The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een wegwijzercomplex op één paal waarvan alle opgegeven afstanden samen minstens 40, en max 45 bedragen
Mag ook een dubbele paal zijn, want bij ons worden meerdere wegwijzers dikwijls op een dubbele paal gezet. Ze hoeven ook niet allen in dezelfde richting te wijzen. Er mogen ook wegwijzers tussen zitten zonder afstandsweergave, zolang alle wel aangeduide afstanden opgeteld aan de opdracht voldoen. Mag zowel km als mijl zijn.
Wegwijzers verspreid op meerdere palen, ik bedoel dan 1 aan ene kant van het knooppunt en enkele aan de andere kant, of op aparte palen, mogen niet samengeteld worden.
Maar staan er bijvoorbeeld twee complexen wegwijzers naast elkaar en 1 complex komt opgeteld aan de opdracht, is dat ook goed. Beetje duidelijk? :+

Voorbeeldje ...
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een wegwijzercomplex op één paal waarvan alle opgegeven afstanden samen minstens 40, en max 45 bedragen
Mag ook een dubbele paal zijn, want bij ons worden meerdere wegwijzers dikwijls op een dubbele paal gezet. Ze hoeven ook niet allen in dezelfde richting te wijzen. Er mogen ook wegwijzers tussen zitten zonder afstandsweergave, zolang alle wel aangeduide afstanden opgeteld aan de opdracht voldoen. Mag zowel km als mijl zijn.
Wegwijzers verspreid op meerdere palen, ik bedoel dan 1 aan ene kant van het knooppunt en enkele aan de andere kant, of op aparte palen, mogen niet samengeteld worden.
Maar staan er bijvoorbeeld twee complexen wegwijzers naast elkaar en 1 complex komt opgeteld aan de opdracht, is dat ook goed. Beetje duidelijk? :+

Voorbeeldje ...

Heh, Brusselse poort op de Brusselse Steenweg... Ik ga proberen er straks nog eens te passeren, ik moet waarschijnlijk nog in Leuven zijn als ik hier op tijd klaar ben.
 
Hoppa!
Ik veronderstel dat deze goed is?
;)

20170322_191421_zpsqayhfiq0.jpg


Indien ja, dan zet je motor op de foto met een oorlogsmonument.
Dat kan een tank of kanon zijn, maar een duidelijke gedenkplaat is ook goed of zelfs een bunker.

Voorbeeldje
 
Hoppa!
Ik veronderstel dat deze goed is?
;)

[afbeelding]
...
Jaja, die is uiteraard goed :t
Maar, en dat ga je nog leren naarmate je actiever wordt hier, als we de term "bij" gebruiken, hoeft de motor niet vlak naast/voor het object te staan.
Als dat wel moet, zetten we dat ook specifiek in de opdracht.

Maar rezpect hoor, de motor mooi OP dat eilandje te zetten 8-)
Weet niet of het op dat uur nog erg druk is daar in Leuven, al zou ik durven verwachten van wel, Leuven is een levendige stad he.
Ik bedoel maar,da eilandje oprijden is één, er weer afrijden, achteropkomend verkeer verwacht niet dat er daar een motorrijder vandaan komt :P

Maar ge zijt goed bezig! :]
 
full


Monument ter ere van de gesneuvelden bij Sint-Margriete-Houtem

Je motor bij een militaire begraafplaats
Geen gemengde begraafplaats, enkel militair.




O ja, @ Hollender, nog een tip:
Als je een foto maakt, direct posten zonder bijkomende tekst. De tijd die je verliest aan het typen kan je een punt doen mislopen ;)

Dus, foto maken, uploaden en posten. De post met de foto NIET meer editten, en eventuele uitleg en/of bewijslinkjes, gevolgd door een nieuwe oodracht, zet je in een volgend bericht ;)

Behalve als je zoals ik, in het holst van de nacht een opdracht uitvoerd, kan je je dat risico veroorloven :+
Lang leve de (hele) vroege shiften *O*
 
Ik volg het spelletje zo nu en dan. Mijn vraag; waar uploaden jullie de foto's zodat je ze ook met me mobiel (iphone) direct en snel kan delen in dit topic??
 
Ik volg het spelletje zo nu en dan. Mijn vraag; waar uploaden jullie de foto's zodat je ze ook met me mobiel (iphone) direct en snel kan delen in dit topic??

De ene gebruikt de documentenlijst van motor-forum zelf. Dat zijn iets meer stappen. maar ook vrij snel.

De ander gebruikt photobucket, imgur, enz.

Ik maak gebruik van een imgur android app.

Lekker makkelijk en snel. foto uploaden, link kopieren en plakken.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoe je zo'n linkje maakt zoals in dit bericht (voorbeeldje).

Het is dat icoontje links naast waar je normaal je afbeelding in kopieert..

2q2qtcn.jpg


Je moet dan je tekst selecteren waar je link op wilt hebben, dan dat icoontje drukken links naast de normale afbeeldingen. Link plakken en oke drukken.
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij een hand carwash
NIET te verwarren met SELF carwash, en ook geen wasstraat.
Maar zo een carwash waar je je auto binnenbrengt en door het personeel met de hand gewassen wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan