#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Hallo allemaal,

Sind een jaar ben ik in het bezit van een vfr800fi. Nu druk met onderhoud bezig.
Mijn wens was om iets meer inlaat geluid te creëren. Nu ben ik bekend met de 3 bekende mods. Snorkel, flapper en pair-valve.

Kan ik dan alleen de snorkel-mod uitvoeren?
Of moet ik dan ook de flapper en pair-valve mod uitvoeren?
 
Maar hier is het stiller dan daar....
En die van daar hebben binnenkort een knutseldag hier in de buurt.

Dat hebben die van daar dan wel weer....

Dat mis ik hier.
 
Het is misschien niet jouw plekkie en je kan lachen maar je kan toch de feiten niet wegwuiven :W
Op dit moment ergens midden op de dag hebben daar al 20 verschillende mensen al minimaal 1 bericht geplaatst en elke dag zijn daar tientallen posts.
Hier is het vaak dagen en soms zelfs weken geheel stil.
Als ik MF open dan opent hij op de sport sectie en dan kijk ik eerst of hier wat gepost is maar echt veel meerwaarde vind ik het niet hebben. Ook regelmatig dat ik hier dezelfde posts tegenkom als daar.
Ik blijf het hier trouw volgen maar echt actief zal ik niet worden.
 
Ach het is zo'n goed ding dat er niks op aan te merken is 😆

Eens hoor Ray, als je heel enthousiast bent is dat de betere plek.

Het is hier wel eens drukker geweest en hebben leuke meets gehad o.a. bij mij thuis. De nieuwere rijders hier zijn nog niet zo ondernemend.
 
Niet lullen maar rijden.... O-)

Het maakt niet uit waar je je verhaal kwijt wil, als je maar geniet van de VFR ;)
 
Dat rijden komt wel goed, heb nog niet heel veel gereden maar er staat toch al dik 2000km op de nieuwe en morgen vertrek ik ook weer om 4 dagen te gaan rijden.
 
Tja . . toe waren we nog jong.
.
.
.

Althans jij.
(Toen hadden jullie nog geen kinderen).

Daar zat geen maand meer tussen met die dikke buik van Truus toen })

Zal eens plaatje plaatsen hoe dat kroost nu mee gaat met de VFR ;)
 
H é overheen gelezen.
Leuk.
en ?
hoe gaat het met "Blackie " ?
:W

En? we hopen dat het weer een mensje wordt.... _O-

Blackie gaat weer als de brandweer, eindelijk twee kleppen kunnen stellen na 85000 km's O-) Ik moet alleen de kleine man er steeds bij wegslaan :Y ;) zodra de garagedeur open gaat, staat hij er naast en maakt hij allemaal motorgeluiden :Y

hoe is het in Hillywood? :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan