gezocht nederlandstalige werplaatshandleiding XV 750 '81

Gino_Kortrijk

Rookie
19 feb 2017
9
0
Kortrijk
Collega motards :W

ik heb de engelstalige service manual, maar mijn engels is zo slecht |( dat ik toch op zoek ga naar de nederlandstalige werkplaatshandleiding.
Iemand die mij die wil bezorgen in pdf of weet waar ik die kan vinden? :}

Mvg
Gino D.
 
Hallo.

Ik kan je er zo niet aan helpen, maar Peters maakte heel veel handboeken ( waren vertaalde clymer/haynes hand boeken )

Misschien dat dat de zoektocht wat makkelijker maakt.


Groeten en succes ermee.
 
Is gewoon te koop, ISBN 90 6127 161 4
Peters motorboeken Deventer, vast ook wel 2de hands te vinden (de mijne krijg je niet ;) )
full
 
Ja 2de hands kosten ze bijna evenveel als een nieuw exemplaar??? |(
Helaas heb ik de engelse versie en is 30 euro veel geld voor hetzelfde boek, maar dan in het nederlands. Zonde van mijn zuurverdiende centjes natuurlijk.... :$

Ik hoop toch maar iemand te ontmoeten die het met mij wil delen? :?
grt
 
Laatst bewerkt:
Ja 2de hands kosten ze bijna evenveel als een nieuw exemplaar??? |(
Helaas heb ik de engelse versie en is 30 euro veel geld voor hetzelfde boek, maar dan in het nederlands. Zonde van mijn zuurverdiende centjes natuurlijk.... :$

Ik hoop toch maar iemand te ontmoeten die het met mij wil delen? :?
grt

Hoe zie je dat voor je? Ik mijn "duurbetaalde" boek kopiëren en via de post naar jou sturen zodat jij voor noppes een exemplaar hebt.
Even doorrekenen en dan kom je al snel tot de conclusie dat het origineel best een redelijke prijs heeft.
 
Ik heb het engelstalige boek doorgestuurd gekregen van een ander lid op dit forum. Nu zoek in een nederlandstalig. Wie dit wenst stuur ik met plezier ook mijn engelse versie door hoor.
Sommigen mensen delen graag, ik ook ...
 
Collega motards :W

ik heb de engelstalige service manual, maar mijn engels is zo slecht |( dat ik toch op zoek ga naar de nederlandstalige werkplaatshandleiding.
Iemand die mij die wil bezorgen in pdf of weet waar ik die kan vinden? :}

Mvg
Gino D.
Duidelijke lijsten met allerhande informatie over voorgeschreven smeermiddelen, aantrekmomenten en alles wat maar noodzakelijk is. De Haynes Werkplaatshandboeken zijn in het engels. In onderstaand PDF bestand kunt u gratis het technisch woordenboek Engels-Nederlands downloaden. Met deze serie boeken bespaart u geld wat u anders naar de dealer moet brengen.
http://www.mlmparts.com/media/pdf/haynes/english-dutch.pdf

Op marktplaats: https://tinyurl.com/jarxpjb 7.50 euro :) :)
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van de taal is het soms ook wel makkelijk een 2e exemplaar te hebben.

Ik heb een (originele) Engelse versie. De bijgaande foto's vind ik niet altijd even duidelijk. Ik heb ergens een keer een Duitse versie, ook andere schrijver, kunnen downloaden.

Soms is het handig om beide beschrijvingen met bbh plaatjes samen te bekijken voor de klus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan