Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Dat zou goed kunnen, we hebben het even nagekeken bij een identieke 06 en deze pakt direct aan inderdaad. Wat zou er aan het stifje kunnen slijten waardoor je deze moet vervangen dan.
 
Laatst bewerkt:
Dat kopje waarmee die ingrijpt die willen nog wel eens dun worden.
Waarschijnlijk zie je het wel als je het gedemonteerd hebt.
 
De cilinderkop van de circuitmotor is geflowd, uitlaatsysteem binnen, dynojetkit in de carbs.
Voorvork omgebouwd reshim etc. Hyperpro achtershock.
Spuitwerk is bijna klaar.
Dus ik kan weer bijna beginnen met opbouwen. :t

Owja ook nog een Zx10r gekocht uit 2004 voor op straat. :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal
Na 8 jaar aprilia rs 250 te hebben gereden
Vond ik het wel eens tijd voor wat anders..
Dus afgelopen vrijdag een groene 2009 zx6r gekocht!

Helaas niet zo snel als de zwarte uitvoering :+
 
Hallo allemaal
Na 8 jaar aprilia rs 250 te hebben gereden
Vond ik het wel eens tijd voor wat anders..
Dus afgelopen vrijdag een groene 2009 zx6r gekocht!

Helaas niet zo snel als de zwarte uitvoering :+

Leuk speelgoed, zowel de 250 als de zx6r. *D
 
Het eerste ritje van 2017 ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Thanks, de voorste is van een maat van mij
Sindskort heeft hij ook weer een zwarte zx6r :)

Een foto van onze motoren +/- 7 jaar geleden:


full
 
Laatst bewerkt:
van de week ga ik de koppeling vervangen van de 06 zx6r van mijn vriendin.
Zijn er nog punten om op te letten.

Ik weet bv dat van een Yamaha Radian de platen in een bepaalde volgorde moeten.
Is dat hier ook het geval, ik weet dat de laatste plaat een tand verschoven moet worden.

Ik heb een haynes manual en nog een digitaal wphb. Maar deze zijn in het engels, opzich heb ik hier geen moeite mee, maar toch makkelijker is iemand het in het NL even uitlegt ;)

Gr
 
Ik zorg er inderdaad gewoon voor dat ik het op de juiste volgorde doe. En dan komt het wel goed.
De platen even in de olie leggen voor die tijd.

Ik ben nu ook bezig met het opbouwen van de circuitmotor *O*
 
Laatst bewerkt:
Bij de yamaha moeten de platen steeds een stuk gedraaid zijn. Is dit bij de zx6r ook, kan hier niets iver vinden.

Wel natuurlijk eerst een frictie plaat daneen stalen plaat enz enz en de laatste moet een frictie zijn die in een nokje van de korf moet liggen met een tand.
 
Bij de yamaha moeten de platen steeds een stuk gedraaid zijn. Is dit bij de zx6r ook, kan hier niets iver vinden.

Wel natuurlijk eerst een frictie plaat daneen stalen plaat enz enz en de laatste moet een frictie zijn die in een nokje van de korf moet liggen met een tand.

Daar staat mij niets van bij. :N
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben in het bezit van een zx6r uit 1998.
Ik wil op de weg en circuit gaan rijden (geen wedstrijden of extreme tijden, gewoon voor de hobby)

Wat is wijsheid mbt verlichten van de motor.
Spiegels, verlichting en overbodige onderdelen worden gestript/gedemonteerd.
Ik wil ook een andere kappenset gaan kopen voor op het circuit, een setje die wel schade mag oplopen.

Hoe gaan jullie om met de originele RAM AIR? Ik kan me voorstellen dat demonteren alleen geen winstgevende optie is.
Zijn er andere oplossingen, of is het niet waard in verhouding kosten/vermogen?

Zijn er verder nog mensen die een '98 gebruiken op het circuit.

Via de zoekfunctie kom ik op heel veel nieuwere modellen en geen '98.

Bedankt!
 
Wat is er tegenwoordig mis met de groene? }) Seizoen is weer begonnen, heerlijk gereden vandaag en de 42.000km grens op de teller gepasseerd. Ben hem na 5 jaar en 30.000km nog steeds niet zat.
full


Toch wel langzaam aan het orienteren naar iets snellers, een 10 of een rc8... al zal het pijn doen om het groene kamp te verlaten :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb helaas gisteren het groene kamp verlaten, mijn groene 636 uit 2005 heb ik gisteren verkocht :). Opzich vond ik het wel jammer toen ik de koper op mijn 1e motor zag wegrijden... aan de andere kant heb ik nu een zwarte ZZR1400 en daarmee ben ik ondertussen flink verwend qua vermogen :P
 
Wat is er tegenwoordig mis met de groene? }) Seizoen is weer begonnen, heerlijk gereden vandaag en de 42.000km grens op de teller gepasseerd. Ben hem na 5 jaar en 30.000km nog steeds niet zat.[afbeelding]

Toch wel langzaam aan het orienteren naar iets snellers, een 10 of een rc8... al zal het pijn doen om het groene kamp te verlaten :p

Ik heb met die 636 ook ruim 70000 km gereden. En was hem ook nog niet zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan