Bo Bendsneyder deel 2

Gezien, ik vond het een leuk stuk! Geeft wel aan dat motorcoureur zijn naast de baan heel anders is. Een schaatser traint door te schaatsen, een voetballer door te voetballen, een motorcoureur... Door heel veel andere sporten te doen!

Mbt de voetballer, ben ik het met je eens :)
Maar vergis je niet in wat een schaatser er allemaal nog naast doet. Maar motorsport, autosport en F1 worden inderdaad vaak onderschat: "Die doen niet meer dan een beetje rondjes rijden". Uhu... Tot dat je docu's over oa. Senna voorbij ziet komen. Dan weet je wel beter. Maar goed, mensen die er zo over denken, kijken die docu's toch niet.
 
:}

Ik vind Bo een soort Wesley Sneijder van de motorsport... what's in a name :9
Weet niet waarom.. uiterlijk (en dan niet de lengte _O- _O- ) ? Rust in de stem ?

Hoop toch voor Bo, dat hij iets meer met zijn voetjes op de grond blijft staan. En zijn kinderen later niet van die belachelijke namen geeft en vervolgens de namen beeldscherm vullend groot op zijn arm tatoeëert :X

Maar ieder zijn ding hoor.
 
Laatst bewerkt:
Hoop toch voor Bo, dat hij iets meer met zijn voetjes op de grond blijft staan. En zijn kinderen later niet van die belachelijke namen geeft en vervolgens de namen beeldscherm vullend groot op zijn arm tatoeëert :X

Maar ieder zijn ding hoor.

Maak je maar geen zorgen .....Steven heeft het spul wel onder de duim ....Bo staat wel met 2 poten in de klei Rotterdammer he ;) :t
 
Maak je maar geen zorgen .....Steven heeft het spul wel onder de duim ....Bo staat wel met 2 poten in de klei Rotterdammer he ;) :t

Maak me daar zeker geen zorgen om. Zag alleen de vergelijking met die voetballer niet zo :)
 
Bo heeft vorig jaar een uitmuntend rookieseizoen gereden. Haast geen crashes, bekeken gereden en af en toe dienstbaar naar zijn teamgenoot Binder (de nr. 1 rijder in het team vorig jaar).
Ik verwacht ook zeker dat Bo dit jaar meer risico's zal gaan nemen en hoop op mooie (red bull rookie cup achtige)-gevechten. :P
 
Bo is echt een reus tussen de rest 😂
Hij is toch veel te groot voor zo'n Moto3 fietsje

C7nJAb7WkAAAeHT
 
kan me nog 2 anderen (italiaanse krullebollen) herrineren die te lang oogden voor hun 125cc machientjes en zich daar ook niet door uit het veld lieten slaan..

Hij is wel lang, maar hij is niet TE lang, dat laat ie ook prima zien momenteel.
 
Go Bo,geweldig om de Rotterdammer bovenaan de lijsten te zien :}
Genieten vanuit mijn stoel *D
Ik ga door dit de Moto3 nog leuker vinden dan welke klasse ook ;) :Y
 
Warrig begin van het seizoen: QP's zijn afgelast! De startinggrids worden gebaseerd op de FP tijden. Maar elk nadeel heeft een voordeel: Bo start vanaf P4. Go Bo, Gooooo!
 
Warrig begin van het seizoen: QP's zijn afgelast! De startinggrids worden gebaseerd op de FP tijden. Maar elk nadeel heeft een voordeel: Bo start vanaf P4. Go Bo, Gooooo!

Dat is inderdaad mooi meegenomen! Wel jammer dat er vandaag dus niet meer gereden wordt
 
Terug
Bovenaan Onderaan