Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Zo MT-09 is ingeruild.
Wel de Akra er nog onderuit geschroefd, dus als er nog interesse is in deze:
20160710_100707_zpsfhmilwdd.jpg

laat maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Rijd er al iemand met het nieuwe model akrapovic 2017?
Ben benieuwd naar het geluid met cat nu de nieuwe e4 norm van toepassing is.
 
Heeft iemand hier xenon of led als koplamp? Ik zit nu te kijken naar xenon 90 euro incl. inbouw en led voor 80 euro incl. inbouw. Ben benieuwd naar ervaringen specifiek voor de mt...
 
Cat en db killer kan er gewoon uit. Anders klinkt het net als orgineel
Bij de 2017 modellen zit de dB killer vastgelast. Je moet dan de puntlas uitboren en dan zit de dB killer zelf nog steeds mega strak. Bij oudere modellen is het een imbusje.
 
Vandaag mijn MT weer wakker gemaakt na zijn winterslaap.
Viel me toch een beetje tegen.
Probeerde het gisteren al,maar de accu was niet vol genoeg dus deze eerst even een nachtje weer aan de optimate gehangen.
Vandaag was de accu helemaal vol,maar moest toch een halve minuut doorstarten om hem aan de praat te krijgen.

Iemand ook een dergelijke ervaring?
 
Vandaag mijn MT weer wakker gemaakt na zijn winterslaap.
Viel me toch een beetje tegen.
Probeerde het gisteren al,maar de accu was niet vol genoeg dus deze eerst even een nachtje weer aan de optimate gehangen.
Vandaag was de accu helemaal vol,maar moest toch een halve minuut doorstarten om hem aan de praat te krijgen.

Iemand ook een dergelijke ervaring?

Bij mij was het accu er in en meteen starten, heb de accu zelf in de winter ook maar 3 keer een paar uur aan de druppellader gehangen ofzo.
 
Vanochtend ook 1 tik en lopen.
Heerlijk 200 km gereden
Bij de dealer de accu toch even laten doormeten,maar die is goed.

Misschien dat mijn MT een beetje gevoelig is voor de slechte benzine van tegenwoordig.
Zat er toch al ruim 5 maanden in.
 
Vanochtend ook 1 tik en lopen.
Heerlijk 200 km gereden
Bij de dealer de accu toch even laten doormeten,maar die is goed.

Misschien dat mijn MT een beetje gevoelig is voor de slechte benzine van tegenwoordig.
Zat er toch al ruim 5 maanden in.


Gooi je geen toevoeging erin dan in de winter?

Accu aan drupperlader en flesje Forte erin en al mijn motoren startten na de winterstop direct weer.
De MT dus ook :-)
 
Dat doe ik ik eigenlijk altijd wel,maar afgelopen jaar niet.

Vorig jaar ook geen last gehad met toevoeging.

Benzine is van matige kwaliteit tegenwoordig
 
Dat doe ik ik eigenlijk altijd wel,maar afgelopen jaar niet.

Vorig jaar ook geen last gehad met toevoeging.

Benzine is van matige kwaliteit tegenwoordig

Dus? Volgende keer maar weer de toevoeging erbij? :Y. Ik gooi elk jaar voor de winter een busje Forte Moto Power II erbij... duur spul en geen idee of het iets doet. Echter wel starten lopen elke keer, ook bij mijn Suzuki's in het verleden... *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij motoport Zelhem geweest stond een zwarte Mt 09 klaar voor aflevering is die van 1 van jullie hier?
 
Heeft iemand hier xenon of led als koplamp? Ik zit nu te kijken naar xenon 90 euro incl. inbouw en led voor 80 euro incl. inbouw. Ben benieuwd naar ervaringen specifiek voor de mt...

Even brutaal mezelf gequote... maar niemand hier ervaring met andere verlichting ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan