MF LANDMARK RALLY 2017 VELUWEZOOM EN ACHTERHOEK

HertogJanJ

Die hard MF'er
1 jul 2009
251
0
Brummen
MF LANDMARK RALLY 2017 VELUWEZOOM EN ACHTERHOEK


Het doel van de Landmark Rally

De bedoeling is om Landmarks te zoeken aan de hand van foto's. Na het ontvangen van foto's die gemaakt zijn van Landmarks op een bepaalde locatie, moet je die locatie van die Landmark proberen te vinden. Nadat je de locatie hebt gevonden rij je met jou motor naar deze locatie. Op locatie maak je een duidelijke foto met daarop je motor bij deze Landmark.
De foto stuur je naar LMR2014VA@gmail.com en post je in dit topic. De winnaar is diegene die als eerste alle locaties heeft gevonden/bezocht en heeft gemaild.


Wat is een Landmark?

Bij een Landmark moet je denken aan gedenktekens, kunstwerken, gebouwen, markante plaatsen en andere objecten die in het landschap opvallen en soms minder opvallen. Alle Landmarks zijn makkelijk bereikbaar voor motoren. Kom je niet helemaal in de buurt van de Landmark zet hem dan zo dichtbij mogelijk. Noppenbanden zijn niet nodig.

Hoe vind je een Landmark

De manier waarop je een Landmark vind maakt niet uit. Je kunt gebruik maken van het internet, vrienden en kennissen, familie, je eigen geheugen en omkopingen van andere deelnemers. Kortom bijna alles is toegestaan. Hou het wel netjes.

De Dubbels

Er zijn 4 series met foto's. Bij bijna elke serie foto's is er één foto waar je niet alleen op mag staan. DIT IS NET ZO ALS IN DE VORIGE EDITIE : Bij de eerste serie moet je minimaal met 2 extra deelnemers bij de Landmark op de foto staan, bij de tweede en derde serie moet je minimaal met 1 extra deelnemer op de foto staan. De laatste serie kent GEEN dubbel !
Dus er zal met een andere deelnemers afgesproken moeten worden om samen naar deze Landmark te rijden. Dit kan via mail, facebook of dit topic.


Data

De landmark Rally loopt van 1 Mei t/m 9 September 2017.
Voorlopige data van de series zijn nog precies niet bekend
1e: mei
2e: juni
3e: juli
4e: augustus



Een paar aanvullende regels

Van alle gefotografeerde Landmarks moet je minimaal 1 duidelijke foto in dit topic plaatsen. Ook moet deze gestuurd worden naar LMR2014VA@gmail.com. Daarna telt hij pas als punt.
De Landmarks bevinden zich allemaal in het gebied aangegeven op het kaartje hieronder.
De foto's die gemaild worden zijn de originele foto's. Geen verkleinde foto's of via een downloadlink.
Foto's worden gemaakt tussen zonsopgang en zonsondergang dit voor de zichtbaarheid van de foto en voor de buurt waar de Landmarks zich bevinden.
De motor moet er zo groot mogelijk op staan, alleen een topkuip of een spiegel word niet goedgekeurd.
Foto's die gepost worden in dit topic mogen niet geheel bewerkt zijn met photoshop o.i.d. Uiteraard mogen straatnaambordjes e.d. wel onherkenbaar gemaakt worden.
Deelname is voor eigen risico, de organisatie kan in geen enkele vorm aansprakelijk gesteld worden, door je op te geven accepteer je deze regel.




Aanmelden

Lijkt het je wat om mee te doen?
Je kunt je VANAF 13 maart 2017 inschrijven door een mailtje te sturen naar LMR2014VA@gmail.com. In deze mail moet vermeld staan wie je bent dus je echte volledige naam, je forumnaam en een foto van de motor(en) waarmee je wil deelnemen.

Deelname is gratis.


DEELNEMERS:
1. JurgenT
2. AKP
3. Mark B
4. Pleeriezer
5. Chef lege dozen
6. Blub blub
7. Me-Daph




De rally zal alleen doorgang vinden bij minimaal 10 aanmeldingen !






KAART:

full
 
Laatst bewerkt:
Ha! Weer top geregeld Jan.
Ik doe graag (weer) mee dit jaar. Mederijders -> kom maar op met die aanmeldingen... :]
 
Laatst bewerkt:
Leuk Smurf, kom ik je wel om raad vragen wanneer ik er selluf niet uitkom.
 
Hallo Motormuizen,

Ik heb een minimaal aantal deelnemers van 10 ingesteld, dat moet toch lukken :+ ?
Wij zouden dan begin mei van start kunnen gaan..... :]


Groet, (hertog) Jan. :W
 
Hallo allemaal,

de paasdagen zijn voorbij, de eieren zijn op.... :o

Tijd om eens te tellen: 7 personen slechts !?
Ik zet de deadline op zaterdag 22 april 23:59 uur, dan sluit de inschrijving -O-

Hopelijk halen wij de 10 deelnemers nog....... :Y

Groet, (Hertog) Jan
 
Hallo allemaal,

het zit er niet in..... het aantal is op 7 deelnemers blijven steken.
Tijd om de conclusie te trekken dat er niet genoeg animo (meer) voor is '(

Ik vind het erg jammer.... -O- voor diegene die toch nog wat te doen willen hebben:

full



Groet (Hertog) Jan.
 
Het is jammer dat het niet gelukt is ;(
Jan Bedankt voor de leuke opdrachten ben op een hoop nieuwe plekken geweest.
:t :t :} :}
 
Hallo allemaal,

het zit er niet in..... het aantal is op 7 deelnemers blijven steken.
Tijd om de conclusie te trekken dat er niet genoeg animo (meer) voor is '(

Ik vind het erg jammer.... -O- voor diegene die toch nog wat te doen willen hebben:

[afbeelding]


Groet (Hertog) Jan.

Erg jammer dat het niet meer door gaat,de laatste foto is een makkie,ga niet zeggen waar die staat,mail alleen HJ waar die staat,zodat de rest nog 1x kan zoeken
 
Ja, jammer inderdaad.
Als de animo weg is, dan heeft het echter geen zin om er dan heel veel energie in te stoppen.

Jan, in ieder geval bedankt voor het willen organiseren.

Volgend jaar beter.

Of niet. :P

We zien het wel. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan