TT Teammanager Competitie

Misschien is het nog leuke om nog een extra subleague te maken speciaal voor leden van dit topic ?

Dat is toch juist de MF-COMPETITIE Subleague?? :?
Ik heb gewoon mijn naam veranderd naar mijn MF naam.

Spannend nog een week en dan moet mijn team en prognose pole en race definitief zijn :9

De persoon die de Subleague heeft aangemaakt kan ook mensen verwijderen,
misschien een idee om iedereen een prive bericht te laten sturen naar de beheerder?
 
Laatst bewerkt:
Dat is toch juist de MF-COMPETITIE Subleague?? :?
Ik heb gewoon mijn naam veranderd naar mijn MF naam.

Spannend nog een week en dan moet mijn team en prognose pole en race definitief zijn :9

De persoon die de Subleague heeft aangemaakt kan ook mensen verwijderen,
misschien een idee om iedereen een prive bericht te laten sturen naar de beheerder?

Misschien dat zich daar ook mensen melden die niet in dit topic komen ?!
 
Ik ben de beheerder van de sub league. Jullie zijn geaccepteerd!

Ik kan op dit moment niet controleren wie er wel en niet op motor-forum zetten aangezien lang niet alle mensen nu hebben opgegeven welke naam zij hebben. Lijkt me wat rigoreus om nu mensen eruit te knikkeren die zich nog niet gemeld hebben omdat ze dit topic niet zoveel volgen.

Ook is de topicstarter wat stil. Dat is de handigste plek om een 'deelnemerslijst' te maken.

Edit: In de 4e post heb ik een 'bevestigde' deelnemerslijst gemaakt. Ik ben vast iemand vergeten dus geef een gil zou ik zeggen. :+

Zie ook dat er iemand een reclame naam heeft (circuitpics.nl) Is dat iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de beheerder van de sub league. Jullie zijn geaccepteerd!

Ik kan op dit moment niet controleren wie er wel en niet op motor-forum zetten aangezien lang niet alle mensen nu hebben opgegeven welke naam zij hebben. Lijkt me wat rigoreus om nu mensen eruit te knikkeren die zich nog niet gemeld hebben omdat ze dit topic niet zoveel volgen.

Ook is de topicstarter wat stil. Dat is de handigste plek om een 'deelnemerslijst' te maken.

Edit: In de 4e post heb ik een 'bevestigde' deelnemerslijst gemaakt. Ik ben vast iemand vergeten dus geef een gil zou ik zeggen. :+

Zie ook dat er iemand een reclame naam heeft (circuitpics.nl) Is dat iemand van hier?

Thanks!
 
Bevestigde deelnemers:

ZXRH88 = ROWI RACING
BugsBunny = Bazacing
V Rossi 46 = Spartaan Racing =10
Boldor = PWA Raceteam
OllieNL = Pekelfiets Racing ¯\_(ツ)_/¯
robinjohnson95 = Johnson Racing Team
euroide = zx10daniel
Ocampa = Team Wanhoop
Ingeschreven!

Je kunt toch ook de lijst van motor-forum competitie overnemen..?
 
Ingeschreven!

Je kunt toch ook de lijst van motor-forum competitie overnemen..?

Probeer meer te bevestigen of iedereen die ik toegelaten heb ook daadwerkelijk op MF zit. :+ Veel mensen hebben op ttteammanager een andere username vergeleken met motor-forum.
 
Laatst bewerkt:
Dus van de 20 deelnemers weten we maar van 9 wie ze zijn en dat ze uberhaupt lid zijn van MF? Schiet lekker op dan. :N
 
Dus van de 20 deelnemers weten we maar van 9 wie ze zijn en dat ze uberhaupt lid zijn van MF? Schiet lekker op dan. :N

vandaar ook mijn voorstel om met een subleague te komen voor dit topic, en dan mensen toe te laten die in dit topic reageren ;)
Want stel je nu voor : je hebt een account op m-f en je ziet een subleague met die naam voorbij komen, dan weet je toch niet dat er een topic is ?
en daarbij kun je natuurlijk niet zomaar mensen weigeren..

Mocht de TS dit zelf willen opstarten dan mag hij dat doen, anders start ik wel een subleague
 
vandaar ook mijn voorstel om met een subleague te komen voor dit topic, en dan mensen toe te laten die in dit topic reageren ;)
Want stel je nu voor : je hebt een account op m-f en je ziet een subleague met die naam voorbij komen, dan weet je toch niet dat er een topic is ?
en daarbij kun je natuurlijk niet zomaar mensen weigeren..

Mocht de TS dit zelf willen opstarten dan mag hij dat doen, anders start ik wel een subleague

Nou, dat lijkt me overdreven, twee MF-subleagues. Ik zou zeggen, paar dagen wachten en wie zich dan nog niet gemeld heeft in dit topic uit de subleague kicken.
 
Voordat ik er ongenadig uitgeknikkerd word en straks niet mee-ding naar de grote prijzen van de subleague:

Present en meelezend: MIRAROE RACING
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat lijkt me overdreven, twee MF-subleagues. Ik zou zeggen, paar dagen wachten en wie zich dan nog niet gemeld heeft in dit topic uit de subleague kicken.

Ik vind het niet zo n raar idee maar als er niemand voor open staat houdt het op ;)
Ik bedoelde het meer in de vorm van : anonieme subleague ( dus geen mf vermelden etc ) en deze dan delen in dit topic, zodat niet iedereen de link legt.

Uiteindelijk zal het me worst zijn.. ik win toch ! :P
 
Wil iemand nog een gratis account, ik heb daar een code voor.
Account is op dit moment weg gegeven aan een bekende :)

P.S. Uiteraard blijf ik zelf wel meedoen met mijn eigen account :9
 
Laatst bewerkt:
Wil iemand nog een gratis account, ik heb daar een code voor.
Zou wel fijn zijn als je een klein bijdrage wil maken want heb zelf wel betaald.
Stuur even een privé bericht bij interesse. :)

P.S. Uiteraard blijf ik zelf wel meedoen met mijn eigen account :9

toch niet
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan