The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wauw een upload in dezelfde minuut !! Dit was seconde werk geworden 8-)
Was me nog niet opgevallen eerst _O-

Ik kom thuis, vrouwtje iets later ook, zij heeft een Filipijnse vriendin in Landen (klein stadje kort bij ons), en ik wist daar die watertoren staan.

Mijn vrouw moest nog wat terug brengen.
Ik zeg, "let's go by motorcycle, I want a picture from that watertower, but first I will do research to be sure it is build in stones."
Zij, "I pass already many times there, it is from stones!"
Ik: "But I want to be sure." dus ik zoek het op op internet, en ja, hij is van steen.

Dus eerst naar die watertoren, foto en uploaden. Daarna zag ik jouw tweede bericht, die eerst niet gelukt was, je uitleg en link van welke watertoren. Ik dacht, dat dat je foto moest zijn, en dacht dus "yes, I'm just on time!!"

Dus, ik da dichterbij, om een close up te maken om de stenen zichtbaar te krijgen ... zie ik dat je een nieuwe opdracht hebt geplaatst ...

Dan merk ik je eerste bericht ... -O-

Mijn vrouw: "see, you have to listen to your wife, I told you, it is from stone, now you lost 5 minutes doing research!" ...
En ze heeft nog gelijk ook _O-

Ach, één voordeel, door deze te missen, heb ik eindelijk "5 op 1 dag" *O*
 
full

De alom bekende Red Bull Mini
 
Weekend kalmte :P

Ook dat ga je nog leren hier, de ene dag vliegen we erdoor alsof ons leven er van af hangt, de andere lijkt het alsof we dood* zijn :P

* lees: of we een leven buiten MF hebben :+

Of het ligt aan de opdracht.. het is er wel eentje van uhm oké 😬 maarja zal weer op een niet voor de hand liggende plek liggen.
 
Laatst bewerkt:
Weekend kalmte :P

Ook dat ga je nog leren hier, de ene dag vliegen we erdoor alsof ons leven er van af hangt, de andere lijkt het alsof we dood* zijn :P

* lees: of we een leven buiten MF hebben :+

Of het ligt aan de opdracht.. het is er wel eentje van uhm oké 😬 maarja zal weer op een niet voor de hand liggende plek liggen.
Kan vanalles zijn he, mijn foto was maar een voorbeeld. Genomen vlak bij die watertoren. Ik laat mij meestal inspireren door de omgeving waar ik een opdracht uitvoer. Maar uiteraard is een gewone stalen buizen leuning niet design te noemen.
Een zitbank in mozaïek tegeltjes werd toch ook gevonden? Dan zal een trap met design leuning toch ook wel bestaan zeker? Meestal te vinden in een streek waar wel meer vormen van kunst te vinden is. In de buurt van musea, of in de buurt van tot kunst omgevormde dingen, zoals bij die watertoren bijvoorbeeld ...
[afbeelding]
Meer dan dit kan ik niet vinden
Tja, dat is nu niet meteen een design leuning he -O-
 
Maar het blijkt dus wél te bestaan he, design leuningen *O* ... profiteer van het weer en zoek nog een beetje :]

De leuningen wel ja...de combinatie trap en betonnen "design" leuning ervan heb ik mijn twijfels over.

Mn zoektocht was al gestopt op het moment dat ik de opdracht las. Elke denkbare trap heeft een leuning van staal. Wellicht dat dat staat in de voorschriften.. maar heb dat nog niet kunnen vinden erin..
 
De leuningen wel ja...de combinatie trap en betonnen "design" leuning ervan heb ik mijn twijfels over.

Mn zoektocht was al gestopt op het moment dat ik de opdracht las. Elke denkbare trap heeft een leuning van staal. Wellicht dat dat staat in de voorschriften.. maar heb dat nog niet kunnen vinden erin..
Het hoeven dan ook niet per se betonnen leuningen te zijn. Ook in stalen leuningen heb je design ;)

En leuningen met deze pijlers is ook design he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd. Iedereen heeft het recht die trap te betreden om aan te bellen aan die deur :Y

Met openbaar bedoelde ik eigenlijk vooral "buiten" en dus niet uw eigen trap in uwen tuin of in uw huis ;)

Next!

Qua openbaar zitten we in ieder geval op 1 lijn :P

Je motor bij een lipton ice tea parasol in het openbaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan