Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vulkaniseur ----> Zenuwlijer



Geregeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tom900Hornet naar Tom indien mogelijk. Bedankt!

Check eerst of de gewenste naam vrij is! Het is vervelend voor de crew om er tijdens de "ombouwoperatie" achter te komen dat de naam al bestaat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb ik gedaan. als ik zoek op Tom krijg ik enkel --tom-- en -Tom- te zien met enkel tom in de naam. Vandaar ging ik er dus vanuit dat Tom nog gewoon vrij was. Is dat niet zo dan snap ik niet waarom ik deze niet te zien krijg als ik zoek op tom
 
je hebt gelijk. Ik was er vanuit gegaan dat hij eerst de best gelijkende hits zou weergeven maar dat is dus niet zo. Vandaar dat ik geen 45 pagina's door heb zitten spitten. Laat dan maar zo staan. Anders kom je weer op een of andere vreemde naam uit.
 
je hebt gelijk. Ik was er vanuit gegaan dat hij eerst de best gelijkende hits zou weergeven maar dat is dus niet zo. Vandaar dat ik geen 45 pagina's door heb zitten spitten. Laat dan maar zo staan. Anders kom je weer op een of andere vreemde naam uit.

Bij deze heb ik hem laten staan, hopende hiermee je hulpvraag tot tevredenheid afgehandeld te hebben *D
 
Sergio >. Te Equivocas

Ondanks dat dit formeel de tweede keer is hoop ik toch op akkoord omdat de naam dsb71 gekozen was door huisgenoot bij aanmelden. Sergio was mijn eerste gekozen naam.


Done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sergio >. Te Equivocas

Ondanks dat dit formeel de tweede keer is hoop ik toch op akkoord omdat de naam dsb71 gekozen was door huisgenoot bij aanmelden. Sergio was mijn eerste gekozen naam.

Je vorige naamswijziging is zo lang geleden dat ik bijna met m'n hand over m'n steen wreef en je aanvraag wilde honoreren.

Maar toen zag ik dat je naast die naamswijziging ook al eens een kloon hebt aangemaakt.

Dat realiserend werd mijn warme steen weer koud.... en laat ik je voor dat laatste voor straf nog een dag wachten O-) ;)
 
Je vorige naamswijziging is zo lang geleden dat ik bijna met m'n hand over m'n steen wreef en je aanvraag wilde honoreren.

Maar toen zag ik dat je naast die naamswijziging ook al eens een kloon hebt aangemaakt.

Dat realiserend werd mijn warme steen weer koud.... en laat ik je voor dat laatste voor straf nog een dag wachten O-) ;)


Oke, oke... in tegenstelling tot de geruchten ben ik helemaal niet harteloos, aangepast dus maar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan