Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Even een vraagje van mijn kant, Ik wil mijn 748 binnenkort een grote beurt laten geven, nu zit ik een beetje te surfen op de prijzen en zie ik grote verschillen. Hierbij springt de ducati deskundige uit Apeldoorn als 1 van de goedkoopste er uit. Heeft er iemand ervaring met deze zaak en hoe is de service??
Ik ga er van uit dat een grote beurt een grote beurt is en dan is hij bijna 700 euro goedkoper dan de duurste grote beurt elders
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje van mijn kant, Ik wil mijn 748 binnenkort een grote beurt laten geven, nu zit ik een beetje te surfen op de prijzen en zie ik grote verschillen. Hierbij springt de ducati deskundige uit Apeldoorn als 1 van de goedkoopste er uit. Heeft er iemand ervaring met deze zaak en hoe is de service??
Ik ga er van uit dat een grote beurt een grote beurt is en dan is hij bijna 700 euro goedkoper dan de duurste grote beurt elders

Ik heb er een keer een zogenaamd gereviseerd blok gekocht. Blok is 2x terug geweest en toen was het nog niet goed. Zuigers kop geraakt, gebalanceerde krukas niet in balans en lagers waren prut. Ik zou er m'n trapfiets nog niet heenbrengen.
 
Even een vraagje van mijn kant, Ik wil mijn 748 binnenkort een grote beurt laten geven, nu zit ik een beetje te surfen op de prijzen en zie ik grote verschillen. Hierbij springt de ducati deskundige uit Apeldoorn als 1 van de goedkoopste er uit. Heeft er iemand ervaring met deze zaak en hoe is de service??
Ik ga er van uit dat een grote beurt een grote beurt is en dan is hij bijna 700 euro goedkoper dan de duurste grote beurt elders
Ik heb er daar in tegen juist een positieve ervaring aan over gehouden.
Ik heb mijn kleppen laten stellen en nieuwe riemen laten monteren. (Rest hebben we zelf gedaan)
Toen hij me Ducati naar binnen rolde merkte hij gelijk dat me balhoofd wat speling had, had hij gratis ff gefixt en ook me accu opgeladen toen ik hem kwam ophalen. Prijzen zijn zeer redelijk en vriendelijk geholpen.
 
je zou naar scarpa moto in barendrecht kunnen gaan, das een goede.
Zelf breng ik hem naar motorport Rockanje, daar wordt hij altijd netjes onderhouden.
Groet
Sebas
 
Ik heb er daar in tegen juist een positieve ervaring aan over gehouden.
Ik heb mijn kleppen laten stellen en nieuwe riemen laten monteren. (Rest hebben we zelf gedaan)
Toen hij me Ducati naar binnen rolde merkte hij gelijk dat me balhoofd wat speling had, had hij gratis ff gefixt en ook me accu opgeladen toen ik hem kwam ophalen. Prijzen zijn zeer redelijk en vriendelijk geholpen.

Uiterst aardige man met heel veel ervaring in sleutelen en circuit rijden.
En inderdaad een klap goedkoper dan de gemiddelde grote dealer.
 
Uiterst aardige man met heel veel ervaring in sleutelen en circuit rijden.
En inderdaad een klap goedkoper dan de gemiddelde grote dealer.

Daarom stel ik ook deze vraag, hij heeft een uitgebreide lijst wat hij aan de motor doet en ik neem an dat de dealers het zelfde doen, in Zaltbommel was ik voor riemen en kleppen al meer kwijt ( uiteraard ook een top dealer)
 
Dag heren,

iemand interesse in een Ducati 748 van 2000 (juli)?

Km: 20.200
Belgisch kenteken.
Altijd in onderhoud geweest bij een (voormalig) erkend Ducati dealer (Freddy Nijssen in Tongeren).
Volledig origineel op het het achterspatbord/ kettingbeschermer na. Die zijn vervangen door een carbon exemplaar.

Vaste prijs is € 3.750.

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Dag heren,

iemand interesse in een Ducati 748 van 2000 (juli)?

Km: 20.200
Belgisch kenteken.
Altijd in onderhoud geweest bij een (voormalig) erkend Ducati dealer (Freddy Nijssen in Tongeren).
Volledig origineel op het het achterspatbord/ kettingbeschermer na. Die zijn vervangen door een carbon exemplaar.

Vaste prijs is € 3.750.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nette fiets, nette prijs !
 
:W ah nieuw topic


Ik zoek trouwens nog een beugeltje voor het remvloeistofreservoir (voorkant)
Mocht iemand nog wat hebben liggen :)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week voor de eerste keer gereden op de Ducati 916. Zo wat een geweld !
Na het behalen van me rijbewijs reed ik tot het onderhoud klaar was nog altijd op de Vfr750f van me pa. Maar wat een verschil en bruut vermogen zo'n duc, voelt echt agresief aan maar vooral best vertrouwd eigenlijk, vooral met sturen. Top ervaring rijker en er zullen er nog wel meer gaan volgen. Ik rol hem morgen weer naar buiten. :9
 
Nope, maar het is wel een beetje een afgeknaagde 748r....
Ook niet geheel origineel, dus wel een hoop centen..
Groet
Sebas
 
De eerste reeks 748r had geen nr plaatje op de kroonplaat en showa vering. De reeks erna wel (deze ook heeft ook een nr plaatje), maar moet dan toch zijn voorzien van Ohlins vering (vork en shock)?
 
Laatst bewerkt:
De eerste reeks 748r had geen nr plaatje op de kroonplaat en showa vering. De reeks erna wel (deze ook), maar moet dan toch zijn voorzien van Ohlins vering (vork en shock)?

Idd, maar ben al afgehaakt, geen prettige communicatie met genoemd bedrijf.

Is een import motor, geen boekjes erbij dus km stand en onderhoudshistorie is onbekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan