Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Goedeavond naakt rijders😏.
Mijn naam is Miles en ik zou graag tot het Nuda gilde toetreden.
Moet er alleen nog eentje vinden. Iemand die iemand kent die zijn Nuda wil verkopen?
En is er iemand met een Nuda uit Alkmaar? Zou graag de motor van dichtbij willen zien.
Hoor graag van jullie.
 
Goedenavond Miles!

Ik weet ook niemand helaas :/
Hou marktplaats in de gaten en het forum. Wie weet!
In Culemborg ben je welkom om er eens om heen te lopen. Rijden gaat niet lukken vrees ik :p Ben er te zuinig op xD
Maar je bent van harte welkom! In IJsselstein is er eentje die verhuurd wordt en onlangs te koop stond. Welicht dus al weg is ;)
Succes met je zoektocht naar deze fantastische motor!

Gr. Joep
 
@miles, ikzelf werk in Schagen. Dichtbij alkmaar zou ik zeggen. Als het mooi weer is kan ik wel langs rijden.


Beste allen, in de mail staat een prijs is dit per persoon of totaal.
 
Goedeavond naakt rijders😏.
Mijn naam is Miles en ik zou graag tot het Nuda gilde toetreden.
Moet er alleen nog eentje vinden. Iemand die iemand kent die zijn Nuda wil verkopen?
En is er iemand met een Nuda uit Alkmaar? Zou graag de motor van dichtbij willen zien.
Hoor graag van jullie.

Omgeving Wormerveer, kijken mag altijd, een goed bod ook:)
 
@miles, ikzelf werk in Schagen. Dichtbij alkmaar zou ik zeggen. Als het mooi weer is kan ik wel langs rijden.


Beste allen, in de mail staat een prijs is dit per persoon of totaal.

Die 480 euro is totaal. Dus voor twee 6 persoons kamers incl. beddengoed. Wat daar nog naast allemaal komt is een beetje aan ons en aan jezelf denk ik. ;)
 
[me="Annanas"]zit er iemand thuis van te overtuigen mee te gaan met Nuda weekend :9[/me]

Originele Metzelers zijn eindelijk vd nuda af, in feite echt nog niet eens heel oud(ongeveer 7000km?!) maar hij stuurt een stuk beter :]

33584240635_eb9789e394_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
[me="Annanas"]zit er iemand thuis van te overtuigen mee te gaan met Nuda weekend :9[/me]

Originele Metzelers zijn eindelijk vd nuda af, in feite echt nog niet eens heel oud(ongeveer 7000km?!) maar hij stuurt een stuk beter :]

[afbeelding]



Moet niet zo moeilijk zijn het is prachtig rijden daar.

Wat voor bandjes zijn het geworden.
 
Wie heeft hier eigenlijk de hoogste/laagste km stand? Ze nuda van mijn vriend staat nu om en nabij ergens tussen de 6000 en 7000 km :Y

Tevens vonden we op de fb pagina van de nuda eigenaren veel mensen die problemen hadden met oa balhoofdlager.. hebben jullie dat hier ook?
 
Ga ik niet halen ik sta op de 16800km.

Ik heb geen problemen met de balhoofdlagers maar er zijn verhalen van slechte smering met alle gevolgen.
De motor ff de lucht in aan het stuur draaien en valt ie in het midden een beetje vast dan zijn je lagers ingesleten.
 
Officieel 35k op de teller. Geen last van balhoofd lager.

Wel last van koppeling op. Slipt bij warme motor, bij hoog vermogen vragen.
 
@miles, ikzelf werk in Schagen. Dichtbij alkmaar zou ik zeggen. Als het mooi weer is kan ik wel langs rijden.


Beste allen, in de mail staat een prijs is dit per persoon of totaal.

Dat zou wel leuk zijn een keer ja😎.
Nog even een andere vraag, waar hebben jullie de Nuda in onderhoud? Omgeving Alkmaar ook weer natuurlijk.
 
Goedeavond naakt rijders😏.
Mijn naam is Miles en ik zou graag tot het Nuda gilde toetreden.
Moet er alleen nog eentje vinden. Iemand die iemand kent die zijn Nuda wil verkopen?
En is er iemand met een Nuda uit Alkmaar? Zou graag de motor van dichtbij willen zien.
Hoor graag van jullie.
 
Wie heeft hier eigenlijk de hoogste/laagste km stand? Ze nuda van mijn vriend staat nu om en nabij ergens tussen de 6000 en 7000 km :Y

Tevens vonden we op de fb pagina van de nuda eigenaren veel mensen die problemen hadden met oa balhoofdlager.. hebben jullie dat hier ook?

De mijne een maand geleden laten vervangen (3 jaar oud, 10.000 km)
Bij Hyperpro in Alpen aan den Rijn laten doen, aanrader....
 
Goedeavond naakt rijders😏.
Mijn naam is Miles en ik zou graag tot het Nuda gilde toetreden.
Moet er alleen nog eentje vinden. Iemand die iemand kent die zijn Nuda wil verkopen?
En is er iemand met een Nuda uit Alkmaar? Zou graag de motor van dichtbij willen zien.
Hoor graag van jullie.
Hoi! :W Ik kan Alkmaar bijna aanraken!


Ik wil hem wel een keer komen showen hoor! Haha.
Alleen mijnes heeft wel valbeugels! :+ :+ :+
 
Volgens betrouwbare bronnen rijdt er ook vaak een Nuda in omgeving Schagen.
En dan ben ik dat niet.
 
Laatst bewerkt:
Tijd niet op dit forum gezeten, druk in zoektocht naar een mooie Nuda 900 (r).
Vorig jaar mijn Ducati 900ss ( uit 92) weg gedaan en al lange tijd verzot op de Nuda qua looks en geluid.

Nu tijd gekomen dat ik aan het kijken ben voor aanschaf maar ja, vindt er maar 1.
En dan nog mooier is het een BTW versie, want dat zou wel helemaal super zijn voor op de zaak te zetten.

Tot die tijd maar verder kwijlen op alle mooie foto's en filmpjes en hopen totdat ik er heb gevonden :-).
 
Terug
Bovenaan Onderaan