Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice ride Sonny :-)

Bedankt, dit is hem :)
full
 
154u9tj.jpg


Ik ga in 2017 nog een stapje verder... Zijn er mensen al benieuwd? :9
 
Laatst bewerkt:
Als je uit de kast gaat komen is dit denk ik niet het juiste forum.

Waar slaat dat nou weer op? Ten eerste val ik niet op mannen en ten tweede is het homofoob zijn anno 2017 een uiterst bedroevende zaak. Iemand mag toch gaan en staan waar hij wil, net zoals hij doen mag waar hij of zij zin in heeft?
 
Waar slaat dat nou weer op? Ten eerste val ik niet op mannen en ten tweede is het homofoob zijn anno 2017 een uiterst bedroevende zaak. Iemand mag toch gaan en staan waar hij wil, net zoals hij doen mag waar hij of zij zin in heeft?

Hhahaa jij kunt wel een grapje waarderen zie ik :Y
Sorry dat ik jou op je gevoelige plek raakte!
 
Ik denk niet dat dat met Marsk zijn schrijfstijl te maken heeft Bart. Eerder met jouw interpretatie. Tot 2x toe zie ik je de mist in gaan in 1 uiting.

Pas als je mijn DVX200 op je motor zou gaan plakken ben ik nieuwsgierig. Elk ander scenario wens ik je veel plezier en succes met je motorvlog. Wees consistent. Wees vernieuwend.
 
Ik denk niet dat dat met Marsk zijn schrijfstijl te maken heeft Bart. Eerder met jouw interpretatie. Tot 2x toe zie ik je de mist in gaan in 1 uiting.

Pas als je mijn DVX200 op je motor zou gaan plakken ben ik nieuwsgierig. Elk ander scenario wens ik je veel plezier en succes met je motorvlog. Wees consistent. Wees vernieuwend.

Ik ben het niet met je eens, met verbale communicatie is een sarcastische/ironische leus goed te herkennen, vanuit een stuk tekst niet, zeker niet als je geen '...' of smileys oid gebruikt, maar dat is mijn mening... Verder zie ik mijzelf niet als 'vlogger' omdat dat veelal irritant of saai is, wacht maar rustig af ;) (of niet :9)
 
Met verbale communicatie is een sarcastische/ironische leus goed te herkennen, vanuit een stuk tekst niet, zeker niet als je geen '...' of smileys oid gebruikt

Komt daarom dus aan op een ieders interpretatie. Jij greep mis. Das oké. Je kent Marsk niet. Marsk is niet van de emoji's enzo. Wel meer niet. So you are in for a treat.
 
Ga je veel plezier van hebben Marski, van de SC-Project set.
Zit er bij mij ook onder en iedere keer als ik de machine start wordt ik al vrolijk.
 
Weet iemand toevallig of onze MT 07 opnieuw geprogrammeerd moet worden na het plaatsen van een volledige SC Project uitlaat? Zo ja, wat kun je dan het beste doen? Ik houd mijn motor graag heel :)
 
Weet iemand toevallig of onze MT 07 opnieuw geprogrammeerd moet worden na het plaatsen van een volledige SC Project uitlaat? Zo ja, wat kun je dan het beste doen? Ik houd mijn motor graag heel :)
Nee. Je hebt geen remap nodig bij het installeren van een nieuwe uitlaat.
 
Heren, is het een idee als ik een FAQ plaats bij de openingspost van dit topic? Is dat handig? Wat vinden jullie?

Bijvoorbeeld de vraag van die remap, die heb ik al aardig wat keren beantwoord. Is niet erg. Maar dat kan handiger als je het mij vraagt.
 
Heren, is het een idee als ik een FAQ plaats bij de openingspost van dit topic? Is dat handig? Wat vinden jullie?

Bijvoorbeeld de vraag van die remap, die heb ik al aardig wat keren beantwoord. Is niet erg. Maar dat kan handiger als je het mij vraagt.

Een heel goed idee!
 
Heren, is het een idee als ik een FAQ plaats bij de openingspost van dit topic? Is dat handig? Wat vinden jullie?

Bijvoorbeeld de vraag van die remap, die heb ik al aardig wat keren beantwoord. Is niet erg. Maar dat kan handiger als je het mij vraagt.

Dat is een goed idee :t .

Edit: woensdag de Hyperpro achterschokdemper besteld. Ben benieuwd wanneer deze binnen is en hoe ie zal bevallen in combinatie met de Hyperpro voorveren die ik al op mijn motor heb zitten. Zal vast stukken strakker rijden/sturen.
 
Dat is een goed idee :t .

Edit: woensdag de Hyperpro achterschokdemper besteld. Ben benieuwd wanneer deze binnen is en hoe ie zal bevallen in combinatie met de Hyperpro voorveren die ik al op mijn motor heb zitten. Zal vast stukken strakker rijden/sturen.

Heel benieuwd naar jou bevindingen Wim.
Mijn volgende upgrade zal een strakker veerijzer zijn.
Al gaat mijn voorkeur op dit moment niet uit naar Hyperpro.
 
Vanmorgen de tijd gepakt om de R6 gashendel te monteren. Moest ook nog aan de linkerkant een kleine verstelling doen. Anders was het te strak en reageerde de hendel niet goed.
Natuurlijk een testrit gemaakt en na even wennen voelt het goed aan en het verschil bij volgas open is erg goed merkbaar. Dit rijd een stuk comfortabeler. Zo mag de Yamaha de MT uit de fabriek laten rollen. ;)
 
Als ie er onder zit, dan zal ik het hier posten. Naar wat voor vering ben jij op zoek?

Ben nogal gevoelig voor kleuren.
Zou dan ook geen paarse variant op mijn MT willen.
Ik denk dat de standaard aftermarket shocks voor elkaar niet onder doen.
Zat al een beetje te kijken naar een Wilbers black-line.

Jij hebt wel al je voorvering vervangen toch?
Is dat een groot verschil?
Af en toe zit ik bij het stoplicht ongemerkt wat te pompen met de voorvork.
Ben met de standaard vering voor niet heel tevreden dat zou beter kunnen.
Dus dat zou ook mijn eerste stap zijn.
De prijs is een no-brainer daar hoef je het niet voor te laten.
Ik zou het ook heel graag zelf doen de voorvering vervangen.
Had een mooi filmpje gezien waar iemand dit goed duidelijk maakt:
https://www.youtube.com/watch?v=ERweonEcuK4
 
Dat heb ik ook marski69. Kleur bepaald veel. Vooral in de details.

Ik ben trouwens benieuwd hoe de zwarte sc project uitlaat jou gaat bevallen. Stond vorig jaar op het punt een sc project te bestellen, maar gelukkig even uitgesteld en toen kwam de zwarte versie op de markt. Ik hoop dat als ik nog wat langer wacht, ze de S1 variant ook in het mat zwart uitbrengen.

Over kleur en details gesproken. Het begint weer te kriebelen dus mijn aandacht richt ze weer wat meer op het motorrijden. Daarom begonnen met de eerste update van het seizoen. Een aardige bestelling gedaan bij Pro-Bolt.

z2lx6Gi.jpg


Oranje bouten voor de engine cover, tank klepje, achterwiel en nog wat andere kleine dingen. Voor mijn mat grijze kappen heb ik zwarte schroeven gekozen, ter vervanging van de meer zilver gekleurde schroeven die er nu op zitten. Oogt wat rustiger en strakker.


Tank klepje heb ik even als eerste gedaan.

m0EtUWA.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben nogal gevoelig voor kleuren.
Zou dan ook geen paarse variant op mijn MT willen.
Ik denk dat de standaard aftermarket shocks voor elkaar niet onder doen.
Zat al een beetje te kijken naar een Wilbers black-line.

Jij hebt wel al je voorvering vervangen toch?
Is dat een groot verschil?
Af en toe zit ik bij het stoplicht ongemerkt wat te pompen met de voorvork.
Ben met de standaard vering voor niet heel tevreden dat zou beter kunnen.
Dus dat zou ook mijn eerste stap zijn.
De prijs is een no-brainer daar hoef je het niet voor te laten.
Ik zou het ook heel graag zelf doen de voorvering vervangen.
Had een mooi filmpje gezien waar iemand dit goed duidelijk maakt:
https://www.youtube.com/watch?v=ERweonEcuK4

Hyperpro heeft voorzover ik weet ook een zwarte buitenveer. Dan past ie wat beter bij de motor :). Denk idd dat de kwaliteit van de shocks niet zoveel voor elkaar onder doet. Tenzij je hele dure Ohlins vering hebt.

Toen ik de motor kocht zaten er al nieuwe voorveren in. Dat had ik zo afgesproken met dealer. Qua voorvering merk ik nog niet zoveel verschil, ook omdat ik maar 20 km op een MT07 heb gereden met standaard voorvering. Denk dat ik bij de nieuwe achtershock straks het verschil beter zal voelen. Mijn ervaring met de standaard achershock is dat als je een beetje sportief aan het sturen bent de motor wat "deinerig" wordt en het achterwiel glijdt makkelijk weg.

De voorvering vervangen zal idd wel te doen zijn als ik het filmpje zo zie. Enige sleutelvervaring is natuurlijk wel handig en ik zou een goede momentsleutel gebruiken/aanschaffen :Y .
 
Dat heb ik ook marski69. Kleur bepaald veel. Vooral in de details.

Ik ben trouwens benieuwd hoe de zwarte sc project uitlaat jou gaat bevallen. Stond vorig jaar op het punt een sc project te bestellen, maar gelukkig even uitgesteld en toen kwam de zwarte versie op de markt. Ik hoop dat als ik nog wat langer wacht, ze de S1 variant ook in het mat zwart uitbrengen.

Over kleur en details gesproken. Het begint weer te kriebelen dus mijn aandacht richt ze weer wat meer op het motorrijden. Daarom begonnen met de eerste update van het seizoen. Een aardige bestelling gedaan bij Pro-Bolt.

[afbeelding]

Oranje bouten voor de engine cover, tank klepje, achterwiel en nog wat andere kleine dingen. Voor mijn mat grijze kappen heb ik zwarte schroeven gekozen, ter vervanging van de meer zilver gekleurde schroeven die er nu op zitten. Oogt wat rustiger en strakker.


Tank klepje heb ik even als eerste gedaan.

[afbeelding]

Daar had ik ook nog naar gekeken om de metaal kleurige te vervangen
met bijhorende kleur van de kappen maar dat is wel aan de prijs
als je het helemaal gaat doen. Wel mooi spul dat Pro-Bolt!
Kun je mij aangeven welke je hebt aangeschaft voor de kappen?
Artikelnummer Pro-Bolt of link van webshop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan