Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Wil dit jaar weer een rondje of 2/3 doen op een rustige dag. Misschien weer wat tickets scoren hier via M-F (die helaas gecrasht zijn en rondes over hebben :X )
 
1e week van april als het weer meezit naar de ring. Voor de verandering het seizoen openen in de avonduren, ik gok/hoop dat het dan lekker rustig zal zijn om lekker te :]
 
Hoe link is het voor motorrijders op de ring, zo tussen de auto's?
Lijkt mij toch wel heul gevoarlijk, of valt dat nog best mee?
 
Hoe link is het voor motorrijders op de ring, zo tussen de auto's?
Lijkt mij toch wel heul gevoarlijk, of valt dat nog best mee?

Ik vind het allemaal meevallen, als je gewoon in spiegels kijkt, en de snellere jongens gewoon laat passeren is er weinig aan de hand. Ik kom er sinds 2009, en er rijdt wel eens een idioot tussen ja. Maar over het algemeen niets aan het handje en lekker :] :]
 
Hoe link is het voor motorrijders op de ring, zo tussen de auto's?
Lijkt mij toch wel heul gevoarlijk, of valt dat nog best mee?

Wat is gevaarlijk ? Op een drukke dag gebeurt er om het 1/2 uur wel een ongeval O-)

Goed in de spiegels kijken
Je (ideale) lijn blijven volgen
Anticiperen op bestuurders voor je, die NIET hun lijn blijven rijden en/of niet weten wat een ideale lijn is |(

Oefenen op de playstation (GT)zodat je het circuit leert kennen. Let wel, op de PS liggen de snelheden en rempunten anders dan in werkelijkheid :9

En als je eenmaal op de Ring bent is er altijd wel iemand te vinden die een groentje wil helpen door een rondje voor te rijden.
 
ik ga morgen met nog 2 richting de ring, effe bij adenau kijken (met de motor, ga nog geen ronde maken, rijdt ik deze motor nog te kort voor leer hem liever eerst beter kennen)
 
Hebben prachtig weer gehad :).

Misschien aankomend weekend weer die kant op.
De baan was lange tijd gesloten helaas. 1 kleine crash maar gezien .
 
Ik mis t wel.
Maar t zit er niet in. Kan niet alles tegelijk hebben he..
Hopelijk een keertje komen kijken als t weer wat beter is.
 
Damn, paar jaar geleden hem nog bezocht in het ziekenhuis te Koln,samen met Koen, nadat ie de zoveelste crash mee had gemaakt.
Heeft hem niet mee gezeten, zijn vriendin die weer naar de US ging en vervolgens zelfmoord pleegde.

RIP Brendan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan