vraag over beetje vage verkoop HD

zenabi

MF veteraan
15 sep 2008
1.261
0
Ruinen
ben benaderd door iemand die mn VT 1100 wil kopen , had gezegd dat ik ooit nog wel eens een Harley wou , nu biedt hij wel zoveel dat ik denk overstag te gaan .

ondertussen ook al mooie softail gezien , echter in advertentie staat dat hij hem verkoopt ivm te weinig rijden en dat hij uit limburg komt .
Maar nu net mail terug :
Hallo,

De motor is in perfecte staat, geen motorproblemen. Heeft nederlandse borden en alle documenten en service boeken. Zie in de bijlage aan deze e-mail foto's.
Ik keerde terug naar huis naar Duitsland een week geleden uit Nederland (Ik werkte in Nederland en ik kocht de motor daar). Ik ben duits, probeer ik de motor te verkopen in Duitsland, maar hier de belastingen te registreren het is duur.
Nu is de motor is met mij in Duitsland.


nog eens na gevraagd waar in Duitsland en hoelang hij hem al heeft ,krijg ik dit :
Hallo,

De motor is bij mij in Duitsland.

Heeft nederlandse borden en alle documenten die je nodig hebt om het te registreren.
Omdat ik niet kan gaan van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er twee manieren om de motor te hebben van mij:

1) Hier is mijn volledige adres: Rübezahlstraße 13, 81739 München, Duitsland

2) Ik kan leveren u de motor naar uw huisadres (dit zal zijn tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme transport. Als dit is ok met je laat het me weten en ik zal u de exacte stappen uit te leggen.

Alsjeblieft, laat me weten wat uw beslissing,

Heinrich


kan ik ergens checken of alles klopt (motor is verbouwd door Twin Performance in Ommen en die heb ik al aan de lijn gehad en die bevestigden dit ook)
 
bedankt en kutttttttttt .
was ook te mooi om waar te zijn , vandaar dat ik ook huiverig werd natuurlijk

ik zal ze Bij Startwin twin performance ook even waarschuwen
 
Laatst bewerkt:
bedankt en kutttttttttt .
was ook te mooi om waar te zijn , vandaar dat ik ook huiverig werd natuurlijk

ik zal ze Bij Startwin ook even waarschuwen
3 zinnen van de door jouw geciteerde mail was al voldoende om in te zien dat dit een oplichterij is.

Afsluiten en vergeten! :W

Of melden aan een instantie die zich daar mee bezighoudt, maar zeg nu zelf, dat is dweilen met de kraan open he ...
 
Heb alle mail + verwijzing naar de oplichter ook maar even naar Twin Performance Ommen gedaan , vindt het voor hun ook kwalijk omdat hun naam ook gebruikt wordt.

wel ff domper verwerken nu haha , twijfelde uiteraard ook omdat het allemaal net iets te perfect was , prijs/model/km stand

maar goed had van mn maat begrepen dat Harley's in het Zuiden goedkoper waren dus haha
 
Ik had een keer ook zo'n mail

Ik reageerde toen op een hele mooie dyna

Het was inderdaad te mooi om waar te zijn

Klote scammers :(
 
maar goed had van mn maat begrepen dat Harley's in het Zuiden goedkoper waren dus haha

Waarom? Als je een motor in het grensgebied koopt (omdat dat voor de hand ligt en naast de deur)in Duitsland of Belgie moet je gewoon invoer betalen van de Nederlandse staat.
Ik heb ook in het Zuiden gewoond en niks was daar goedkoper hoor?
 
Laat ik nou van deze meneer een triumph tiger kunnen kopen. Is toch geen (nigeriaanse) handelaar ??
;)

https://www.tweedehands.nl/motoren/...tentie&utm_source=ad_reactie&utm_medium=email

Hallo,

De motor is bij mij in Duitsland.

Heeft nederlandse borden en alle documenten die je nodig hebt om het te registreren.
Omdat ik niet kan gaan van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er twee manieren om de motor te hebben van mij:

1) Hier is mijn volledige adres: Rübezahlstraße 13, 81739 München, Duitsland

2) Ik kan leveren u de motor naar uw huisadres (dit zal zijn tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme transport. Als dit is ok met je laat het me weten en ik zal u de exacte stappen uit te leggen.

Alsjeblieft, laat me weten wat uw beslissing,

Heinrich

2017-02-15 9:18 GMT+01:00 Vincie

OK heinrich,
Waar in Duitsland kan ik hem dan bekijken?
Groet Vincent

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 14 feb. 2017 om 10:27 heeft Heinrich B <h.benke1951@gmail.com> het volgende geschreven:

> Hallo,
>
> De motor is in perfecte staat, geen motorproblemen. Heeft nederlandse borden en alle documenten en service boeken. Zie in de bijlage aan deze e-mail foto's.
> Ik keerde terug naar huis naar Duitsland een week geleden uit Nederland (Ik werkte in Nederland en ik kocht de motor daar). Ik ben duits, probeer ik de motor te verkopen in Duitsland, maar hier de belastingen te registreren het is duur.
> Nu is de motor is met mij in Duitsland.
>
> Als je echt geïnteresseerd bent om mijn motor te kopen, kunt u mij vertellen zo spoedig mogelijk, en zullen we een goede deal voor u en mij.
>
> Dank u en ik hoop dat ik binnenkort van u te horen,
>
> Heinrich
 
En nu heeft ie weer een k1200gt te koop. Na zijn email adres te hebben gegoogled kom ik hier op m-f terecht. Laat in mijn mail nou precies dezelfde text staan. :)
 
Ik kan het maar niet begrijpen dat het mogelijk blijft zulke advertenties op te stellen ...

... maar meer nog begrijp ik in de verste verte niet dat er toch altijd wel mensen zijn die daar (met open ogen) in lopen |(
 
Anton Pöttinger
Vor- und Nachname: Anton Pöttinger
Anschrift:
Straße: Rübezahlstraße 13
PLZ: 81739
Ort: München
Region:
Bundesland: Bayern
Telefonnummer: 089605990
Telefonnummer aus dem Ausland: +4989605990

Deze gast woont daar in werkelijkheid.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van: Heinrich B <h.benke1951@gmail.com>
Verzonden: zondag 5 maart 2017 15:28
Aan: ------
Onderwerp: Re: Advertentie: [167535995 - BMW S 1000 RR ABS] - reactie ontvangen

Hallo,

De motor is in perfecte staat, geen motorproblemen. Heeft nederlandse borden en alle documenten en service boeken. Zie in de bijlage aan deze e-mail foto's.
Ik keerde terug naar huis naar Duitsland een week geleden uit Nederland (Ik werkte in Nederland en ik kocht de motor daar). Ik ben duits, probeer ik de motor te verkopen in Duitsland, maar hier de belastingen te registreren het is duur.
Nu is de motor is met mij in Duitsland.

Als je echt geïnteresseerd bent om mijn motor te kopen, kunt u mij vertellen zo spoedig mogelijk, en zullen we een goede deal voor u en mij.

Dank u en ik hoop dat ik binnenkort van u te horen,

Heinrich

:P
 
Heinrich B (h.benke1951@gmail.com)

Verzonden items
ik ben volgende week in munchen en tref je wel op het besproken adres. Tot volgende week!


Ik ben voor mijn werk om de week in münchen, hierna geen reactie meer })
 
Heinrich B (h.benke1951@gmail.com)

Verzonden items
ik ben volgende week in munchen en tref je wel op het besproken adres. Tot volgende week!


Ik ben voor mijn werk om de week in münchen, hierna geen reactie meer })


haha opknopen die gast ,
ik zei ook dat ik hem wel kwam bekijken , kom vaak genoeg in de buurt (not) .
tot op vandaag ook niets meer gehoord.

snap niet dat dit eigenlijk niet te verkomen is bij speurders.
 
Toch helpt het wel om deze figuren te melden. Ik kreeg laatst keurig van Marktplaats bericht dat er iemand op één van mijn advertenties had geboden, die bekend staat als oplichter. Dus. Toch fijn om te weten.
 
actief mannetje ...nu weer met een r1200gs voor ongeveer 2500/3000 onder de marktprijs ...

Hallo,

De prijs voor de motor is 7.500 euro. Ik zal betalen voor het vervoer en alles. Het zal komen met alle documenten aan het in uw naam te registreren bij het postkantoor. Ik kan de motor in maximaal 2-4 dagen te leveren met een transportbedrijf.
Stuur mij uw gegevens in, daarna zal het transportbedrijf contact met u opnemen met het transport informatie en betalingsgegevens.
Nadat u de motor ontvangt, moet je vijf dagen om het te inspecteren en als je niet bevalt, zal het bedrijf de motor terug te keren naar mij, en ik zal betalen voor het vervoer.

Stuur mij deze informatie:

Voor-en achternaam:
Volledig adres:
Plaats:
Postcode:
land:
Telefoonnummer:

Bedankt voor uw tijd en medewerking en ik hoop dat u zult genieten van de motor,


Heinrich
 
Woehaha vast en zeker dezelfde prins uit Nigeria die even niet bij zn vermogen van 50 miljoen kon komen maar als ik even 5000 euro stuurde voor een advocaat..........................idd na de 3e zin weet je dat dit oplichterij is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan