Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe doen jullie dat eigenlijk met warmrijden? Zoals vanochtend blijft ie ergens onder de 70 graden staan. Vanmiddag wordt ie wel lekker warm. En ik draai natuurlijk vrijwel direct de snelweg op met 5500-6000 toeren en dan rustig aan naar huis. Maar ik vind dat vrij veel nog eigenlijk.
 
Hoe doen jullie dat eigenlijk met warmrijden? Zoals vanochtend blijft ie ergens onder de 70 graden staan. Vanmiddag wordt ie wel lekker warm. En ik draai natuurlijk vrijwel direct de snelweg op met 5500-6000 toeren en dan rustig aan naar huis. Maar ik vind dat vrij veel nog eigenlijk.

Stukje afplakken, word hij wel warm genoeg :)
 
Hoe doen jullie dat eigenlijk met warmrijden? Zoals vanochtend blijft ie ergens onder de 70 graden staan. Vanmiddag wordt ie wel lekker warm. En ik draai natuurlijk vrijwel direct de snelweg op met 5500-6000 toeren en dan rustig aan naar huis. Maar ik vind dat vrij veel nog eigenlijk.
_O- ik ben ook zo spastisch wat betreft warmrijden. Probeer te vermijden dat ik direct de snelweg op moet.
 
Laatst bewerkt:
2017-03-23-17.06.25-Medium-800x449.jpg

Telefoonhouder is binnen met een form stem yoke mount (10-13.2mm met een 1 inch ball) en zit op de brommer. :)
2017-03-23-16.45.15-Medium-800x450.jpg

2017-03-23-16.50.28-Medium-800x450.jpg

Ik gebruik dan mijn Lumia van het werk met een 32gb SD kaart erin, offline maps via Nokia Here en de instelling snelwegen mijden werkt best goed was ik al achter gekomen. :)
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Telefoonhouder is binnen met een form stem yoke mount (10-13.2mm met een 1 inch ball) en zit op de brommer. :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik dan mijn Lumia van het werk met een 32gb SD kaart erin, offline maps via Nokia Here en de instelling snelwegen mijden werkt best goed was ik al achter gekomen. :)
Ziet er goed uit! Wel zou ik de temperatuur van de telefoon in de gaten houden.. Mijn ervaring is dat de telefoon in de zon, tijdens navigeren en opladen aardig warm kan worden. En zo'n hoes is daarbij dan een broeikas.
 
_O- ik ben ook zo spastisch wat betreft warmrijden. Probeer te vermijden dat ik direct de snelweg op moet.


Ik heb als regel om nooit meer als de helft van het toerenbereik te draaien bij koude motor
(wat in z'n 6 je op genoeg wegen al boetes kan opleveren)

Ik zou niet weten wat de snelweg voor probleem moet opleveren, gezien je daar een veel constantere belasting op een koude motor houd i.p.v. binnen de bbk waar je elke keer moet afremmen en optrekken
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je wel een punt idd, sowieso met warmrijden moet je gewoon niet teveel belasten door veel gas te gaan lopen geven maar 5 a 6000 toeren zit je nog ruim onder de helft, dus dat zal wel loslopen dan. :)
 
Vandaag wat dijkjes gepakt in de buurt van Vreeland, Nederhorst den Berg, Overmeer, etc, goed vermaakt. 8-) Niet een heel zuinig dagje geweest. :X Getankt gister voor ik thuis kwam, voor ik vandaag weer naar huis kon maar weer getankt. :X
[img=800,450]https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2017/03/2017-03-25-12.43.06-Medium-800x450.jpg[/img]
[img=800,450]https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2017/03/2017-03-25-12.42.55-Medium-800x450.jpg[/img]
Ik wist niet dat je de standaard uitlaat zo heet kon stoken dat ie ook plofjes geeft. })

En china ftw *O* Motor H7 led kit, met adapterring, fuck yeah. 8-)
[img=675,1200]https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2017/03/2017-03-25-18.55.14-Custom.jpg[/img]
 
Vandaag wat dijkjes gepakt in de buurt van Vreeland, Nederhorst den Berg, Overmeer, etc, goed vermaakt. 8-) Niet een heel zuinig dagje geweest. :X Getankt gister voor ik thuis kwam, voor ik vandaag weer naar huis kon maar weer getankt. :X
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wist niet dat je de standaard uitlaat zo heet kon stoken dat ie ook plofjes geeft. })

En china ftw *O* Motor H7 led kit, met adapterring, fuck yeah. 8-)
[afbeelding]

lekker hoor!!!
 
Groeten uit Portimao , :W

@ Robin merci en ik doe het lekker rustig aan en veel leren etc.

Twee droge dagen hebben we al gehad morgen vermoedelijk wel regen? Mazzel de meeste regenval viel in de avonduren en nacht.

Kei leuk circuit dit *O* hoog laag veel blind begin langzaam ook mijn draai te vinden.Rij 3 a 4 sessies max ja weong klopt ben zelf niet fit heb een virus infectie al een weekje en vandaag weer ziek.Einde dag ging het wel weer beter toen wel 2 halve sessies gereden.

De Srad die loopt echt als speer met tandwiel voor -1 en het achter tandwiel +2 ,met het voorwiel los vd grond plus in de 6 versnelling op het rechte stuk :9 Goede setting dus. :t

Leuke groep hebben we 13 man allemaal toffe kerels 8-)

Nu bedtijd O-) :z :W
 
Laatst bewerkt:
Groeten uit Portimao , :W

@ Robin merci en ik doe het lekker rustig aan en veel leren etc.

Twee droge dagen hebben we al gehad morgen vermoedelijk wel regen? Mazzel de meeste regenval viel in de avonduren en nacht.

Kei leuk circuit dit *O* hoog laag veel blind begin langzaam ook mijn draai te vinden.Rij 3 a 4 sessies max ja weong klopt ben zelf niet fit heb een virus infectie al een weekje en vandaag weer ziek.Einde dag ging het wel weer beter toen wel 2 halve sessies gereden.

De Srad die loopt echt als speer met tandwiel voor -1 en het achter tandwiel +2 ,met het voorwiel los vd grond plus in de 6 versnelling op het rechte stuk :9 Goede setting dus. :t

Leuke groep hebben we 13 man allemaal toffe kerels 8-)

Nu bedtijd O-) :z :W

nice Willem, geniet ervan!!
mocht je Martijn en Elvira toevallig spreken daar, doe ze de groeten van mij. zijn gasten waar ik weleens wat daagjes mee heb gereden, zij zijn nu ook daar. rijden beide yamaha r6
 
Groeten uit Portimao , :W

@ Robin merci en ik doe het lekker rustig aan en veel leren etc.

Twee droge dagen hebben we al gehad morgen vermoedelijk wel regen? Mazzel de meeste regenval viel in de avonduren en nacht.

Kei leuk circuit dit *O* hoog laag veel blind begin langzaam ook mijn draai te vinden.Rij 3 a 4 sessies max ja weong klopt ben zelf niet fit heb een virus infectie al een weekje en vandaag weer ziek.Einde dag ging het wel weer beter toen wel 2 halve sessies gereden.

De Srad die loopt echt als speer met tandwiel voor -1 en het achter tandwiel +2 ,met het voorwiel los vd grond plus in de 6 versnelling op het rechte stuk :9 Goede setting dus. :t

Leuke groep hebben we 13 man allemaal toffe kerels 8-)

Nu bedtijd O-) :z :W


Mooi man! Geniet ervan!
 
Gister de LED lamp binnen gekregen voor het dimlicht, vanochtend even bezig geweest met erin knutselen. Maar wat een kudtwerk. B| Ik heb alles behalve japanse handjes en er is niet fatsoenlijk bij te komen... Uiteindelijk wel gelukt, maar toch behoorijk lang aan het freubelen geweest. Zeker met het koelelement achterop en dan de verende pootjes goed te krijgen, zucht...

Maar het resultaat is er naar. *O*
2017-03-25-18.55.14-Custom.jpg

2017-03-26-11.37.18-Custom-e1490522455738.jpg

Ben benieuwd morgenochtend. :) Grootlicht en dimlicht met 60W LED, en stadslicht ook voorzien van LED. :)
 
Laatst bewerkt:
Groeten uit Portimao , :W

@ Robin merci en ik doe het lekker rustig aan en veel leren etc.

Twee droge dagen hebben we al gehad morgen vermoedelijk wel regen? Mazzel de meeste regenval viel in de avonduren en nacht.

Kei leuk circuit dit *O* hoog laag veel blind begin langzaam ook mijn draai te vinden.Rij 3 a 4 sessies max ja weong klopt ben zelf niet fit heb een virus infectie al een weekje en vandaag weer ziek.Einde dag ging het wel weer beter toen wel 2 halve sessies gereden.

De Srad die loopt echt als speer met tandwiel voor -1 en het achter tandwiel +2 ,met het voorwiel los vd grond plus in de 6 versnelling op het rechte stuk :9 Goede setting dus. :t

Leuke groep hebben we 13 man allemaal toffe kerels 8-)

Nu bedtijd O-) :z :W
Veel plezier Willem! Geniet ervan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan