Gestolen: gesloten witte aanhanger omg Utrecht IJsselstein

voor volgende keer toch een van de wielen er af en reservewiel er af en verstoppen
dan kommen ze er niet zo gemakkelijk mee weg
geld ook voor een motor die in opslag staat
 
Een infrarood sensor, geen bouwlamp maar een piepertje naast je bed en een steel van een pikhouweel met een riempje er aan. En ik bel geen politie en ook geen ziekenauto.
 
Een infrarood sensor, geen bouwlamp maar een piepertje naast je bed en een steel van een pikhouweel met een riempje er aan. En ik bel geen politie en ook geen ziekenauto.

Wat heb je aan een steel met een riempje? En ja slim om er eentje half dood te slaan ofzo, ga jij de bajes in en weten zij precies waar ze alles leeg kunnen halen omdat er niemand thuis is.
 
Schreef ook dat zelfs binnen het niet meer veilig is, dat vingertje is niet een beschuldiging maar als feit bedoeld. Maar ik zie het al Breskens, daar gebeurt nooit wat :+

Je zult het niet geloven, maar ik woon 12 km bij je vandaan in een oude nieuwbouwwijk uit de jaren 80. Kinderfietsen, skelters etc staan gewoon voor het huis en blijven staan. Lege bierkratten voor de woning, vanaf de straat zichtbaar, blijft gewoon staan.

Mijn buurman heeft maandenlang een mountainbike voor zijn huis gehad, zonder slot en die was na oudjaar weg. Op mijn vraag of hij eindelijk gejat was antwoorde hij: nee, helaas niet, ik heb hem aan een vriend gegeven.

Ik heb drie auto's buiten staan waaronder een cabrio en die had ik een keer met de kap open laten staan en vergeten, hele nacht met de kap open gestaan en alles lag er nog in.
 
Laatst bewerkt:
mark-k schreef:
Wat heb je aan een steel met een riempje? En ja slim om er eentje half dood te slaan ofzo, ga jij de bajes in en weten zij precies waar ze alles leeg kunnen halen omdat er niemand thuis is.
Jij kunt zo in de politiek, die roepen ook "onthoud het signalement van de dader, en doe vooral niets".
Want dat doen wij namelijk ook niet!!
Heb al meer profijt gehad van die steel met riempje als van de hele overheid.
Als ze op mijn terrein komen zullen ze rekening moeten houden met een geaccepteerd risico. En ik ga niet overal de wielen afhalen om ze het moeilijker te maken, gewoon met hun poten er af blijven.
En ik sla niemand half dood, zorg alleen dat ze voorlopig niet met hun "kapotte" poten aan andermans spullen komen.
Heb zeer slechte ervaringen met aangifte,s en oplossingen van de politie, dus die doen hier niet meer mee.
 
Laatst bewerkt:
mark-k schreef:Jij kunt zo in de politiek, die roepen ook "onthoud het signalement van de dader, en doe vooral niets".
Want dat doen wij namelijk ook niet!!
Heb al meer profijt gehad van die steel met riempje als van de hele overheid.
Als ze op mijn terrein komen zullen ze rekening moeten houden met een geaccepteerd risico. En ik ga niet overal de wielen afhalen om ze het moeilijker te maken, gewoon met hun poten er af blijven.
En ik sla niemand half dood, zorg alleen dat ze voorlopig niet met hun "kapotte" poten aan andermans spullen komen.
Heb zeer slechte ervaringen met aangifte,s en oplossingen van de politie, dus die doen hier niet meer mee.

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar het mag dus niet en als je een klap geeft op de verkeerde plek, heb jij een probleem. Je moet goed weten waar je wel en niet kunt slaan en je moet jezelf 100% onder controle hebben, want ga je door het lint dan sla je iemand het graf in.

Ik gebruik geen wapens, maar wat ik wel zou doen? Geen idee.
 
Hee smurf, is een zaklantaarn een idee?

fonar-bita-cree-hy-1118-elektroshoker_07bddf03fb112fb_800x600.png
 
Iedereen bedankt voor het uitkijken naar de aanhanger, hoop dat het tot een resultaat gaat leiden.

We laten ons niet klein maken door paar idioten die een ander zijn plezier niet gunnen.
 
Je zult het niet geloven, maar ik woon 12 km bij je vandaan in een oude nieuwbouwwijk uit de jaren 80. Kinderfietsen, skelters etc staan gewoon voor het huis en blijven staan. Lege bierkratten voor de woning, vanaf de straat zichtbaar, blijft gewoon staan.

Mijn buurman heeft maandenlang een mountainbike voor zijn huis gehad, zonder slot en die was na oudjaar weg. Op mijn vraag of hij eindelijk gejat was antwoorde hij: nee, helaas niet, ik heb hem aan een vriend gegeven.

Ik heb drie auto's buiten staan waaronder een cabrio en die had ik een keer met de kap open laten staan en vergeten, hele nacht met de kap open gestaan en alles lag er nog in.

Ha buurman, had een mooie plantenhanger bij Intratuin gekocht en aan de muur bij de voordeur gehangen, volgen de ochtend weg hanger en plant, voor de rest valt het in mijn buurt erg mee, maar woon aan de goede kant van het station.
 
Ja die Polen zullen jouw bloemetjes wel meegenomen hebben. Die hebben ze namelijk niet in Polen. :') :') :')
 
Ja die Polen zullen jouw bloemetjes wel meegenomen hebben. Die hebben ze namelijk niet in Polen. :') :') :')
Vaak genoeg met Poolse mensen gewerkt.
En de meeste zijn prima lui om mee te werken.( soms nog beter dan de Nederlandse collega's :X )
 
Genoeg over de herkomst van mogelijke daders. On topic maar weer.
Wie o wie ziet ergens een gesloten witte ahw staan met een zelfgemaakt zijraam linksvoor.
 
Genoeg over de herkomst van mogelijke daders. On topic maar weer.
Wie o wie ziet ergens een gesloten witte ahw staan met een zelfgemaakt zijraam linksvoor.


zelf gemaakt of zelf ingebouwd?
en indien het laatste, hoe weet je dat ?


[edit] smiley [/edit]

:+
 
Laatst bewerkt:
Post niet veel, maar dit zijn ook niet de berichten die ik graag zou willen plaatsen.
Gisteren heerlijk offroad gereden met de TT600, in noord brabant. Was voorlopig het laatste ritje met de zelf verbouwde aanhanger. Vanmiddag appje (rond 15.30) van moeders dat de schuurdeur open stond en de aanhanger niet meer op de vertrouwde plek stond. Enige hoop was nog dat pa hem gehaast had mee genomen, was helaas niet het geval.


Contact:
06twaalf448109


Wie heeft mijn aanhanger gezien,??
Gestolen in omgeving Utrecht IJsselstein.


Kenmerken:
Wit, met grote trespa disselbak voorop.
Linker zijkant een camper rampje.
Aan de achterzijde 2 openslaande deuren met 2 grote stickers van de Tenere club.
Op beide zijkanten is nog het restant te zien van een afbeelding van een springende crosser.
Binnen zijde is voorzien van ledverlichting, 2x inrijklem en een neerklapbaar vrachtwagen bed.


Ohja zou ook graag mijn vieze crosslaarzen graag terug zien!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zal hem delen op FB
 
Dankje,

Helaas nog geen resultaat opgeleverd, zal nu kwestie worden van lange adem of nooit meer terug zien.
Van de politie bericht gekregen dat er geen onderzoek kom, was te verwachten er zijn totaal geen aanknoping punten. Enkel mbt de diefstal van de kentekenplaat willen ze contact, afspraak maken. morgen maar eens bellen.

full
 
Helaas ondanks de verstreken 14 dagen geen enkel spoor van de aanhanger. Voorzichtig aan maar opzoek naar iets moois als vervanging.

We blijven speuren, moet zeggen het is vermoeiend rijden. Zo nu en dan lijkt je iets gelijk lijkend waar te nemen, tot nu toe meestal niet meer dan een dood normale witte aanhanger.
 
Katrol en eind touw en je trekt de laadklep zo dicht, enige nadeel Is, dat wanneer een lolbroek de vergrendeling er buiten opschuift het lastig wordt om naar het toilet te gaan. 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan