Racen/vrij rijden op een ZX-10R!

Niet heel veel, ik kocht deze zo met WSBK racekuip (CRC) en kit ECU en kabelboom en een hoop lightech en valtermoto goodies (rearset en hendels enzo).
Enige echte investering was de originele vering vervangen (door k-tech).

Klinkt goed!

Mocht ik je spotten kom ik wel even kijken komende dinsdag;).
 
Onlangs na een akkefietje met mijn ZX-7R op Hockenheim B| , Tinkerbell van Shuriken overgenomen. :X
Met de winter voor de deur voorlopig er maar een Winter Edition van gemaakt. :+
Over 2 weken met de laatste OW Cup wedstrijd maar eens kijken hoe zo'n compensatie fiets het op het circuit doet. :]

full
 
Onlangs na een akkefietje met mijn ZX-7R op Hockenheim B| , Tinkerbell van Shuriken overgenomen. :X
Met de winter voor de deur voorlopig er maar een Winter Edition van gemaakt. :+
Over 2 weken met de laatste OW Cup wedstrijd maar eens kijken hoe zo'n compensatie fiets het op het circuit doet. :]

[afbeelding]

Nondejus... Wat een p*rno in dit forum allemaal...
 
Onlangs na een akkefietje met mijn ZX-7R op Hockenheim B| , Tinkerbell van Shuriken overgenomen. :X
Met de winter voor de deur voorlopig er maar een Winter Edition van gemaakt. :+
Over 2 weken met de laatste OW Cup wedstrijd maar eens kijken hoe zo'n compensatie fiets het op het circuit doet. :]

[afbeelding]

Mooiiii, en powered by Fairydust staat er nog op!!
 
Zijn er nog meer mensen die donderdag (29 september) op Zolder mee doen met de sprint races of vrij rijden?

Voor de ow-cuppers: Alvast goede race dag morgen en probeer de glimmende kant boven te houden ;) .
 
Ben in de race voor een zx 10 uit 2008. Ding heeft kleine 17k gelopen op het circuit.. waar moet ik op letten? Is dit een verstandige keuze? Graag ervaring tips, tricks etc.

Gr. Michael
 
Is geen verstandige keuze. 17k circuitkilometers zonder revisie is vragen om problemen. Laat ik nou een zx10 2015 te koop hebben staan met maar 3000 kilometers. Staat wel op marktplaats als je eventueel belangstelling hebt
 
Zag dat de Circuitdagen 2017 al op div site's te vinden is alleen msl blijft een beetje achter, hopelijk kunnen we in 2017 wat meer rijden dan dit jaar.
 
Mannen,

Iemand hier de achter veer al eens geshimed om de achterkant omhoog te brengen bij een 08/09?

Wil dit namenlijk gaan doen, maar het lijkt er op dat ik dan de split pen om de moer te borgen niet meer kwijd kan.
 
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.

edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.
 
Laatst bewerkt:
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.

edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.

Dat is dus tussen de 15 en 20mm (er van uitgaande dat je de standaard vul ring verwijderd hebt). Best flink. Weet ik in ieder geval dat ik met 5mm redelijk mild zit.

Hartelijk dank!
 
Laatst bewerkt:
ik zal van het weekend wel ff meten hoe lang hij nu is incl. preload.

edit: is nu ong. 360-365mm, stock is volgens mij 338-336mm.

Heb de veer nu 5.8mm opgehoogd. Wat een wereld van verschil! Ken de 10 niet meer terug (erg positief!).

Nogmaals bedankt voor je info
 
Laatst bewerkt:
Zal me ook maar eens officieel gaan melden hier :).

Kawasaki zx10r 2008:
-Voor en achter hyperpro veren (Op gewicht afgesteld)
-SKF low friction keringen voor
-Akra E-keur demper (met klep)
-Akra middendemper vervangingspijp
-Katalisator uit de org. voorbochten gehaald
-Clean air injectie afgesloten
-K&N luchtfilter (moet nog vervangen worden voor een stillere)
-Stale leidingen voor en achter
-Race sinter remblokken
-CRC Race kuipen
-Stealt achtertandwiel (+2)
-Voortandwiel -1
-Tsubaki Sigma 'X' Ring ketting
-Snelgas
-Domino grips
-Subframe geminimaliseerd
-Stelplaten voor de voetsteunen
-Omgekeerd schakelen en kortere hevel voor kortere slag
-LSL Valblokken (org. kawa optie)
-Speedo healer
-Banden --> Altijd hoge segment michelin (Op het moment tijdelijk nog pilot supersport evo's)

Zoals ze er nu bij staat, nog niet helemaal af. Ze moet nog gespoten worden, nog een race accu krijgen en een GPS laptimer triger.

y4mtCT5jagO2XW93_TMSRzEz9xMZJ45eK1ZIc9iSdcHiPnBQ0NNr3_G_SRvnkHU8UK7sUafbxIT9eRe_0NMxEbsSivvnCN09xioVyHgGOaLNgbteXVYcHWyJsi5MYsq58e7gvvsDuVTuWojE47C_Cox6g_RivpP4ALjez_QoEsgSAHONT7mE-Yd_jbn8Qvs7Ilv3MseC-x0dvLgIeYn7SjwTw


Zondag de eerste dag op zolder gepland staan, om te beginnen maar in minder snel (ben een 6r gewend als racer). Ben erg benieuwd :+.

(PS, voetsteun is voor vervoer. Gaat er netjes af op de baan :t)

(PPS, Als iemand nog een org. filter te leen heeft voor zondag, graag. Vertrouw er niets van met het inlaat geluid op zolder)
 
Laatst bewerkt:
Zal me ook maar eens officieel gaan melden hier :).

Kawasaki zx10r 2008:
-Voor en achter hyperpro veren (Op gewicht afgesteld)
-SKF low friction keringen voor
-Akra E-keur demper (met klep)
-Akra middendemper vervangingspijp
-Katalisator uit de org. voorbochten gehaald
-Clean air injectie afgesloten
-K&N luchtfilter (moet nog vervangen worden voor een stillere)
-Stale leidingen voor en achter
-Race sinter remblokken
-CRC Race kuipen
-Stealt achtertandwiel (+2)
-Voortandwiel -1
-Tsubaki Sigma 'X' Ring ketting
-Snelgas
-Domino grips
-Subframe geminimaliseerd
-Stelplaten voor de voetsteunen
-Omgekeerd schakelen en kortere hevel voor kortere slag
-LSL Valblokken (org. kawa optie)
-Speedo healer
-Banden --> Altijd hoge segment michelin (Op het moment tijdelijk nog pilot supersport evo's)

Zoals ze er nu bij staat, nog niet helemaal af. Ze moet nog gespoten worden, nog een race accu krijgen en een GPS laptimer triger.

[afbeelding]

Zondag de eerste dag op zolder gepland staan, om te beginnen maar in minder snel (ben een 6r gewend als racer). Ben erg benieuwd :+.

(PS, voetsteun is voor vervoer. Gaat er netjes af op de baan :t)

(PPS, Als iemand nog een org. filter te leen heeft voor zondag, graag. Vertrouw er niets van met het inlaat geluid op zolder)

Ik zou ff je tijden in de gaten houden maar ik denk dat je vrij vlot bij snel mee kan.

Verder heb ik (volgens mij) met crc kuipen dat hij de grond raakt tenzij ik m echt ver omhoog schroef achter, dus als je wat gekraak hoort is dat het waarschijnlijk;). Veel plezier zondag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan