Even voorstellen

Speedy1985

Rookie
17 mrt 2017
7
0
Laren N-H
Hey,

Ben Stefan (hier als Speedy1985) en heb me hier ingeschreven om ook deel uit te gaan maken betreft motoren.
10 jaar geleden heb ik me rijbewijs A gehaald en in die jaren verder geen motor gereden omdat ik een hartafwijking heb (vernauwde aorta) en in die jaren had ik ook verder geen behoefte naar motoren gehad omdat me gezondheid prioriteit had.
Inmiddels 10 jaar later gaat het zo goed met afwijking dat ik gezond verklaard ben en nu begint in eens me bloed te borrelen nu de zon schijnt en erg veel zin in om nu eindelijk echt te gaan rijden.
Ik heb voor de zekerheid een paar lesjes bij een rijschool ingepland om het gevoel weer ff te krijgen in het motor rijden en de nodigde spullen ook aangeschaft. Heb me motor ook gevonden die aangeschaft gaat worden dat is namelijk de Honda CB650F tricolor 2015 3000 km op teller en die is ook boordeelt door een rijschool en geschikt voor beginners zoals ik.
Ben benieuwd naar deze forum met andere motorijders hier zodat ik als beginner met vragen en andere dingen ken baar kan maken en nu het motor seizoen begonnen is kan ik hopelijk straks ook heerlijk touren op me eigen naked bike.

Gegroet Stefan
full
 
Hey,

Mag hem binnenkort in ontvangst nemen thanks allemaal ik ga het mee maken heb alleen nog 1 probleempje gister een lesje voertuigbeheersing gehad maar ben nog wat stijfjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan