Het grote 900RR Fireblade topic DEEL 108

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.
Beterschap en alvast heel veel succes met de ooperati en we komen wel een keer langs op ziekenbezoek *D
 
Herkenbaar verhaal.

Wij willen voor de zomer de tuin achter af hebben, dat wil zeggen het terras opnieuw laten bestraten en het terras aan het water (hardhouten vlonder) afmaken.

Ik heb de hardhouten grondkering en balklaag al een paar jaar geleden gemaakt en toen is het er even bij ingeschoten om het af te maken.

Van de week heb ik even zitten tellen wat de planken en alle rvs bevestigingsmaterialen me nog gaan kosten, dat zijn een hele hoop circuitdagjes :P

Ja ik werk in de ijzerwarenhandel dus rvs is niet zo'n probleem maar alleen de tegels zijn samen al zo'n 800 euro. Idd een duur verhaal.
 
~
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.[/quote

Sterkte ermee. Komt vast goed! Ff door de zure appel heen. En daarna misschien wel pijn vrij. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja ik werk in de ijzerwarenhandel dus rvs is niet zo'n probleem maar alleen de tegels zijn samen al zo'n 800 euro. Idd een duur verhaal.

Dat scheelt inderdaad wel dan als je via je werk dat kan regelen :)

Ik heb net het hout besteld en uiteraard viel het toch nog iets duurder uit dan ik gepland had. (voor hetzelfde geld kan er ook een scherp geprijsde 929rr gekocht worden :X )
 
Laatst bewerkt:
Andere foto geplaatst ,hoop dat het nu goed is whahaha.
Zitten kortere hendels op en kleine carbon knippers ,de taartschep is vervangen door een kleinere ,nu nog een ander kuipruitje en sportdemper .


Andere sportdemper it is !

full

:P
 
Mijn excuses voor de late reactie :$

Ik heb net even gekeken maar het ruitje is er slechter aan toe dan ik dacht, eigenlijk zo erg dat het niet eens de moeite waard is om er een foto van te maken -O-

geen probleem man :) succes alvast de komende tijd, heb 2 jaar geleden ook een maand of 6 moeten revalideren, wat een kleine 400km dat jaar op de blade als resultaat had. Nu des te meer motivatie om hem elke dag te willen pakken met mooi weer.
 
@ Joep: Sterkte met a.s. operatie. Waar wordt het gedaan? Als je adres hebt kunnen wij een kaartje sturen.
@ Ananas: Grietje mag niet? :? Dan voortaan maar Griet. :+
@ Ghetto: Oliespoor van mijn voorvork alweer onzichtbaar op de bestrating? Voel mij nog schuldig spoor achter te laten op je net bestraat paadje.

Al wat bekend van de M&G? Datum 28 mei maar waar :? :?
En alleen wat beppen? Of pannenkoekje oid en klein rondje rijden?
 
@ Joep: Sterkte met a.s. operatie. Waar wordt het gedaan? Als je adres hebt kunnen wij een kaartje sturen.
@ Ananas: Grietje mag niet? :? Dan voortaan maar Griet. :+
@ Ghetto: Oliespoor van mijn voorvork alweer onzichtbaar op de bestrating? Voel mij nog schuldig spoor achter te laten op je net bestraat paadje.

Al wat bekend van de M&G? Datum 28 mei maar waar :? :?
En alleen wat beppen? Of pannenkoekje oid en klein rondje rijden?
_O-

Wel nee man, is allemaal niets meer van te zien. Enige wat ik nog zie is de groene aanslag, maar dat zit overal. Moet ik ook maar eens wat aan gaan doen trouwens :')
 
Daar komt ook nog bij dat ik de werkzaamheden om mijn gezeik met de hernia om zal moeten plannen:

Gisteren ben ik weer in de kliniek geweest en heb ik de uitslag van de MRI gehad: Dat wordt opereren.

Ik kon zelfs morgen al terecht maar dat was wat mij betreft wat te snel. Nu ben ik 5 april aan de beurt.

Dat betekent wel dat ik niet meer hoef na te denken of ik de wsbk races op Assen ga kijken of gewoon thuis. Ook zal ik als ik de informatie die ik mee heb gekregen moet geloven dit jaar waarschijnlijk de motor niet uit de garage rijden ben ik bang -O-

Maargoed, eerst maar afwachten hoe de operatie verloopt en vanaf daar zien we wel weer verder.

Kut man maar misschien brengt de operatie wel de oplossing. Alvast sterkte met de revalidatie. :t
 
@ Joep: Sterkte met a.s. operatie. Waar wordt het gedaan? Als je adres hebt kunnen wij een kaartje sturen.
@ Ananas: Grietje mag niet? :? Dan voortaan maar Griet. :+
@ Ghetto: Oliespoor van mijn voorvork alweer onzichtbaar op de bestrating? Voel mij nog schuldig spoor achter te laten op je net bestraat paadje.

Al wat bekend van de M&G? Datum 28 mei maar waar :? :?
En alleen wat beppen? Of pannenkoekje oid en klein rondje rijden?

Ik stel voor in de buurt van IJsselstijn, volgens mij heb je een Mac Donalds vlak langs de snelweg, makkelijk punt om af te spreken.

Dan misschien een ritje, hapje eten met wie wil?

Zo maar een idee?
 
Ik haak af voor zo'n meeting... 3 uur snelweg op 1 dag is voor mij echt een no go ;) Maar dat is niet erg :]

Net ff lekker een rondje gereden en ondanks de drukte op de weg best goed te doen... en even een paar mooie foto's gemaakt *O*

33257232150_9f030414bf_b.jpg

33484361522_23a93ca40f_b.jpg

33484360492_e56b80995f_b.jpg
 
Middag :W

Vanmiddag een lekkere rit gemaakt om maar eens de vering te checken. Ik ben geen Rossi zoals jullie wel weten, maar het verschil met hoe die voorheen afgesteld was, kon je gewoon niet omheen. Man man man, wat stuurt dat weer grandioos, ben er erg heppie mee *O* :]
 
Rob hoe is het bij Jeroen vd meer gegaan?


Wilde nog langskomen maar was ff bezig om de trailer raceklaar te maken van Raceteam Bollenstreek.

En moest nog een motor rijklaar maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan