaste dealer van de Gerbingproducten \verwarmde kleding, voor hen die het niet weten\. De winter die net voorbij is is voor ons kwa gerbing dramatisch geweest. De hoeveelheid voorraad was slecht, de bereikbaarheid zo mogelijk nog slechter. Het ligt niet aan onze betalingsmoraal, er word altijd ruim binnen de gestelde termijn betaalt. We zijn duizenden, mogelijk tienduizenden euro's aan omzet mis gelopen omdat gerbing niet kon leveren. Als je dan ging bellen om te vragen wat de status van je bestelling is dan hebben we zelden iemand te pakken gekregen en in de middag was het helemaal erg. Het leek wel of het bedrijf na 1 uur smiddags gesloten is. Ook op mail werd bijna niet gereageerd. Ik heb de eigenaar van het bedrijf aan de telefoon gehad en die zei dat ze te mooie spulletjes maakten en dat iedereen het wilde hebben en ze daarom steeds uitverkocht waren. Zelden zo'n misplaatste arrogantie gehoort. het zou jammer zijn als dit de laatste stuiptrekkingen van gerbing zouden zijn.

Wij konden onze klanten telkens niet verwittigen en velen hebben hun bestelling bij ons geannuleerd wat resulteerde in een fors verlies in omzet. Het zijn leuke producten, maar niet op deze manier. Hebben meer collega's hier last van gehad? Wat is een goed alternatief voor volgende winter kwa verwarmde handschoenen?

groeten motor burler
 
Dramatisch?
#FirstWorldProblems

Moeten alle medewerkers/eigenaren nu ook een ander account aanmaken om te reageren, of hoeven zij dat niet?
 
Laatst bewerkt:
Hoogmoed komt voor de val!

En straks vult de Aliexpress dat gat weer in!

10 jaar terug telde je niet mee als je geen mobieltje had van Nokia.
Vandaag de dag: Nokia? Wat is dat?

In hun toptijd was het state-of-the-art!
PC's alleen van Compaq of IBM? Wie weet dat nog?
Van IBM herinner ik me uit die tijd dat klant-service héél arrogant was.
 
Laatst bewerkt:
Boze topics door nieuwe gebruikers
Op Motor-Forum houden we de sfeer graag leuk voor iedereen. Desondanks begrijpen we dat mensen wel eens de behoefte kunnen hebben om een stevig onderbouwde kritische noot te plaatsen. Dat kan, alleen wel met mate en met respect. Wat dus niet de bedoeling is, is om als nieuwe gebruiker een topic te starten waarin flink van leer wordt getrokken tegen je baas, partner, motor, motordealer, motorzaak of wat dan ook. Kortgezegd: topics van nieuwe gebruikers die alleen zijn bedoeld om te klagen zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten.
http://www.motor-forum.nl/forum/faq/richtlijnen#bozetopics

Behoorlijk onproffesioneel om als dealer een ander bedrijf zo te kakken proberen te zetten. Daarnaast kan ik niks terugvinden van Motor Burler, ook niet als Gerbing Dealer...Lezen is een kunst :z
 
Laatst bewerkt:
@Vonk: Nee dat klopt want dat zegt hij ook: hij heeft een andere account aangemaakt voor dit topic.
Is het netjes? Is dit de plek? Mwah
full
 
Laatst bewerkt:
Oeps, volgende keer maar een bakje koffie extra...

Vraag me dan wel af waarom het dan anoniem moet :?

Precies.

Anonimiteit had andersom gemoeten :+

"Wij van mototrcentrum middenbelgie vinden een leverancier van iets volkomen kut"
(maar we zeggen niet wie of wat)
 
Dat doen ze wél express!

Ze tuigen een zo goedkoop mogelijk call-center op met allemaal lui die van toeten noch blazen weten.
Dat zie je ook vaak bij internet-providers. Als dan een TV-programma als Kassa met de belbus komt dan zijn er wel ineens 1000 excuses en bloemen en kan het allemaal wel in 1 keer!
 
Dramatisch?
#FirstWorldProblems

Als jij je medewerkers salaris moet betalen en je hebt de keuze voor een bepaald merk gemaakt waar mee je verwacht in de winter wat meer omzet te kunnen behalen maar er zijn het hele winterseizoen beleveringsproblemen, ja, dan is dat mijns insziens dramatisch. Of vindt jij het geen probleem om af en toe eens een maandje geen bezoldiging te krijgen?
 
Behoorlijk onproffesioneel om als dealer een ander bedrijf zo te kakken proberen te zetten.

Geef mij een ander platform waar ik diverse motorzaken zo tegelijk en anoniem kan bereiken, dan probeer ik het daar. Volgens mij zit het gros toch hier op MF.
En als het zo goed als onmogelijk is om contact met Gerbing in Nederland te krijgen, dan zal ik andere manieren moeten bedenken.
 
Dat doen ze wél express!

Ze tuigen een zo goedkoop mogelijk call-center op met allemaal lui die van toeten noch blazen weten.
Dat zie je ook vaak bij internet-providers. Als dan een TV-programma als Kassa met de belbus komt dan zijn er wel ineens 1000 excuses en bloemen en kan het allemaal wel in 1 keer!

Bedoel je nu ons of gebring? Ja, ze hebben nu inderdaad een callcenter ingehuurd. Daar wordt telkens beloofd dat er teruggebeld wordt door gerbing, maar dat gebeurt nooit.
 
We hebben overigens o.a. voor gerbing gekozen vanwege de levenslange garantie, maar dat stelt geen zier voor als dat in de winter 4-8 weken duurt vooraleer we de spullekes weer terug hebben.
 
Beetje vreemd om gerbings zo te kakken te zetten op een forum,zeker als een ondernemer zijnde.....
Je had ook gewoon andere verkooppunten op kunnen bellen om het te vragen.

Ik heb afgelopen jaar nwe gerbings gekocht, ze waren niet op voorraad bij goedhart in mijn maat, dus ze zijn besteld voor mij, waren met een weekje binnen.
 
We hebben overigens o.a. voor gerbing gekozen vanwege de levenslange garantie, maar dat stelt geen zier voor als dat in de winter 4-8 weken duurt vooraleer we de spullekes weer terug hebben.

Kan je dan geen voorraad aanleggen? Als je veel van dat soort items verwacht te verkopen is dat min of meer vanzelfsprekend.
 
Ik verkoop geen Gerbing (ook geen andere motorkleding), maar de klantcontacten van sommige leveranciers zijn inderdaad diep- en diep-droevig. En ik ben niet bang om dat via mijn normale account waarin mijn bedrijf terug te vinden is te vermelden.

Of Gerbing zoveel verkocht heeft waag ik te betwijfelen, de winter was (weer) maar een kwakkelwinter. Ik sprak een collega die autobanden doet, en die beweerde met een hele grote voorraad winterbanden te zijn blijven zitten, waarvan een deel zelfs nog voor verleden winter bedoeld was.....

Succes ermee collega!
 
Geef mij een ander platform waar ik diverse motorzaken zo tegelijk en anoniem kan bereiken, dan probeer ik het daar. Volgens mij zit het gros toch hier op MF.
En als het zo goed als onmogelijk is om contact met Gerbing in Nederland te krijgen, dan zal ik andere manieren moeten bedenken.

En toch gaat dit topic op slot.
Het account dat je nu gebruikt overigens ook. Dubbele accounts zijn niet toegestaan op M-F.

Verder heb je een zakelijk geschil met Gebring, genoeg zaken waar je wel Gebring kunt kopen. M-F en M-Fers hebben hier niets mee van doen.

Zeker aangezien je met je eigenlijke account alleen maar voor de koop/verkoop op M-F komt, verder nooit ergens op reageert en dan wel met een kloon een ander bedrijf gaat zitten zwart maken. Ik heb zwaar de neiging om ook je normale gebruikersnaam hier te vermelden. Dat zou net zoiets zijn als wat jij nu zelf hier ook doet.

Zoals gezegd: Slot en account op slot.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan